Precies dit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:23 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Inderdaad.Hele NPC villages nu al ontploft, ik dacht dat we met deze 1.8 world netjes zouden omspringen, wordt er weer met explosies gekut.
Oh.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:28 schreef KoningStoma het volgende:
Ik dacht dat dit gewoon even een testwereld was?
Ik weet 't zelf ook niet hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat zo is, maar dat is wat ik dacht.
Vanavond komt de 1.7 server weer online, Drumpie wou vanavond ook wat gaan filmen, Dus als je kunt wachten tot straks een keer!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:31 schreef MrEarcheese het volgende:
Komt er trouwens weer een creative/survival deel op de server trouwens? Ik heb een ideetje voor een film, maar anders bouw ik 'm op in singleplayer als we op mods moeten wachten.
Ik wou sowieso iets met freerunnen doen, alleen daar is al een video van. Het leek me wel leuk om een soort Mirror's Edge wereld op te bouwen (dan maak ik mijn recourses in mijn texturepack lichter en witter met rode elementen (deuren, wool blokken etc), en dan een soort "Minecraft's Edge" spoof trailer maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vanavond komt de 1.7 server weer online, Drumpie wou vanavond ook wat gaan filmen, Dus als je kunt wachten tot straks een keer!
EDIT: Of wil je hem 1.8 hebben?
pff ik weet wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:37 schreef SosuaCafe het volgende:
GEK wordt je van die login pogingen.
Can't connect to minecraft.net..
Ja, die video. Maar dan in stijl van Mirror's Edge (wit met rode/blauwe elementen zoals in het spel zelf) en dat het lijkt alsof het echt plaats neemt in een stad en erg hoog (kan mooi met fog).quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:47 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb een heeeeeeeeel leuk idee als map/video!
if it wrong that this gave me a boner?quote:
Ik heb de wil om te leven verloren.quote:
Euhm, ik heb vroeger best veel Habbo gespeeld. Kwan toen een keertje dit filmpje tegenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
if it wrong that this gave me a boner?
nee maar srsly waarom kijk je dit?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:54 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik heb de wil om te leven verloren.
op Habbo zaten de ekte gangsterboys.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb dus nooit habbo gespeeld he
wel runescape, level 48 jonguuh!
Het is dan ook een gelekte versie hé, geen officiele update.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:57 schreef Aron7120 het volgende:
Tering wat loopt 1.8 kut zeg
Gewoon serieus onspeelbaar.
Weet ik maar toch, 10 fpsquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:57 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
op Habbo zaten de ekte gangsterboys.
[..]
Het is dan ook een gelekte versie hé, geen officiele update.
"Psst, bob. Wil je werken bij mijn habbo-mafia? Kost je 1 krukje p/w."quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:58 schreef bobbernaut het volgende:
owh ja bobba en meubi's (toen ik in groep 8 zat waren 2/3 mensen heletijd daarmee bezig, mensen die forever alone zijn)
"Gelekt"quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:57 schreef MrEarcheese het volgende:
Het is dan ook een gelekte versie hé, geen officiele update.
.. Ik snap het niet. Zeg ik iets doms of lees ik er gewoon overheen?quote:
Ik denk inderdaad dat ze het extra hebben gedaan, Iedereen zit zo aan jebs kop te zeiken dat hij er helemaal ziek van wordt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:24 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
.. Ik snap het niet. Zeg ik iets doms of lees ik er gewoon overheen?
Oh, of omdat mensen denken dat Notch 't zelf heeft gedaan om Jeb minder te laten stressen?
Hehe, Als je nu 1.8 speelt heb je er volgensmij NOG niks aan, als ik het goed had werkten de furnaces niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:46 schreef Laser. het volgende:
Ohja... en ik het maar weggooien!
Ik heb nu wel een overvloed aan eten zeg!
die furnaces werken wel hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hehe, Als je nu 1.8 speelt heb je er volgensmij NOG niks aan, als ik het goed had werkten de furnaces niet.
Veel eten is altijd goed, Dus bewaar het maar goed !
Klopt, heb het net gechecked. Werkte eerst nog niet goed had ik gehoord.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die furnaces werken wel hoor
drumpie.nl is nu ook 1.8quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:24 schreef drumstickNL het volgende:
Maurisioo!
Start uw server maar op?
goh xD alles wat je kan etenquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Diegene die de nieuwe login heeftgemaakt bij mojang verdiend een uitklapparaplu in zn aarsgat.
hoe bedoel je het inloggen is gewoon hetzelfde of bedoel je bij servers inloggenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Diegene die de nieuwe login heeftgemaakt bij mojang verdiend een uitklapparaplu in zn aarsgat.
Juist wel, Ik citeer: Diegene die de nieuwe login heeftgemaakt bij mojang verdiend een uitklapparaplu in zn aarsgat.quote:
Heb server gestart. Survival.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:24 schreef drumstickNL het volgende:
Maurisioo!
Start uw server maar op?
oo dat is aardig bedoeltquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Juist wel, Ik citeer: Diegene die de nieuwe login heeftgemaakt bij mojang verdiend een uitklapparaplu in zn aarsgat.
gedaanquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Hey mau. Zet je viewdistance van de server op 4/5 dan loopt ie stabieler. (normal is dat) en tp uit.
quote:Items that are ejected from a crafting slot after closing it, and then picked up again, leave duplicate icons on the ground. The items may also be duplicating in the inventory.
inderdaad, heel erg vaag zien ze eruitquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:24 schreef gogosweden het volgende:
die minecarts met een chest erin hebben een dikke bug
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:40 schreef gogosweden het volgende:
[ afbeelding ]
onze mobtraps zullen nog werken
Zou mooi zijn als je shields kon maken op die manier..quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:49 schreef gogosweden het volgende:
als je defend met je sword als een skelleton op je schiet dan raakt hij gewond door zijn eigen pijl..skelleton doden is leuk, je hoeft er nu niets voor te doen
Ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:22 schreef maurisioo het volgende:
Waarom speelt iedereen nu singleplayer? Multiplayer is toch veel leuker?
je bedoeld dat licht?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:59 schreef MineraalWater het volgende:
Bug of niet? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das wel lamequote:Op zaterdag 10 september 2011 19:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Toch niet, mobs zullen niks meer droppen als ze door water of lava worden gedood.
en dus gaat iedereen hier weer postenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:39 schreef Mender het volgende:
Niemand post hier meer. Iedereen is druk bezig op de server.![]()
.... ow hehe offline
was het niet zo dat ze alleen geen experience droppen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Toch niet, mobs zullen niks meer droppen als ze door water of lava worden gedood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |