hier heb je een MI van een naakte artic die zijn biefstuk swaffeltquote:
Wat zou Rob Geus daar wel niet van zeggen?quote:Op zondag 11 september 2011 00:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hier heb je een MI van een naakte artic die zijn biefstuk swaffelt
"Daar word ik niet vrolijk van"quote:Op zondag 11 september 2011 00:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zou Rob Geus daar wel niet van zeggen?
Weetniet, vraag het Ripleyquote:Op zondag 11 september 2011 00:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zou Rob Geus daar wel niet van zeggen?
Nee, wie wel?quote:
ikquote:
als je mij nou gewoon een biefstuk gegund had dan had je dit allemaal niet mee hoeven te makenquote:
Straks verpest je voor eeuwig biefstuk van me!quote:Op zondag 11 september 2011 01:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je mij nou gewoon een biefstuk gegund had dan had je dit allemaal niet mee hoeven te maken
ook geen biefstuk gehad?quote:
je verdiende loonquote:Op zondag 11 september 2011 01:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Straks verpest je voor eeuwig biefstuk van me!
quote:Op zondag 11 september 2011 01:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je verdiende loon
volgende keer dat je biefstuk op je bord heb liggen denk je wel aan mij
no worries.. de gedachte aan een artic die ligt te kreperen in gloeiend hete boter en olie helpt voldoendequote:Op zondag 11 september 2011 01:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je verdiende loon
volgende keer dat je biefstuk op je bord heb liggen denk je wel aan mij
ja zo ja, maar dan met mijn penisquote:
Met zo'n mooi ruitjesmotief van de grill.quote:Op zondag 11 september 2011 01:24 schreef clevy het volgende:
[..]
no worries.. de gedachte aan een artic die ligt te kreperen in gloeiend hete boter en olie helpt voldoende
heej Bquote:
Vraag maar aan Artic, die was aan het swaffelen.quote:Op zondag 11 september 2011 01:25 schreef clevy het volgende:
[..]
heej B
mag ik ook een speels tikje?
ik ben bang dat ie dan knock out gaatquote:Op zondag 11 september 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vraag maar aan Artic, die was aan het swaffelen.
blergh.. fout antwoord damequote:Op zondag 11 september 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vraag maar aan Artic, die was aan het swaffelen.
quote:
ha barman. alles flex?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |