Die quasi-degelijke 'ow, kijk mij mijzelf eens schamen en snel die knoopjes proberen dicht te doen' droegen positief bij aan het vervolg toen ik eenmaal thuis was. 9quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
En ik nog denken dat het mijn leuke uitstraling wasDeceptie!
Nee niks, die auto was toen al niet meer in de buurtquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die quasi-degelijke 'ow, kijk mij mijzelf eens schamen en snel die knoopjes proberen dicht te doen' droegen positief bij aan het vervolg toen ik eenmaal thuis was. 9
Je was veel te druk met je knoopjes om dat te kunnen zien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Nee niks, die auto was toen al niet meer in de buurt
Logisch ze hadden genoeg foto'squote:Op zaterdag 10 september 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, die auto was toen al niet meer in de buurt
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch ze hadden genoeg foto's
De aardbei op de slagroom.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
En het is nog wel zo'n degelijk bloesje met rushes enzo.
En was als ik zeg dat die foto's die moeite waard zijnquote:
De rest fantaseren we er wel bij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
Zo veel was er ook weer niet te zien hoor jongens.
MI rulesquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De rest fantaseren we er wel bij.
Dan zal ik wel topless uit het raam hebben gehangen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De rest fantaseren we er wel bij.
Goeie daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan zal ik wel topless uit het raam hebben gehangen...
Onder andere...quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
Dan zal ik wel topless uit het raam hebben gehangen...
Dat is jouw probleemquote:
Ik had mijn handen ff niet vrijquote:
quote:
Ja, Een grote zak barbecue ham chips had ikquote:
En die heb je helemaal leeg gegeten? Vetklep!quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, Een grote zak barbecue ham chips had ik
Ik kreeg geen biefstuk van jequote:Op zaterdag 10 september 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En die heb je helemaal leeg gegeten? Vetklep!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |