Links natuurlijk....quote:Op zondag 11 september 2011 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwam de vogel van rechts of links?
wat wel?quote:
Het was gewoon een ongeluk de vogel gaf geen voorrangquote:
?quote:Op zondag 11 september 2011 12:44 schreef clevy het volgende:
zo.. staatsloterij is ook weer een flinke aderlating.het 'geluk' is weer goed verdeeld.
andere manier om te zeggen dat ik er nooit iets mee win.. spellen/loterijen/kans-dingenquote:
niemand dwingt je om adem te halen.. maar opportunistisch als we zijn proberen we dat wel toen en met minimale inspanning waar mogelijk.quote:
Niemand wint dat snap je toch welquote:Op zondag 11 september 2011 12:52 schreef clevy het volgende:
[..]
andere manier om te zeggen dat ik er nooit iets mee win.. spellen/loterijen/kans-dingen
de Nederlandse staat wintquote:Op zondag 11 september 2011 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand wint dat snap je toch wel
Uiteraardquote:
Genaaid worden we toch welquote:
Horen discussies over de staatsloterij daar tegenwoordig ook?quote:
Jouw kansloze niveau bevestig je maar weer.... Als je een woordspeling al serieus gaat nemenquote:Op zondag 11 september 2011 13:25 schreef ArTiC het volgende:
Het is gewoon een loterij, geen naaierij.
En het heeft niks te maken met 'geluk' verdelen maar met kansberekening.
Dan hoef ik niet te sterven als maagdquote:
Waarom mag je geen woordspeling maken?quote:Op zondag 11 september 2011 13:38 schreef ArTiC het volgende:
feitelijk onjuiste woordspelingen mogen gecorrigeerd worden![]()
En fijn dat je je zorgen maakt om mijn niveau maar het is niet nodig.
Ik zeg niet dat het niet mag. graag zelfsquote:Op zondag 11 september 2011 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom mag je geen woordspeling maken?
Gelukkigquote:Op zondag 11 september 2011 13:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mag. graag zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |