Beestjes die eerst stone zijn maar dan worden veranderd naar kut beesten !quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:30 schreef MrEarcheese het volgende:
What the hell zijn trouwens die silver fish of zoiets in die video?
0:29
+!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:29 schreef MineraalWater het volgende:
Ben ik de enige die eigenlijk wilt wachten tot de echte release?
let jij niet op ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:50 schreef HyperViper het volgende:
De servers draaien nog niet op 1.8 neem ik aan? Ik heb al ongeveer een half jaar niet meer gespeeld en nu met 1.8 heb ik er wel weer zin in.
Kijk eens 1 post boven je.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:50 schreef HyperViper het volgende:
De servers draaien nog niet op 1.8 neem ik aan? Ik heb al ongeveer een half jaar niet meer gespeeld en nu met 1.8 heb ik er wel weer zin in.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke 1.8 is online op drumpie.nl!!!!
Heb ik ook wel eens, zie je die blokjes ook rondstuiteren? Zo ja - dan zitten ze vast in een ander blok. Als je het blok eronder/ernaast wegslaat kan je ze wel op pakken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:50 schreef Jump het volgende:
Hmm, ik kan sommige gedropte items niet meer oprapen. Zelf na een reload van de save game blijven de blokjes zweven en kan ik ze niet oprapen
dankje kheb em ook geinstaleert, nu moet het me nog lukken om inteloggenquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:48 schreef dnbrainwash het volgende:
Het is een pre release 1.8.
cave spiders:
[ afbeelding ]
Als je een error krijgt tijdens inloggen kun je het beste je minecraft map weggooien, even opnieuw minecraft downloaden via de officiele site en vervolgens de nieuwe 1.8 jar in .minecraft zetten (bin-folder).quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:52 schreef wuuht het volgende:
[..]
dankje kheb em ook geinstaleert, nu moet het me nog lukken om inteloggen
straks kunnen we ook nog surfenquote:
quote:Swords will be able to block attacks by holding the right click in the 1.8 update.
dome?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:54 schreef -Datdus- het volgende:
Die endermans slopen heel mn dome.
Ja niet fijn.. moet ik echt me best doen voor wat porkchops.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:35 schreef mschol het volgende:
wel goed trouwens dat de varkens e.d. eindelijk echt wegrennen als je ze aanvalt..
Kan ook aan je seed liggen hoor, ik heb eigenlijk nog geen clay gezienquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
koepel
en waarom kan ik niet connecten naar minecraft.net
ik heb 8 stacks clay nu holy shit
texture pack gebruiken waar clay een andere kleur heeft misschien?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kan ook aan je seed liggen hoor, ik heb eigenlijk nog geen clay gezienZal is beter kijken
z(w)e houden van knallenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:20 schreef igottagun het volgende:
Ik lees door de hele reeks al dat gepiel met teveel TNT, what the deal met die gasten dan?
Ja die heb je er altijd bij zitten, Ze moesten eens weten hoeveel werk het is om zo'n gat te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:20 schreef igottagun het volgende:
Ik lees door de hele reeks al dat gepiel met teveel TNT, what the deal met die gasten dan?
kudt.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:19 schreef MineraalWater het volgende:
Ja hoor, Drumpie zet zn server aan en er word meteen weer gekloot met tnt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |