quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:44 schreef zerokil het volgende:
[..]Ik vind dit een enigzins vreemde reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:44 schreef zerokil het volgende:
[..]Gore posten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ban!!
Nee maar serieus niet posten, mag niet ivm adsense, dan adverteren ze niet meer en knalt fok er algeheel uit.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2011 21:55:50 ]
Jaar lang gedaan, werkt prima.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
Ondanks dat MC maar 3 miljoen kopers heeft ken ik echt gigantisch veel mensen die MC kennen. Pirate iedereen 'm ofzo?
''maar''?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
Ondanks dat MC maar 3 miljoen kopers heeft ken ik echt gigantisch veel mensen die MC kennen. Pirate iedereen 'm ofzo?
die foto stond bij mijn weten in een ander topique over een slagerijquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gore posten..
ban!!
Nee maar serieus niet posten, mag niet ivm adsense, dan adverteren ze niet meer en knalt fok er algeheel uit.
De host is prima.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:33 schreef Berend. het volgende:
Drump moet echt weer terug naar zijn oude host, dit is tyfusch
ik ken alleen maar creative servers, dus dan doe ik liever survival SPquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:48 schreef drumstickNL het volgende:
Deze shit moet je niet in SP exploreren, is veel toffer met MP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |