Dat verwachten ik ook alquote:
Vast wel masseurs en/of fysiotherapeuten in jouw regioquote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
Kan ook wel een massage gebruiken, al een paar dagen last van mijn rug
Tsja...quote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef Royco1 het volgende:
Kan ook wel een massage gebruiken, al een paar dagen last van mijn rug
niet zo flauw doen hequote:
Ik heb ook wel eens wat nodigquote:Op zondag 11 september 2011 12:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niet zo flauw doen hewe hebben wel een masseuse nodig
Ja maar, ja maar .....quote:
Das dus onzin.....quote:Op zondag 11 september 2011 12:08 schreef xFriendx het volgende:
Zometeen ook maar weer de sportschool in, prima ontspanning. En als je het maar vaak genoeg doet heb je geen massages nodig.
Kwam de vogel van rechts of links?quote:Op zondag 11 september 2011 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
Ik had hier trouwens vanochtend een terroristische aanslag......
Een vogel vloog tegen mijn raam!!!!
Links natuurlijk....quote:Op zondag 11 september 2011 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwam de vogel van rechts of links?
wat wel?quote:
Het was gewoon een ongeluk de vogel gaf geen voorrangquote:
?quote:Op zondag 11 september 2011 12:44 schreef clevy het volgende:
zo.. staatsloterij is ook weer een flinke aderlating.het 'geluk' is weer goed verdeeld.
andere manier om te zeggen dat ik er nooit iets mee win.. spellen/loterijen/kans-dingenquote:
niemand dwingt je om adem te halen.. maar opportunistisch als we zijn proberen we dat wel toen en met minimale inspanning waar mogelijk.quote:
Niemand wint dat snap je toch welquote:Op zondag 11 september 2011 12:52 schreef clevy het volgende:
[..]
andere manier om te zeggen dat ik er nooit iets mee win.. spellen/loterijen/kans-dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |