straks kunnen we ook nog surfenquote:
quote:Swords will be able to block attacks by holding the right click in the 1.8 update.
dome?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:54 schreef -Datdus- het volgende:
Die endermans slopen heel mn dome.
Ja niet fijn.. moet ik echt me best doen voor wat porkchops.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:35 schreef mschol het volgende:
wel goed trouwens dat de varkens e.d. eindelijk echt wegrennen als je ze aanvalt..
Kan ook aan je seed liggen hoor, ik heb eigenlijk nog geen clay gezienquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
koepel
en waarom kan ik niet connecten naar minecraft.net
ik heb 8 stacks clay nu holy shit
texture pack gebruiken waar clay een andere kleur heeft misschien?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kan ook aan je seed liggen hoor, ik heb eigenlijk nog geen clay gezienZal is beter kijken
z(w)e houden van knallenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:20 schreef igottagun het volgende:
Ik lees door de hele reeks al dat gepiel met teveel TNT, what the deal met die gasten dan?
Ja die heb je er altijd bij zitten, Ze moesten eens weten hoeveel werk het is om zo'n gat te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:20 schreef igottagun het volgende:
Ik lees door de hele reeks al dat gepiel met teveel TNT, what the deal met die gasten dan?
kudt.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:19 schreef MineraalWater het volgende:
Ja hoor, Drumpie zet zn server aan en er word meteen weer gekloot met tnt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |