Hai L-E, ik zag dat je ging sporten?quote:
Hoe dapper ben ik!quote:Op zondag 11 september 2011 13:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hai L-E, ik zag dat je ging sporten?
Ga je mijn schema aanhouden?quote:
Hoe ziet dat schema eruit?quote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ga je mijn schema aanhouden?![]()
wat ik weer van Nouk heb
ik ga 4x per week 's ochtends om 7 uur om te hardlopen/spinnen/roeienquote:
Vóór het werk iets doen is praktisch niet haalbaar.quote:Op zondag 11 september 2011 13:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga 4x per week 's ochtends om 7 uur om te hardlopen/spinnen/roeien
achterlijke gladiool.. geen wonder dat je je niet normaal kunt gedragenquote:Op zondag 11 september 2011 13:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga 4x per week 's ochtends om 7 uur om te hardlopen/spinnen/roeien
Wat is dit nu weer voor taalgebruik?quote:Op zondag 11 september 2011 13:55 schreef clevy het volgende:
[..]
achterlijke gladiool.. geen wonder dat je je niet normaal kunt gedragen
Voor mij juist wel omdat we een sportschool op de bovenste verdieping hebbenquote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Vóór het werk iets doen is praktisch niet haalbaar.
Een jaloers kliekjequote:
quote:Op zondag 11 september 2011 13:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus je gaat niet mee? Ik ga ook yoga doen, lekker zweverig mn zennetje zoeken.
Oh, ideaal ja.quote:Op zondag 11 september 2011 13:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voor mij juist wel omdat we een sportschool op de bovenste verdieping hebben
lekker anderhalf uur bezig zijn, douchen en dan om 9 uur aan de slag.
Zou ik jou inschrijven?quote:Op zondag 11 september 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klinkt echt als iets voor mij ja!
Zeg, schiet het al op met mijn datingsite-gebeuren? Wanneer kan ik de eerste lading mannen verwachten?
Dat zei je ja.quote:
Mezelf zijnquote:
Ik heb even terug gelezen. Ik zie geen gekke dingen gebeuren. Vreemd. Misschien is het een taalbarriere.quote:
Zeg! Het was jouw eigen idee! Ik heb er niet om gevraagd!quote:Op zondag 11 september 2011 14:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je me had gedrogeerd?
Ik kan het me serieus niet herinneren..quote:Op zondag 11 september 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg! Het was jouw eigen idee! Ik heb er niet om gevraagd!
In dit topic zitten leuke mannen genoeg.quote:Op zondag 11 september 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg! Het was jouw eigen idee! Ik heb er niet om gevraagd!
Kom eens met namen, Tijn.quote:Op zondag 11 september 2011 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dit topic zitten leuke mannen genoeg.Dus L-E koppelen maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |