Die quasi-degelijke 'ow, kijk mij mijzelf eens schamen en snel die knoopjes proberen dicht te doen' droegen positief bij aan het vervolg toen ik eenmaal thuis was. 9quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
En ik nog denken dat het mijn leuke uitstraling wasDeceptie!
Nee niks, die auto was toen al niet meer in de buurtquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die quasi-degelijke 'ow, kijk mij mijzelf eens schamen en snel die knoopjes proberen dicht te doen' droegen positief bij aan het vervolg toen ik eenmaal thuis was. 9
Je was veel te druk met je knoopjes om dat te kunnen zien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Nee niks, die auto was toen al niet meer in de buurt
Logisch ze hadden genoeg foto'squote:Op zaterdag 10 september 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, die auto was toen al niet meer in de buurt
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch ze hadden genoeg foto's
De aardbei op de slagroom.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
En het is nog wel zo'n degelijk bloesje met rushes enzo.
En was als ik zeg dat die foto's die moeite waard zijnquote:
De rest fantaseren we er wel bij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
Zo veel was er ook weer niet te zien hoor jongens.
MI rulesquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De rest fantaseren we er wel bij.
Dan zal ik wel topless uit het raam hebben gehangen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De rest fantaseren we er wel bij.
Goeie daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan zal ik wel topless uit het raam hebben gehangen...
Onder andere...quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
Dan zal ik wel topless uit het raam hebben gehangen...
Dat is jouw probleemquote:
Ik had mijn handen ff niet vrijquote:
quote:
Ja, Een grote zak barbecue ham chips had ikquote:
En die heb je helemaal leeg gegeten? Vetklep!quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, Een grote zak barbecue ham chips had ik
Ik kreeg geen biefstuk van jequote:Op zaterdag 10 september 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En die heb je helemaal leeg gegeten? Vetklep!
quote:
ik heb zo mijn twijfelsquote:
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 00:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die vallen toch als plumpuddingen in elkaar
quote:
ik opende vol verwachting het topic al: een nieuw potentieel lekker wijfquote:Op zondag 11 september 2011 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Meneer met de vreselijk wijverige nick.
Arme jijquote:Op zondag 11 september 2011 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik opende vol verwachting het topic al: een nieuw potentieel lekker wijf![]()
viel vies tegen
Doe maar een biefstukjequote:
Neen, van mijn vlees blijf je af.quote:
ik hoop maar dat je goed bent in pity sexquote:Op zondag 11 september 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen, van mijn vlees blijf je af.
quote:Op zondag 11 september 2011 00:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoop maar dat je goed bent in pity sex
je ontneemt me biefquote:
Nog wel meer ookquote:
de biefstuk is veruit het ergstequote:
Dat snap ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op zondag 11 september 2011 00:49 schreef ArTiC het volgende:
Zo kijk ik ook naar bief:Met zo'n broekje wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ik eet mijn bief altijd naaktquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 00:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik eet mijn bief altijd naakt
de bief is naakt, ik niet
quote:Op zondag 11 september 2011 00:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik eet mijn bief altijd naakt
de bief is naakt, ik niet
hier heb je een MI van een naakte artic die zijn biefstuk swaffeltquote:
Wat zou Rob Geus daar wel niet van zeggen?quote:Op zondag 11 september 2011 00:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hier heb je een MI van een naakte artic die zijn biefstuk swaffelt
"Daar word ik niet vrolijk van"quote:Op zondag 11 september 2011 00:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zou Rob Geus daar wel niet van zeggen?
Weetniet, vraag het Ripleyquote:Op zondag 11 september 2011 00:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zou Rob Geus daar wel niet van zeggen?
Nee, wie wel?quote:
ikquote:
als je mij nou gewoon een biefstuk gegund had dan had je dit allemaal niet mee hoeven te makenquote:
Straks verpest je voor eeuwig biefstuk van me!quote:Op zondag 11 september 2011 01:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je mij nou gewoon een biefstuk gegund had dan had je dit allemaal niet mee hoeven te maken
ook geen biefstuk gehad?quote:
je verdiende loonquote:Op zondag 11 september 2011 01:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Straks verpest je voor eeuwig biefstuk van me!
quote:Op zondag 11 september 2011 01:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je verdiende loon
volgende keer dat je biefstuk op je bord heb liggen denk je wel aan mij
no worries.. de gedachte aan een artic die ligt te kreperen in gloeiend hete boter en olie helpt voldoendequote:Op zondag 11 september 2011 01:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je verdiende loon
volgende keer dat je biefstuk op je bord heb liggen denk je wel aan mij
ja zo ja, maar dan met mijn penisquote:
Met zo'n mooi ruitjesmotief van de grill.quote:Op zondag 11 september 2011 01:24 schreef clevy het volgende:
[..]
no worries.. de gedachte aan een artic die ligt te kreperen in gloeiend hete boter en olie helpt voldoende
heej Bquote:
Vraag maar aan Artic, die was aan het swaffelen.quote:Op zondag 11 september 2011 01:25 schreef clevy het volgende:
[..]
heej B
mag ik ook een speels tikje?
ik ben bang dat ie dan knock out gaatquote:Op zondag 11 september 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vraag maar aan Artic, die was aan het swaffelen.
blergh.. fout antwoord damequote:Op zondag 11 september 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vraag maar aan Artic, die was aan het swaffelen.
quote:
ha barman. alles flex?quote:
Jammer dan.quote:
*zucht* conform spec.quote:
quote:
Ik drink geen colaquote:
ik had het over mezelfquote:
touchequote:Op zondag 11 september 2011 02:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had het over mezelf
bij jou zat er te weinig cola in je wodka
MissBmissBmissb gaan we neuken? Ja?quote: