Die quasi-degelijke 'ow, kijk mij mijzelf eens schamen en snel die knoopjes proberen dicht te doen' droegen positief bij aan het vervolg toen ik eenmaal thuis was. 9quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
En ik nog denken dat het mijn leuke uitstraling wasDeceptie!
Nee niks, die auto was toen al niet meer in de buurtquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die quasi-degelijke 'ow, kijk mij mijzelf eens schamen en snel die knoopjes proberen dicht te doen' droegen positief bij aan het vervolg toen ik eenmaal thuis was. 9
Je was veel te druk met je knoopjes om dat te kunnen zien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Nee niks, die auto was toen al niet meer in de buurt
Logisch ze hadden genoeg foto'squote:Op zaterdag 10 september 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, die auto was toen al niet meer in de buurt
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch ze hadden genoeg foto's
De aardbei op de slagroom.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
En het is nog wel zo'n degelijk bloesje met rushes enzo.
En was als ik zeg dat die foto's die moeite waard zijnquote:
De rest fantaseren we er wel bij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
Zo veel was er ook weer niet te zien hoor jongens.
MI rulesquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De rest fantaseren we er wel bij.
Dan zal ik wel topless uit het raam hebben gehangen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De rest fantaseren we er wel bij.
Goeie daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan zal ik wel topless uit het raam hebben gehangen...
Onder andere...quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
Dan zal ik wel topless uit het raam hebben gehangen...
Dat is jouw probleemquote:
Ik had mijn handen ff niet vrijquote:
quote:
Ja, Een grote zak barbecue ham chips had ikquote:
En die heb je helemaal leeg gegeten? Vetklep!quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, Een grote zak barbecue ham chips had ik
Ik kreeg geen biefstuk van jequote:Op zaterdag 10 september 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En die heb je helemaal leeg gegeten? Vetklep!
quote:
ik heb zo mijn twijfelsquote:
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 00:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die vallen toch als plumpuddingen in elkaar
quote:
ik opende vol verwachting het topic al: een nieuw potentieel lekker wijfquote:Op zondag 11 september 2011 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Meneer met de vreselijk wijverige nick.
Arme jijquote:Op zondag 11 september 2011 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik opende vol verwachting het topic al: een nieuw potentieel lekker wijf![]()
viel vies tegen
Doe maar een biefstukjequote:
Neen, van mijn vlees blijf je af.quote:
ik hoop maar dat je goed bent in pity sexquote:Op zondag 11 september 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen, van mijn vlees blijf je af.
quote:Op zondag 11 september 2011 00:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoop maar dat je goed bent in pity sex
je ontneemt me biefquote:
Nog wel meer ookquote:
de biefstuk is veruit het ergstequote:
Dat snap ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op zondag 11 september 2011 00:49 schreef ArTiC het volgende:
Zo kijk ik ook naar bief:Met zo'n broekje wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ik eet mijn bief altijd naaktquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 00:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik eet mijn bief altijd naakt
de bief is naakt, ik niet
quote:Op zondag 11 september 2011 00:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik eet mijn bief altijd naakt
de bief is naakt, ik niet
hier heb je een MI van een naakte artic die zijn biefstuk swaffeltquote:
Wat zou Rob Geus daar wel niet van zeggen?quote:Op zondag 11 september 2011 00:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hier heb je een MI van een naakte artic die zijn biefstuk swaffelt
"Daar word ik niet vrolijk van"quote:Op zondag 11 september 2011 00:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zou Rob Geus daar wel niet van zeggen?
Weetniet, vraag het Ripleyquote:Op zondag 11 september 2011 00:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zou Rob Geus daar wel niet van zeggen?
Nee, wie wel?quote:
ikquote:
als je mij nou gewoon een biefstuk gegund had dan had je dit allemaal niet mee hoeven te makenquote:
Straks verpest je voor eeuwig biefstuk van me!quote:Op zondag 11 september 2011 01:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je mij nou gewoon een biefstuk gegund had dan had je dit allemaal niet mee hoeven te maken
ook geen biefstuk gehad?quote:
je verdiende loonquote:Op zondag 11 september 2011 01:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Straks verpest je voor eeuwig biefstuk van me!
quote:Op zondag 11 september 2011 01:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je verdiende loon
volgende keer dat je biefstuk op je bord heb liggen denk je wel aan mij
no worries.. de gedachte aan een artic die ligt te kreperen in gloeiend hete boter en olie helpt voldoendequote:Op zondag 11 september 2011 01:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je verdiende loon
volgende keer dat je biefstuk op je bord heb liggen denk je wel aan mij
ja zo ja, maar dan met mijn penisquote:
Met zo'n mooi ruitjesmotief van de grill.quote:Op zondag 11 september 2011 01:24 schreef clevy het volgende:
[..]
no worries.. de gedachte aan een artic die ligt te kreperen in gloeiend hete boter en olie helpt voldoende
heej Bquote:
Vraag maar aan Artic, die was aan het swaffelen.quote:Op zondag 11 september 2011 01:25 schreef clevy het volgende:
[..]
heej B
mag ik ook een speels tikje?
ik ben bang dat ie dan knock out gaatquote:Op zondag 11 september 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vraag maar aan Artic, die was aan het swaffelen.
blergh.. fout antwoord damequote:Op zondag 11 september 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vraag maar aan Artic, die was aan het swaffelen.
quote:
ha barman. alles flex?quote:
Jammer dan.quote:
*zucht* conform spec.quote:
quote:
Ik drink geen colaquote:
ik had het over mezelfquote:
touchequote:Op zondag 11 september 2011 02:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had het over mezelf
bij jou zat er te weinig cola in je wodka
MissBmissBmissb gaan we neuken? Ja?quote:
fijne kater morgenquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MissBmissBmissb gaan we neuken? Ja?
quote:
hoeveel km doe jij op een liter wodka?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 02:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoeveel km doe jij op een liter wodka?
*stuurt een vat wodka*quote:
quote:
drink maar ff leeg en kom dan die biefstuk maar eens brengenquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 03:24 schreef shifto het volgende:
damn wodka, gisteren zo brak op gegaan dat ik nooit meer wilde drinken vanochtend, en ben nu wasted van de rose
I tried maar het lukt niet, balls of steelquote:Op zondag 11 september 2011 03:29 schreef ArTiC het volgende:
Rose....pak een bot mes en snij je ballen er maar af
Blijkbaar niet, als je de rosé al niet aan kunt.quote:Op zondag 11 september 2011 03:30 schreef shifto het volgende:
[..]
I tried maar het lukt niet, balls of steel
Hey, zolang ik nog kan typen is het niet genoeg. Dat is al iets wat gisteren niet meer tot de mogelijkheden behoorde.quote:Op zondag 11 september 2011 03:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, als je de rosé al niet aan kunt.
Je bent geweldigquote:Op zondag 11 september 2011 03:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Hey, zolang ik nog kan typen is het niet genoeg. Dat is al iets wat gisteren niet meer tot de mogelijkheden behoorde.
De eerste 5 minuten doen me al niet veelquote:Op zondag 11 september 2011 03:35 schreef shifto het volgende:
Ben ik de enige die hier zo hard van kan genieten?![]()
Het gaat ook om die laatste 2 seconden. duh.quote:Op zondag 11 september 2011 03:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De eerste 5 minuten doen me al niet veel
quote:Op zondag 11 september 2011 03:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Het gaat ook om die laatste 2 seconden. duh.
Goed hèquote:Op zondag 11 september 2011 03:41 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, rosé en wijvenmuziek... staat je netjes shifto...
Ja, het wordt wel een beetje die tijd he.quote:Op zondag 11 september 2011 03:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Goed hèMaar ik denk dat ik toch maar ergens richting bed ga. Zit niet lang meer in dit topic vermoed ik
![]()
Dankuwel mallert. *handje klap/schud* damn, ik zie niet meer recht, slaapie slaapie.quote:Op zondag 11 september 2011 03:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel een beetje die tijd he.Slaap lekker, dame.
Neuh, waarom?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 09:48 schreef L-E het volgende:
Ik ben zo trots, ik heb een overzicht gemaakt van de sportscholen, de prijzen, de voors en tegens en dus uiteindelijk een sportschool uitgekozen. Het gaat echt gebeuren.
Het gaat echt gebeuren dat jij een contract tekent voor 1 jaar sportschool en na 1 maand niet meer heen gaat?quote:Op zondag 11 september 2011 09:48 schreef L-E het volgende:
Ik ben zo trots, ik heb een overzicht gemaakt van de sportscholen, de prijzen, de voors en tegens en dus uiteindelijk een sportschool uitgekozen. Het gaat echt gebeuren.
Nee, bij de sportschool waar ik voor kies kan je maandelijks opzeggen. Maar bedankt voor je vertrouwen.quote:Op zondag 11 september 2011 09:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het gaat echt gebeuren dat jij een contract tekent voor 1 jaar sportschool en na 1 maand niet meer heen gaat?
Nee joh, volgend jaar ziet L-E er zo uit:quote:Op zondag 11 september 2011 09:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het gaat echt gebeuren dat jij een contract tekent voor 1 jaar sportschool en na 1 maand niet meer heen gaat?
Mja heeft weinig met vertrouwen te maken, eerder met ervaring van vrijwel 99% van de mensen die dit ondernemen.quote:Op zondag 11 september 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, bij de sportschool waar ik voor kies kan je maandelijks opzeggen. Maar bedankt voor je vertrouwen.
Hahahaaa, de MI!quote:Op zondag 11 september 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, volgend jaar ziet L-E er zo uit:
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke aannames weer. De reden dat ik ga sporten komt voort uit serieuze gezondheidsproblemen, dat is niet iets waar ik na een maand weer mee stop.quote:Op zondag 11 september 2011 09:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja heeft weinig met vertrouwen te maken, eerder met ervaring van vrijwel 99% van de mensen die dit ondernemen.
En maandelijks opzegbaar, ze zullen je altijd weer ompraten en dan betaal je alsnog voor piet snot
Word je (in het begin) dan wel begeleid, met je rug enzo?quote:Op zondag 11 september 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een heerlijke aannames weer. De reden dat ik ga sporten komt voort uit serieuze gezondheidsproblemen, dat is niet iets waar ik na een maand weer mee stop.
Ja, je hebt van die personal assistants daar rond lopen, krijg je een persoonlijk advies van, mocht je dat willen. En ik heb natuurlijk de chiropractor met wie ik alles overleg.quote:Op zondag 11 september 2011 09:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Word je (in het begin) dan wel begeleid, met je rug enzo?
quote:Op zondag 11 september 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, je hebt van die personal assistants daar rond lopen, krijg je een persoonlijk advies van, mocht je dat willen. En ik heb natuurlijk de chiropractor met wie ik alles overleg.
Dat is het idee inderdaad. Komende week heb ik weer een uitgebreid lichamelijk onderzoek bij de chiro, dat was de laatste keer niet goed (niet al mijn reflexen deden hetquote:Op zondag 11 september 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms zal het schelen als je je rug wat sterker maakt idd.
1. het zijn geen aannames, het zijn voorbeelden zoals het vrijwel altijd gaatquote:Op zondag 11 september 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een heerlijke aannames weer. De reden dat ik ga sporten komt voort uit serieuze gezondheidsproblemen, dat is niet iets waar ik na een maand weer mee stop.
En die zelfoverschatting heeft dus iedereen die begint met naar de sportschool gaanquote:Op zondag 11 september 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom er gesmeten wordt met situaties waarbij mensen het snel opgeven op het moment dat ik meld dat ik ga sporten. Die situaties hebben toch niets met mij te maken.
Ik weet niet of je reactie deels ook op mijn reactie slaat. Maar Spezza schrijft iets en ik reageer daar op. Ik zie gewoon veel mensen afhaken.quote:Op zondag 11 september 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom er gesmeten wordt met situaties waarbij mensen het snel opgeven op het moment dat ik meld dat ik ga sporten. Die situaties hebben toch niets met mij te maken.
En dat zie ik dus ook om mij heen. Vandaar mijn cynische reactie op haar mededeling. Niks persoonlijks tegen L-E verder.quote:Op zondag 11 september 2011 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik weet niet of je reactie deels ook op mijn reactie slaat. Maar Spezza schrijft iets en ik reageer daar op. Ik zie gewoon veel mensen afhaken.
moguh. hier ook zonnig.quote:
Yesquote:Op zondag 11 september 2011 10:42 schreef clevy het volgende:
[..]
moguh. hier ook zonnig.
beetje ontkatert?
kleur me jaloersquote:
Ik denk - gezien haar reacties - niet dat ze dat nodig heeft.quote:Op zondag 11 september 2011 10:48 schreef tijnbrein het volgende:
We kunnen natuurlijk L_E ook motiveren om te gaan sporten. Haar geestelijk ondersteunen.
Dat is in NY en DC het herdenken begrijp ik maar de rest van de wereld kan gewoon verder gaan met hun leven.quote:Op zondag 11 september 2011 10:52 schreef Spezza19 het volgende:
We gaan toch niet vandaag 11 september herdenken voor Erevdivisie, Premier League wedstrijden en Formule 1 he?
fysiek ondersteunen zal interessanter zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 10:48 schreef tijnbrein het volgende:
We kunnen natuurlijk L_E ook motiveren om te gaan sporten. Haar geestelijk ondersteunen.
Precies mijn idee....quote:Op zondag 11 september 2011 10:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is in NY en DC het herdenken begrijp ik maar de rest van de wereld kan gewoon verder gaan met hun leven.
Dat laat ik wel aan andere over.quote:Op zondag 11 september 2011 10:54 schreef clevy het volgende:
[..]
fysiek ondersteunen zal interessanter zijn.
Ach over 10 jaar horen we er niets meer van dat gedoe 10 jaar geledenquote:
Dat dacht je..... Ze willen het een vast onderdeel in de geschiedenisboeken gaan makenquote:Op zondag 11 september 2011 11:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laat ik wel aan andere over.
[..]
Ach over 10 jaar horen we er niets meer van dat gedoe 10 jaar geleden
Samenvatting Amerika werd op 11-09-01 aangevallen. Blahblah Amerika is goed.quote:Op zondag 11 september 2011 11:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat dacht je..... Ze willen het een vast onderdeel in de geschiedenisboeken gaan maken
Ja en als je anders denkend bent, dan krijg je een 1 .....quote:Op zondag 11 september 2011 11:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samenvatting Amerika werd op 11-09-01 aangevallen. Blahblah Amerika is goed.
En een gesprekje met de Politie/AIVDquote:Op zondag 11 september 2011 11:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en als je anders denkend bent, dan krijg je een 1 .....
En je paspoort wordt je meteen ontnomen.....quote:Op zondag 11 september 2011 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een gesprekje met de Politie/AIVD
Ach, over een paar jaar zien we wie gelijk heeftquote:Op zondag 11 september 2011 11:28 schreef -Engel- het volgende:
Heren, overdrijf eens niet zo.
JEEEEEE ik ben wakkeren ik heb maar een btje spierpijn
En je beland in een cel met garantie op sex.quote:Op zondag 11 september 2011 11:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En je paspoort wordt je meteen ontnomen.....
goedemorgen.. en van wie heb je dat?quote:Op zondag 11 september 2011 11:28 schreef -Engel- het volgende:
*zucht* dat vind ik niet eens boeiendquote:Op zondag 11 september 2011 11:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, over een paar jaar zien we wie gelijk heeft
Niet van iemandquote:Op zondag 11 september 2011 11:37 schreef clevy het volgende:
[..]
goedemorgen.. en van wie heb je dat?
te hard gewerkt dan?quote:
Me too gisteren 27 km gewandeldquote:Op zondag 11 september 2011 11:28 schreef -Engel- het volgende:
nee... ik zat op zo'n 12 km gister.... en nee... niet nodigquote:Op zondag 11 september 2011 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Me too gisteren 27 km gewandeld![]()
Goeie morgen engeltje![]()
Massage nodig?
Het was te proberen natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2011 11:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee... ik zat op zo'n 12 km gister.... en nee... niet nodig
Nee...quote:Op zondag 11 september 2011 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was te proberen natuurlijk![]()
Mag ik dan wel een massage?
12km.. halve zool.. ik heb t gefietst en kwam druppelend aan.quote:Op zondag 11 september 2011 11:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee... ik zat op zo'n 12 km gister.... en nee... niet nodig
Dat verwachten ik ook alquote:
Vast wel masseurs en/of fysiotherapeuten in jouw regioquote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
Kan ook wel een massage gebruiken, al een paar dagen last van mijn rug
Tsja...quote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
Kan ook wel een massage gebruiken, al een paar dagen last van mijn rug
niet zo flauw doen hequote:
Ik heb ook wel eens wat nodigquote:Op zondag 11 september 2011 12:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niet zo flauw doen hewe hebben wel een masseuse nodig
Ja maar, ja maar .....quote:
Das dus onzin.....quote:Op zondag 11 september 2011 12:08 schreef xFriendx het volgende:
Zometeen ook maar weer de sportschool in, prima ontspanning. En als je het maar vaak genoeg doet heb je geen massages nodig.
Kwam de vogel van rechts of links?quote:Op zondag 11 september 2011 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
Ik had hier trouwens vanochtend een terroristische aanslag......
Een vogel vloog tegen mijn raam!!!!
Links natuurlijk....quote:Op zondag 11 september 2011 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwam de vogel van rechts of links?
wat wel?quote:
Het was gewoon een ongeluk de vogel gaf geen voorrangquote:
?quote:Op zondag 11 september 2011 12:44 schreef clevy het volgende:
zo.. staatsloterij is ook weer een flinke aderlating.het 'geluk' is weer goed verdeeld.
andere manier om te zeggen dat ik er nooit iets mee win.. spellen/loterijen/kans-dingenquote:
niemand dwingt je om adem te halen.. maar opportunistisch als we zijn proberen we dat wel toen en met minimale inspanning waar mogelijk.quote:
Niemand wint dat snap je toch welquote:Op zondag 11 september 2011 12:52 schreef clevy het volgende:
[..]
andere manier om te zeggen dat ik er nooit iets mee win.. spellen/loterijen/kans-dingen
de Nederlandse staat wintquote:Op zondag 11 september 2011 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand wint dat snap je toch wel
Uiteraardquote:
Genaaid worden we toch welquote:
Horen discussies over de staatsloterij daar tegenwoordig ook?quote:
Jouw kansloze niveau bevestig je maar weer.... Als je een woordspeling al serieus gaat nemenquote:Op zondag 11 september 2011 13:25 schreef ArTiC het volgende:
Het is gewoon een loterij, geen naaierij.
En het heeft niks te maken met 'geluk' verdelen maar met kansberekening.
Dan hoef ik niet te sterven als maagdquote:
Waarom mag je geen woordspeling maken?quote:Op zondag 11 september 2011 13:38 schreef ArTiC het volgende:
feitelijk onjuiste woordspelingen mogen gecorrigeerd worden![]()
En fijn dat je je zorgen maakt om mijn niveau maar het is niet nodig.
Ik zeg niet dat het niet mag. graag zelfsquote:Op zondag 11 september 2011 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom mag je geen woordspeling maken?
Gelukkigquote:Op zondag 11 september 2011 13:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mag. graag zelfs
Hai L-E, ik zag dat je ging sporten?quote:
Hoe dapper ben ik!quote:Op zondag 11 september 2011 13:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hai L-E, ik zag dat je ging sporten?
Ga je mijn schema aanhouden?quote:
Hoe ziet dat schema eruit?quote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ga je mijn schema aanhouden?![]()
wat ik weer van Nouk heb
ik ga 4x per week 's ochtends om 7 uur om te hardlopen/spinnen/roeienquote:
Vóór het werk iets doen is praktisch niet haalbaar.quote:Op zondag 11 september 2011 13:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga 4x per week 's ochtends om 7 uur om te hardlopen/spinnen/roeien
achterlijke gladiool.. geen wonder dat je je niet normaal kunt gedragenquote:Op zondag 11 september 2011 13:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga 4x per week 's ochtends om 7 uur om te hardlopen/spinnen/roeien
Wat is dit nu weer voor taalgebruik?quote:Op zondag 11 september 2011 13:55 schreef clevy het volgende:
[..]
achterlijke gladiool.. geen wonder dat je je niet normaal kunt gedragen
Voor mij juist wel omdat we een sportschool op de bovenste verdieping hebbenquote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Vóór het werk iets doen is praktisch niet haalbaar.
Een jaloers kliekjequote:
quote:Op zondag 11 september 2011 13:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus je gaat niet mee? Ik ga ook yoga doen, lekker zweverig mn zennetje zoeken.
Oh, ideaal ja.quote:Op zondag 11 september 2011 13:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voor mij juist wel omdat we een sportschool op de bovenste verdieping hebben
lekker anderhalf uur bezig zijn, douchen en dan om 9 uur aan de slag.
Zou ik jou inschrijven?quote:Op zondag 11 september 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klinkt echt als iets voor mij ja!
Zeg, schiet het al op met mijn datingsite-gebeuren? Wanneer kan ik de eerste lading mannen verwachten?
Dat zei je ja.quote:
Mezelf zijnquote:
Ik heb even terug gelezen. Ik zie geen gekke dingen gebeuren. Vreemd. Misschien is het een taalbarriere.quote:
Zeg! Het was jouw eigen idee! Ik heb er niet om gevraagd!quote:Op zondag 11 september 2011 14:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je me had gedrogeerd?
Ik kan het me serieus niet herinneren..quote:Op zondag 11 september 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg! Het was jouw eigen idee! Ik heb er niet om gevraagd!
In dit topic zitten leuke mannen genoeg.quote:Op zondag 11 september 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg! Het was jouw eigen idee! Ik heb er niet om gevraagd!
Kom eens met namen, Tijn.quote:Op zondag 11 september 2011 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dit topic zitten leuke mannen genoeg.Dus L-E koppelen maar
*drukt harder op de g voortaan*quote:Op zondag 11 september 2011 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb even terug gelezen. Ik zie geen gekke dingen gebeuren. Vreemd. Misschien is het een taalbarriere.
Een feestje!quote:Op zondag 11 september 2011 14:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*drukt harder op de g voortaan*
Tijd om naar een feestje te gaan![]()
Het zou te makkelijk zijn om te zeggen tijnbrein. Maar toch doe ik het.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dit topic zitten leuke mannen genoeg.Dus L-E koppelen maar
quote:
misschien toch maar schoonmakenquote:
Niet op die manier nee.quote:
Story of my life.quote:
/join..quote:
Friendzone FTWquote:
Dat is het plaatje wat als MEME word gebruikt voor al dit soort uitspraken.quote:Op zondag 11 september 2011 15:25 schreef clevy het volgende:
[..]
/join..
is dat een bekend doosje? leuk koppie
check.. vin t wel een beetje zo'n cuthbert typ-jequote:Op zondag 11 september 2011 15:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is het plaatje wat als MEME word gebruikt voor al dit soort uitspraken.
Dude, je zit al zo lang in dit topic. Volgens mij val je al bijna op manboobs.quote:
Ja dat klopt maar ik val sowieso op mannen. Dus wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?quote:Op zondag 11 september 2011 15:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, je zit al zo lang in dit topic. Volgens mij val je al bijna op manboobs.
Manboobs staan equivalent aan ongezond zijn (dik zijn sowieso) dat is over het algemeen toch wel een afknapper?quote:Op zondag 11 september 2011 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik val sowieso op mannen. Dus wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
Je kan het ook positief zijn heb je als man ook borsten om mee te spelen.quote:Op zondag 11 september 2011 15:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Manboobs staan equivalent aan ongezond zijn (dik zijn sowieso) dat is over het algemeen toch wel een afknapper?
Maar inderdaad, touché.
quote:
Rups!quote:
bij jou?quote:
Staat klaar!quote:
Wat gek! Weekend en niemand zit te fokken.quote:
Ik draag mijn verantwoordelijkheid met trotsquote:Op zondag 11 september 2011 20:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat gek! Weekend en niemand zit te fokken.
Danny zal blij met je zijn dat je FOK! met je leven bewaakt
Dag jongedamequote:
Hoestie?quote:
Met mij goed.quote:
quote:
Goed bezig engelmeisjequote:
Ik heb een BUM-krant gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BUM-krant? staat daar nog wat leuks in?quote:
Ja eigenlijk best wel.... een stel mooie gedichten, wat mooie verhalen en een puzzel die ik eigenlijk nog best moeilijk vindquote:Op zondag 11 september 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
BUM-krant? staat daar nog wat leuks in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |