SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is je server poort in gebruik
hoe kan je portal creeeren?
steady 60-70fps hiero..quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:00 schreef TJV het volgende:
Framerate zuigt, en ik heb ook nog eens geen meloenen gevonden.
viel me wel op dat alles er strakker uitzag, dus vermoedelijk hebben ze eindelijk echt openGL ontdekt (maar nog niet geoptimaliseerd)quote:
Lol, ik zag net een splashscreen. "Opengl1.1"quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
viel me wel op dat alles er strakker uitzag, dus vermoedelijk hebben ze eindelijk echt openGL ontdekt (maar nog niet geoptimaliseerd)
Vindt ik wel beter/mooier is ook vloeiender nu.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef -Datdus- het volgende:
Dat vliegen is net alsof je op ijs loopt.
ik vind dat bouwen zo moeilijker gaat.,quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:48 schreef Mender het volgende:
[..]
Vindt ik wel beter/mooier is ook vloeiender nu.
Je range is ook verlengt in creative, zo erg is het niet dus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik vind dat bouwen zo moeilijker gaat.,
dat is anders niet te merkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:56 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je range is ook verlengt in creative, zo erg is het niet dus.
ditquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:06 schreef mschol het volgende:
mij moest hier op stoom komen ofzo, nu zit hij nauwelijks onder de 100fps
wattan?!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:10 schreef -Datdus- het volgende:
pff, witte wol en torches gaan niet samen.
hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:12 schreef bobbernaut het volgende:
het nieuwe licht vind ik zelf echt kut, als je een grote gang naar beneden hebt, dan zie je geen licht -.-
Beestjes die eerst stone zijn maar dan worden veranderd naar kut beesten !quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:30 schreef MrEarcheese het volgende:
What the hell zijn trouwens die silver fish of zoiets in die video?
0:29
+!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:29 schreef MineraalWater het volgende:
Ben ik de enige die eigenlijk wilt wachten tot de echte release?
let jij niet op ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:50 schreef HyperViper het volgende:
De servers draaien nog niet op 1.8 neem ik aan? Ik heb al ongeveer een half jaar niet meer gespeeld en nu met 1.8 heb ik er wel weer zin in.
Kijk eens 1 post boven je.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:50 schreef HyperViper het volgende:
De servers draaien nog niet op 1.8 neem ik aan? Ik heb al ongeveer een half jaar niet meer gespeeld en nu met 1.8 heb ik er wel weer zin in.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke 1.8 is online op drumpie.nl!!!!
Heb ik ook wel eens, zie je die blokjes ook rondstuiteren? Zo ja - dan zitten ze vast in een ander blok. Als je het blok eronder/ernaast wegslaat kan je ze wel op pakken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:50 schreef Jump het volgende:
Hmm, ik kan sommige gedropte items niet meer oprapen. Zelf na een reload van de save game blijven de blokjes zweven en kan ik ze niet oprapen
dankje kheb em ook geinstaleert, nu moet het me nog lukken om inteloggenquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:48 schreef dnbrainwash het volgende:
Het is een pre release 1.8.
cave spiders:
[ afbeelding ]
Als je een error krijgt tijdens inloggen kun je het beste je minecraft map weggooien, even opnieuw minecraft downloaden via de officiele site en vervolgens de nieuwe 1.8 jar in .minecraft zetten (bin-folder).quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:52 schreef wuuht het volgende:
[..]
dankje kheb em ook geinstaleert, nu moet het me nog lukken om inteloggen
straks kunnen we ook nog surfenquote:
quote:Swords will be able to block attacks by holding the right click in the 1.8 update.
dome?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:54 schreef -Datdus- het volgende:
Die endermans slopen heel mn dome.
Ja niet fijn.. moet ik echt me best doen voor wat porkchops.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:35 schreef mschol het volgende:
wel goed trouwens dat de varkens e.d. eindelijk echt wegrennen als je ze aanvalt..
Kan ook aan je seed liggen hoor, ik heb eigenlijk nog geen clay gezienquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
koepel
en waarom kan ik niet connecten naar minecraft.net
ik heb 8 stacks clay nu holy shit
texture pack gebruiken waar clay een andere kleur heeft misschien?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kan ook aan je seed liggen hoor, ik heb eigenlijk nog geen clay gezienZal is beter kijken
z(w)e houden van knallenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:20 schreef igottagun het volgende:
Ik lees door de hele reeks al dat gepiel met teveel TNT, what the deal met die gasten dan?
Ja die heb je er altijd bij zitten, Ze moesten eens weten hoeveel werk het is om zo'n gat te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:20 schreef igottagun het volgende:
Ik lees door de hele reeks al dat gepiel met teveel TNT, what the deal met die gasten dan?
kudt.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:19 schreef MineraalWater het volgende:
Ja hoor, Drumpie zet zn server aan en er word meteen weer gekloot met tnt...
Precies dit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:23 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Inderdaad.Hele NPC villages nu al ontploft, ik dacht dat we met deze 1.8 world netjes zouden omspringen, wordt er weer met explosies gekut.
Oh.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:28 schreef KoningStoma het volgende:
Ik dacht dat dit gewoon even een testwereld was?
Ik weet 't zelf ook niet hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat zo is, maar dat is wat ik dacht.
Vanavond komt de 1.7 server weer online, Drumpie wou vanavond ook wat gaan filmen, Dus als je kunt wachten tot straks een keer!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:31 schreef MrEarcheese het volgende:
Komt er trouwens weer een creative/survival deel op de server trouwens? Ik heb een ideetje voor een film, maar anders bouw ik 'm op in singleplayer als we op mods moeten wachten.
Ik wou sowieso iets met freerunnen doen, alleen daar is al een video van. Het leek me wel leuk om een soort Mirror's Edge wereld op te bouwen (dan maak ik mijn recourses in mijn texturepack lichter en witter met rode elementen (deuren, wool blokken etc), en dan een soort "Minecraft's Edge" spoof trailer maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vanavond komt de 1.7 server weer online, Drumpie wou vanavond ook wat gaan filmen, Dus als je kunt wachten tot straks een keer!
EDIT: Of wil je hem 1.8 hebben?
pff ik weet wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:37 schreef SosuaCafe het volgende:
GEK wordt je van die login pogingen.
Can't connect to minecraft.net..
Ja, die video. Maar dan in stijl van Mirror's Edge (wit met rode/blauwe elementen zoals in het spel zelf) en dat het lijkt alsof het echt plaats neemt in een stad en erg hoog (kan mooi met fog).quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:47 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb een heeeeeeeeel leuk idee als map/video!
if it wrong that this gave me a boner?quote:
Ik heb de wil om te leven verloren.quote:
Euhm, ik heb vroeger best veel Habbo gespeeld. Kwan toen een keertje dit filmpje tegenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
if it wrong that this gave me a boner?
nee maar srsly waarom kijk je dit?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:54 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik heb de wil om te leven verloren.
op Habbo zaten de ekte gangsterboys.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb dus nooit habbo gespeeld he
wel runescape, level 48 jonguuh!
Het is dan ook een gelekte versie hé, geen officiele update.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:57 schreef Aron7120 het volgende:
Tering wat loopt 1.8 kut zeg
Gewoon serieus onspeelbaar.
Weet ik maar toch, 10 fpsquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:57 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
op Habbo zaten de ekte gangsterboys.
[..]
Het is dan ook een gelekte versie hé, geen officiele update.
"Psst, bob. Wil je werken bij mijn habbo-mafia? Kost je 1 krukje p/w."quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:58 schreef bobbernaut het volgende:
owh ja bobba en meubi's (toen ik in groep 8 zat waren 2/3 mensen heletijd daarmee bezig, mensen die forever alone zijn)
"Gelekt"quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:57 schreef MrEarcheese het volgende:
Het is dan ook een gelekte versie hé, geen officiele update.
.. Ik snap het niet. Zeg ik iets doms of lees ik er gewoon overheen?quote:
Ik denk inderdaad dat ze het extra hebben gedaan, Iedereen zit zo aan jebs kop te zeiken dat hij er helemaal ziek van wordt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:24 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
.. Ik snap het niet. Zeg ik iets doms of lees ik er gewoon overheen?
Oh, of omdat mensen denken dat Notch 't zelf heeft gedaan om Jeb minder te laten stressen?
Hehe, Als je nu 1.8 speelt heb je er volgensmij NOG niks aan, als ik het goed had werkten de furnaces niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:46 schreef Laser. het volgende:
Ohja... en ik het maar weggooien!
Ik heb nu wel een overvloed aan eten zeg!
die furnaces werken wel hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hehe, Als je nu 1.8 speelt heb je er volgensmij NOG niks aan, als ik het goed had werkten de furnaces niet.
Veel eten is altijd goed, Dus bewaar het maar goed !
Klopt, heb het net gechecked. Werkte eerst nog niet goed had ik gehoord.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die furnaces werken wel hoor
drumpie.nl is nu ook 1.8quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:24 schreef drumstickNL het volgende:
Maurisioo!
Start uw server maar op?
goh xD alles wat je kan etenquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Diegene die de nieuwe login heeftgemaakt bij mojang verdiend een uitklapparaplu in zn aarsgat.
hoe bedoel je het inloggen is gewoon hetzelfde of bedoel je bij servers inloggenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Diegene die de nieuwe login heeftgemaakt bij mojang verdiend een uitklapparaplu in zn aarsgat.
Juist wel, Ik citeer: Diegene die de nieuwe login heeftgemaakt bij mojang verdiend een uitklapparaplu in zn aarsgat.quote:
Heb server gestart. Survival.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:24 schreef drumstickNL het volgende:
Maurisioo!
Start uw server maar op?
oo dat is aardig bedoeltquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Juist wel, Ik citeer: Diegene die de nieuwe login heeftgemaakt bij mojang verdiend een uitklapparaplu in zn aarsgat.
gedaanquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Hey mau. Zet je viewdistance van de server op 4/5 dan loopt ie stabieler. (normal is dat) en tp uit.
quote:Items that are ejected from a crafting slot after closing it, and then picked up again, leave duplicate icons on the ground. The items may also be duplicating in the inventory.
inderdaad, heel erg vaag zien ze eruitquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:24 schreef gogosweden het volgende:
die minecarts met een chest erin hebben een dikke bug
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:40 schreef gogosweden het volgende:
[ afbeelding ]
onze mobtraps zullen nog werken
Zou mooi zijn als je shields kon maken op die manier..quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:49 schreef gogosweden het volgende:
als je defend met je sword als een skelleton op je schiet dan raakt hij gewond door zijn eigen pijl..skelleton doden is leuk, je hoeft er nu niets voor te doen
Ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:22 schreef maurisioo het volgende:
Waarom speelt iedereen nu singleplayer? Multiplayer is toch veel leuker?
je bedoeld dat licht?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:59 schreef MineraalWater het volgende:
Bug of niet? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das wel lamequote:Op zaterdag 10 september 2011 19:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Toch niet, mobs zullen niks meer droppen als ze door water of lava worden gedood.
en dus gaat iedereen hier weer postenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:39 schreef Mender het volgende:
Niemand post hier meer. Iedereen is druk bezig op de server.![]()
.... ow hehe offline
was het niet zo dat ze alleen geen experience droppen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Toch niet, mobs zullen niks meer droppen als ze door water of lava worden gedood.
We doen survival...quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:42 schreef HyperViper het volgende:
creativesurvival moet weer online.
quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:42 schreef dnbrainwash het volgende:
Zodra mau er is kunnen we de map overzetten.
Over wie heb je het nu.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:44 schreef MineraalWater het volgende:
Drumpie.
Hij zou vanavond als het goed is nog online komen, ik schat zo rond 10 uur misschien?
Ogja, Toppie !quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:47 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik kan hem er ook op zetten.
Bekijk deze vanaf 1:46:quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:49 schreef gogosweden het volgende:
damn mobs droppen toch niets als ze gedood worden door lava
[ afbeelding ]
ah ik moet hem gewoon op een ndere manier maken zie ikquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:44 schreef zerokil het volgende:
[..]Goh, ik heb er 2 jaar gewerkt dus mij doet dit weinig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Meh, toch wel raar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Goh, ik heb er 2 jaar gewerkt dus mij doet dit weinig hoor.
[..]Ik vind dit een enigzins vreemde reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Gore posten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ban!!
Nee maar serieus niet posten, mag niet ivm adsense, dan adverteren ze niet meer en knalt fok er algeheel uit.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Jaar lang gedaan, werkt prima.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
Ondanks dat MC maar 3 miljoen kopers heeft ken ik echt gigantisch veel mensen die MC kennen. Pirate iedereen 'm ofzo?
''maar''?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
Ondanks dat MC maar 3 miljoen kopers heeft ken ik echt gigantisch veel mensen die MC kennen. Pirate iedereen 'm ofzo?
die foto stond bij mijn weten in een ander topique over een slagerijquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gore posten..
ban!!
Nee maar serieus niet posten, mag niet ivm adsense, dan adverteren ze niet meer en knalt fok er algeheel uit.
De host is prima.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:33 schreef Berend. het volgende:
Drump moet echt weer terug naar zijn oude host, dit is tyfusch
ik ken alleen maar creative servers, dus dan doe ik liever survival SPquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:48 schreef drumstickNL het volgende:
Deze shit moet je niet in SP exploreren, is veel toffer met MP!
Render van een nieuwe wereld, ik zie al véél gangenstelsels en de grotten lijken mij ook veel grotere gangen te hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:01 schreef drumstickNL het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die dingen echt totaal niet rare?
Die enderman mocht ook wel iets minder voorkomen.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:16 schreef Maanvis het volgende:
kappen met dat gebagger of deze reeks gaat dicht
Nee serieus, zal niet de eerste keer zijn.quote:
ohquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee serieus, zal niet de eerste keer zijn.
Het zijn inderdaad mineshafts, en de rest zijn grotten dus geen villages.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:07 schreef igottagun het volgende:
wat zijn al die kruisen linksboven, mineshafts?
En ik zie een village linksonderin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |