Neuh, waarom?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 09:48 schreef L-E het volgende:
Ik ben zo trots, ik heb een overzicht gemaakt van de sportscholen, de prijzen, de voors en tegens en dus uiteindelijk een sportschool uitgekozen. Het gaat echt gebeuren.
Het gaat echt gebeuren dat jij een contract tekent voor 1 jaar sportschool en na 1 maand niet meer heen gaat?quote:Op zondag 11 september 2011 09:48 schreef L-E het volgende:
Ik ben zo trots, ik heb een overzicht gemaakt van de sportscholen, de prijzen, de voors en tegens en dus uiteindelijk een sportschool uitgekozen. Het gaat echt gebeuren.
Nee, bij de sportschool waar ik voor kies kan je maandelijks opzeggen. Maar bedankt voor je vertrouwen.quote:Op zondag 11 september 2011 09:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het gaat echt gebeuren dat jij een contract tekent voor 1 jaar sportschool en na 1 maand niet meer heen gaat?
Nee joh, volgend jaar ziet L-E er zo uit:quote:Op zondag 11 september 2011 09:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het gaat echt gebeuren dat jij een contract tekent voor 1 jaar sportschool en na 1 maand niet meer heen gaat?
Mja heeft weinig met vertrouwen te maken, eerder met ervaring van vrijwel 99% van de mensen die dit ondernemen.quote:Op zondag 11 september 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, bij de sportschool waar ik voor kies kan je maandelijks opzeggen. Maar bedankt voor je vertrouwen.
Hahahaaa, de MI!quote:Op zondag 11 september 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, volgend jaar ziet L-E er zo uit:
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke aannames weer. De reden dat ik ga sporten komt voort uit serieuze gezondheidsproblemen, dat is niet iets waar ik na een maand weer mee stop.quote:Op zondag 11 september 2011 09:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja heeft weinig met vertrouwen te maken, eerder met ervaring van vrijwel 99% van de mensen die dit ondernemen.
En maandelijks opzegbaar, ze zullen je altijd weer ompraten en dan betaal je alsnog voor piet snot
Word je (in het begin) dan wel begeleid, met je rug enzo?quote:Op zondag 11 september 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een heerlijke aannames weer. De reden dat ik ga sporten komt voort uit serieuze gezondheidsproblemen, dat is niet iets waar ik na een maand weer mee stop.
Ja, je hebt van die personal assistants daar rond lopen, krijg je een persoonlijk advies van, mocht je dat willen. En ik heb natuurlijk de chiropractor met wie ik alles overleg.quote:Op zondag 11 september 2011 09:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Word je (in het begin) dan wel begeleid, met je rug enzo?
quote:Op zondag 11 september 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, je hebt van die personal assistants daar rond lopen, krijg je een persoonlijk advies van, mocht je dat willen. En ik heb natuurlijk de chiropractor met wie ik alles overleg.
Dat is het idee inderdaad. Komende week heb ik weer een uitgebreid lichamelijk onderzoek bij de chiro, dat was de laatste keer niet goed (niet al mijn reflexen deden hetquote:Op zondag 11 september 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms zal het schelen als je je rug wat sterker maakt idd.
1. het zijn geen aannames, het zijn voorbeelden zoals het vrijwel altijd gaatquote:Op zondag 11 september 2011 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een heerlijke aannames weer. De reden dat ik ga sporten komt voort uit serieuze gezondheidsproblemen, dat is niet iets waar ik na een maand weer mee stop.
En die zelfoverschatting heeft dus iedereen die begint met naar de sportschool gaanquote:Op zondag 11 september 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom er gesmeten wordt met situaties waarbij mensen het snel opgeven op het moment dat ik meld dat ik ga sporten. Die situaties hebben toch niets met mij te maken.
Ik weet niet of je reactie deels ook op mijn reactie slaat. Maar Spezza schrijft iets en ik reageer daar op. Ik zie gewoon veel mensen afhaken.quote:Op zondag 11 september 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom er gesmeten wordt met situaties waarbij mensen het snel opgeven op het moment dat ik meld dat ik ga sporten. Die situaties hebben toch niets met mij te maken.
En dat zie ik dus ook om mij heen. Vandaar mijn cynische reactie op haar mededeling. Niks persoonlijks tegen L-E verder.quote:Op zondag 11 september 2011 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik weet niet of je reactie deels ook op mijn reactie slaat. Maar Spezza schrijft iets en ik reageer daar op. Ik zie gewoon veel mensen afhaken.
moguh. hier ook zonnig.quote:
Yesquote:Op zondag 11 september 2011 10:42 schreef clevy het volgende:
[..]
moguh. hier ook zonnig.
beetje ontkatert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |