Weet ik maar toch, 10 fpsquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:57 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
op Habbo zaten de ekte gangsterboys.
[..]
Het is dan ook een gelekte versie hé, geen officiele update.
"Psst, bob. Wil je werken bij mijn habbo-mafia? Kost je 1 krukje p/w."quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:58 schreef bobbernaut het volgende:
owh ja bobba en meubi's (toen ik in groep 8 zat waren 2/3 mensen heletijd daarmee bezig, mensen die forever alone zijn)
"Gelekt"quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:57 schreef MrEarcheese het volgende:
Het is dan ook een gelekte versie hé, geen officiele update.
.. Ik snap het niet. Zeg ik iets doms of lees ik er gewoon overheen?quote:
Ik denk inderdaad dat ze het extra hebben gedaan, Iedereen zit zo aan jebs kop te zeiken dat hij er helemaal ziek van wordt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:24 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
.. Ik snap het niet. Zeg ik iets doms of lees ik er gewoon overheen?
Oh, of omdat mensen denken dat Notch 't zelf heeft gedaan om Jeb minder te laten stressen?
Hehe, Als je nu 1.8 speelt heb je er volgensmij NOG niks aan, als ik het goed had werkten de furnaces niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:46 schreef Laser. het volgende:
Ohja... en ik het maar weggooien!
Ik heb nu wel een overvloed aan eten zeg!
die furnaces werken wel hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hehe, Als je nu 1.8 speelt heb je er volgensmij NOG niks aan, als ik het goed had werkten de furnaces niet.
Veel eten is altijd goed, Dus bewaar het maar goed !
Klopt, heb het net gechecked. Werkte eerst nog niet goed had ik gehoord.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die furnaces werken wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |