Precies dit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:23 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Inderdaad.Hele NPC villages nu al ontploft, ik dacht dat we met deze 1.8 world netjes zouden omspringen, wordt er weer met explosies gekut.
Oh.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:28 schreef KoningStoma het volgende:
Ik dacht dat dit gewoon even een testwereld was?
Ik weet 't zelf ook niet hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat zo is, maar dat is wat ik dacht.
Vanavond komt de 1.7 server weer online, Drumpie wou vanavond ook wat gaan filmen, Dus als je kunt wachten tot straks een keer!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:31 schreef MrEarcheese het volgende:
Komt er trouwens weer een creative/survival deel op de server trouwens? Ik heb een ideetje voor een film, maar anders bouw ik 'm op in singleplayer als we op mods moeten wachten.
Ik wou sowieso iets met freerunnen doen, alleen daar is al een video van. Het leek me wel leuk om een soort Mirror's Edge wereld op te bouwen (dan maak ik mijn recourses in mijn texturepack lichter en witter met rode elementen (deuren, wool blokken etc), en dan een soort "Minecraft's Edge" spoof trailer maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vanavond komt de 1.7 server weer online, Drumpie wou vanavond ook wat gaan filmen, Dus als je kunt wachten tot straks een keer!
EDIT: Of wil je hem 1.8 hebben?
pff ik weet wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:37 schreef SosuaCafe het volgende:
GEK wordt je van die login pogingen.
Can't connect to minecraft.net..
Ja, die video. Maar dan in stijl van Mirror's Edge (wit met rode/blauwe elementen zoals in het spel zelf) en dat het lijkt alsof het echt plaats neemt in een stad en erg hoog (kan mooi met fog).quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:47 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb een heeeeeeeeel leuk idee als map/video!
if it wrong that this gave me a boner?quote:
Ik heb de wil om te leven verloren.quote:
Euhm, ik heb vroeger best veel Habbo gespeeld. Kwan toen een keertje dit filmpje tegenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
if it wrong that this gave me a boner?
nee maar srsly waarom kijk je dit?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:54 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik heb de wil om te leven verloren.
op Habbo zaten de ekte gangsterboys.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb dus nooit habbo gespeeld he
wel runescape, level 48 jonguuh!
Het is dan ook een gelekte versie hé, geen officiele update.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:57 schreef Aron7120 het volgende:
Tering wat loopt 1.8 kut zeg
Gewoon serieus onspeelbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |