*drukt harder op de g voortaan*quote:Op zondag 11 september 2011 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb even terug gelezen. Ik zie geen gekke dingen gebeuren. Vreemd. Misschien is het een taalbarriere.

Een feestje!quote:Op zondag 11 september 2011 14:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*drukt harder op de g voortaan*
Tijd om naar een feestje te gaan![]()

Het zou te makkelijk zijn om te zeggen tijnbrein. Maar toch doe ik het.quote:

quote:Op zondag 11 september 2011 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dit topic zitten leuke mannen genoeg.Dus L-E koppelen maar

quote:

misschien toch maar schoonmakenquote:

Niet op die manier nee.quote:

Story of my life.quote:

/join..quote:

Friendzone FTWquote:

Dat is het plaatje wat als MEME word gebruikt voor al dit soort uitspraken.quote:Op zondag 11 september 2011 15:25 schreef clevy het volgende:
[..]
/join..
is dat een bekend doosje? leuk koppie

check.. vin t wel een beetje zo'n cuthbert typ-jequote:Op zondag 11 september 2011 15:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is het plaatje wat als MEME word gebruikt voor al dit soort uitspraken.

Dude, je zit al zo lang in dit topic. Volgens mij val je al bijna op manboobs.quote:

Ja dat klopt maar ik val sowieso op mannen. Dus wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?quote:Op zondag 11 september 2011 15:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, je zit al zo lang in dit topic. Volgens mij val je al bijna op manboobs.

Manboobs staan equivalent aan ongezond zijn (dik zijn sowieso) dat is over het algemeen toch wel een afknapper?quote:Op zondag 11 september 2011 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik val sowieso op mannen. Dus wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?

Je kan het ook positief zijn heb je als man ook borsten om mee te spelen.quote:Op zondag 11 september 2011 15:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Manboobs staan equivalent aan ongezond zijn (dik zijn sowieso) dat is over het algemeen toch wel een afknapper?
Maar inderdaad, touché.

quote:

Rups!quote:

bij jou?quote:

Staat klaar!quote:

Wat gek! Weekend en niemand zit te fokken.quote:

Ik draag mijn verantwoordelijkheid met trotsquote:Op zondag 11 september 2011 20:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat gek! Weekend en niemand zit te fokken.
Danny zal blij met je zijn dat je FOK! met je leven bewaakt

Dag jongedamequote:

Hoestie?quote:

Met mij goed.quote:

quote:

Goed bezig engelmeisjequote:

Ik heb een BUM-krant gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

BUM-krant? staat daar nog wat leuks in?quote:

Ja eigenlijk best wel.... een stel mooie gedichten, wat mooie verhalen en een puzzel die ik eigenlijk nog best moeilijk vindquote:Op zondag 11 september 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
BUM-krant? staat daar nog wat leuks in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |