quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Hij heeft (wéér) een prijsvraag gewonnen:quote:Op maandag 28 maart 2011 11:35 schreef Barcaconia het volgende:
Succes vandaag densmee!
En gefeliciteerd met je verjaardag he!!
Owwwww.... Nou feli dan maar met je hengelpakket! Hopelijk is vissen een optie voor jequote:Op zaterdag 10 september 2011 11:32 schreef Anne het volgende:
densmee is helemaal niet jarig. Barca heeft besloten dat ie op 28 maart jarig is:
[..]
Hij heeft (wéér) een prijsvraag gewonnen:
Win een hengelsport prijzenpakket van Visdeal.nl!
Ach daar moet je je niks van aantrekken. Een 380SE lijkt mij echt een geweldige auto (wel de sedan dan).quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:44 schreef D-Mon het volgende:
Hehe, die auto hoef ik dus niet.
Wonend in een achterbuurt heb ik minstens 4 buren met een dergelijke machine.
En blijkbaar kan de radio in die auto alleen op 100% NL.
Ik vind die in de op gruwelijk lelijk. 1 van de meest mislukte benzen, terwijl ik oudere benzen toch wel vet vind.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach daar moet je je niks van aantrekken. Een 380SE lijkt mij echt een geweldige auto (wel de sedan dan).
Allemaal uit je hoofd?quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:54 schreef Anne het volgende:
Volgens mij is densmee daadwerkelijk op 21 oktober jarig.
Tuurlijk, da's zeker zonde. Maar een net exemplaar is echt prachtig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik vind die in de op gruwelijk lelijk. 1 van de meest mislukte benzen, terwijl ik oudere benzen toch wel vet vind.
Elke belastingvrije Benz is goud waard.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
Helaas zijn die nette exemplaren een beetje zeldzaam, en áls je er eentje vindt, willen ze er meteen ¤15.000 voor hebben
Verbazingwekkend hoeveel 'nieuwe' kentekens je tegenwoordig ziet op oude diesels..quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Dit is ook nog een import exemplaar. Dubbel jammer deze bak.
Ook veel Golfjes.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:10 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoeveel 'nieuwe' kentekens je tegenwoordig ziet op oude diesels..
Veel benzen, volvo's en een enkele audi
Belastingvrij een grote bak rijden op diesel of gas.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:10 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoeveel 'nieuwe' kentekens je tegenwoordig ziet op oude diesels..
Veel benzen, volvo's en een enkele audi
willen ze goud voor hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Elke belastingvrije Benz is goud waard.
En terecht, vol met luxe en goedkoop. En een V8.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Belastingvrij een grote bak rijden op diesel of gas.
Wat is dat voor achterbuurt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:44 schreef D-Mon het volgende:
Hehe, die auto hoef ik dus niet.
Wonend in een achterbuurt heb ik minstens 4 buren met een dergelijke machine.
En blijkbaar kan de radio in die auto alleen op 100% NL.
Is die 95 er nog slechter aan toe dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:20 schreef Dingest het volgende:
De 96 is naar de lasser vertrokken. Maar die was er wel mee eens dat de auto eigenlijk meer aan een restauratie toe is dan om de roest enkel te behandelen. Dus dat wordt nog interessant om te besluiten wat ik wil gaan doen in het voorjaar. Al rijd ik er liever mee door tot voorjaar 2013 want ik denk dat het financieel anders wel heel krap wordt![]()
Nu is het wachten op de telefoontjes van nog meer aangetroffen onheil
Dat ziet er niet eens uit als een echte achterbuurt...quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:33 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Deze:
http://www.groetenuitleeuwarden.nl/buitenwijken/schieringen.htm
Het is ook niet echt slecht op het moment. Het is een mengelmoes van arbeiders gezinnen, jonge gezinnen en studenten. Volgens mij zijn er weinig uitkering trekkers bij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat ziet er niet eens uit als een echte achterbuurt...
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:33 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Deze:
http://www.groetenuitleeuwarden.nl/buitenwijken/schieringen.htm
Waitwut?quote:Bron : Leeuwarder Straatnamen, W.Dolk, Miedema Pers, uitgegeven in 1969
Ja, die heeft minstens hetzelfde onderhoud nodig wat de 96 gehad heeft en vertoont volgens mij nog meer roest. Alleen minder op het plaatwerk en meer aan de bodem. Denk dat ik die volgend voorjaar/zomer wel sowieso geheel uit elkaar ga halenquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is die 95 er nog slechter aan toe dan?
das volgend jaarquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Jeetje. Geen idee. Toen was ik 13 ofzo.
Je vist anders wel alle prijzen van Fok!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:26 schreef densmee het volgende:
Ongeloofelijk ik doe aan 3 prijsvragen mee op fok en ik win ze alle 3
Motorbeurs koptelefoon en nu weer een vishengel (en ik heb een hekel aan vissen)
klopt en als voorwaarde zon en warmtequote:
OOK nog jaquote:
Dat zei ikquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:54 schreef Anne het volgende:
Volgens mij is densmee daadwerkelijk op 21 oktober jarig.
Misschien is de belangstelling beperkt. Of anne is corrupt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:26 schreef densmee het volgende:
Ongeloofelijk ik doe aan 3 prijsvragen mee op fok en ik win ze alle 3
Motorbeurs koptelefoon en nu weer een vishengel (en ik heb een hekel aan vissen)
Warmte was aanwezig, zon...nah.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:46 schreef lipje het volgende:
[..]
klopt en als voorwaarde zon en warmte
Er móet gehandeld worden buiten badkuipen misschien is dat de redenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Misschien is de belangstelling beperkt. Of anne is corrupt.
Iig kun je binnenkort nog eens proberen of vissen een optie voor je isquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:21 schreef densmee het volgende:
[..]
Er móet gehandeld worden buiten badkuipen misschien is dat de reden
Dan ben je niet ziekquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:53 schreef Paladijn het volgende:
Ziek
Zometeen wel even buurten bij een feestje in Schieringen
huh?quote:
Het is echt heftig inderdaad!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:11 schreef Duvel het volgende:
Het aantal ontladingen is echt enorm, kan me niet heugen dit de laatste paar jaar te hebben gezien.
That's what she said!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:11 schreef Duvel het volgende:
Het aantal ontladingen is echt enorm, kan me niet heugen dit de laatste paar jaar te hebben gezien.
Klopt, net als Utrecht momenteel...quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
Zo te zien is het meeste nog redelijk mis ook als je in Kaasdorp zit; in Dordt hebben ze écht de volle laag
Gelukkig ben ik niet aan het werkquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klopt, net als Utrecht momenteel...
mwa in de auto zit je veilig . lekker koffie drinkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet aan het werk
Meer geflits in de wolken dan naar de grond...quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef blup het volgende:
ja hoop poeha maar weinig geknal hier in utrecht.
Die zijn ook deftig geaardquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:35 schreef blup het volgende:
Ik ga er altijd braaf voor zitten en kijk altijd uit naar de grote GSM mast hier op een flat verderop. Godverdomme nog nooooit een inslag geweest.
Hmm, nee, maar het wordt wel goed afgevoerd áls het gebeurt, dus dik vuurwerk zit er niet inquote:
Het zijn geen 2 verschillende kleuren, het is dezelfde kleur. Zonder alle poespas eromheen:quote:Op zondag 11 september 2011 00:11 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb geen fotosjop, wat is er te zien?
pff, ik zit altijd als een kind voor de etelage van een speelgoedwinkel naar buiten te kijken. 1x maar een gigantische inslag gezien wat me bijstaat als de dag van gister. Super dikke bliksemschicht loodrecht naar beneden, bleef 1 seconde door gaan om vervolgens met allerlei sprites die zich eromheen vormde weer te verdwijnen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, nee, maar het wordt wel goed afgevoerd áls het gebeurt, dus dik vuurwerk zit er niet in
Uiteraard vanuit huis of in de auto, 1x buiten achteraf in zware onweer gezeten..quote:Op zondag 11 september 2011 00:20 schreef Sounddragon het volgende:
Onweer is best kewl, maar wel op gepaste afstand
Tuurlijk wel, die enorme bliksemstroom die over allerlei gecorrodeerde boutverbindinkjes gaat lopen en zo.quote:Op zondag 11 september 2011 00:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, nee, maar het wordt wel goed afgevoerd áls het gebeurt, dus dik vuurwerk zit er niet in
Dan heb je niet het goede tv-pakket.quote:Op zondag 11 september 2011 02:08 schreef Anne het volgende:
Kan niet slapen. En er is uiteraard geen fuck op TV!
Het is een vak apart, onweer goed fotograferen. Voor sommige toestellen is er custom firmware die erbij kan helpen trouwens.quote:
Ja ik had 2 acceptabele van de 30 ofzo. Maargoed, eerste keer.quote:Op zondag 11 september 2011 11:13 schreef Duvel het volgende:
Er zijn iets van 17 geslaagde opnames van de 1200. Kwestie van mazzel hebben dus.
't Is altijd een beetje gokken met het diafragma, de belichtingstijd en zo. Probleem is het strooilicht: je kunt niet gewoon de sluiter openzetten/ En met die wolken zoals gisteravond heb je al snel gewoon een zwaar overbelichte foto...quote:Op zondag 11 september 2011 11:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ik had 2 acceptabele van de 30 ofzo. Maargoed, eerste keer.
Ja ik ga de volgende keer gewoon weer oefenen. Strooilicht kreeg ik aardig weg maar er waren weinig echt mooie schichten hier aan de horizon.quote:Op zondag 11 september 2011 11:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is altijd een beetje gokken met het diafragma, de belichtingstijd en zo. Probleem is het strooilicht: je kunt niet gewoon de sluiter openzetten/ En met die wolken zoals gisteravond heb je al snel gewoon een zwaar overbelichte foto...
Het is uit tussen fkwhdkmwljrk en zwartmetsuikerquote:
Welk toestel heb jequote:Op zondag 11 september 2011 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ik ga de volgende keer gewoon weer oefenen. Strooilicht kreeg ik aardig weg maar er waren weinig echt mooie schichten hier aan de horizon.
quote:Op zondag 11 september 2011 12:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is uit tussen fkwhdkmwljrk en zwartmetsuiker
Nikon D40, eerste camera. Nog wel met kitlens en B+W polarisatiefilter en UV-filter.quote:
http://www.flickr.com/groups/d40slr/discuss/72157604930372009/quote:Op zondag 11 september 2011 12:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nikon D40, eerste camera. Nog wel met kitlens en B+W polarisatiefilter en UV-filter.
mooi, blij dat ik niet terug gelezen hebquote:Op zondag 11 september 2011 12:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is uit tussen fkwhdkmwljrk en zwartmetsuiker
quote:Op zondag 11 september 2011 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooi, blij dat ik niet terug gelezen heb
Haha ik keek niet.quote:Op zondag 11 september 2011 13:57 schreef Anne het volgende:
Oke. Géén goedemorgen meer:
What has been seen!!!!
Ben je dronken ofzo?quote:Op zondag 11 september 2011 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Braca, jij kwam toch een heftrcuk tegen bij de sprtschool?
[ afbeelding ]
ik een mengvoerwagen bij de supermarkt!
ik drink nietquote:Op zondag 11 september 2011 14:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben je dronken ofzo?
Maar wel een goede spot
Lijkt wel die ene Dakar Daf.quote:Op zondag 11 september 2011 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Braca, jij kwam toch een heftrcuk tegen bij de sprtschool?
[ afbeelding ]
ik een mengvoerwagen bij de supermarkt!
Ben je dronken of zo?quote:Op zondag 11 september 2011 15:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Lijkt wel die ene Dakar Daf.
sexy milfjesquote:Op zondag 11 september 2011 13:57 schreef Anne het volgende:
Oke. Géén goedemorgen meer:
What has been seen!!!!
Heb je met een bot mes je ogen uitgestoken ofzo?quote:Op zondag 11 september 2011 15:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
ja nu je het zegt deze heeft ook stukken geelquote:Op zondag 11 september 2011 15:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En met ogen open?quote:Op zondag 11 september 2011 15:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nee zoals die ene dubbele cabine. Als je snel kijkt.
vooral de slurf, de trechter, en de bodemspeling inderdaad, nu je het zegtquote:Op zondag 11 september 2011 15:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nee zoals die ene dubbele cabine. Als je snel kijkt.
quote:Op zondag 11 september 2011 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vooral de slurf, de trechter, en de bodemspeling inderdaad, nu je het zegt
Heb dat ding zo vaak gezien. Maar bij die machine lijken het net 2 gele cabine's.quote:
Ontsnappingsluik in de bodem van de Wrangler? of een McGyver open dakkie?quote:Op zondag 11 september 2011 16:21 schreef Barcaconia het volgende:
Weet iemand waar ik blik u-profiel van dit formaat (ongeveer) kan kopen:
[ afbeelding ]
Geen alu want moet lasbaar zijn. U van ongeveer 80~100x40x40x0,75 oid.
Vlakke laadvloer met extra laadruimte.quote:Op zondag 11 september 2011 16:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ontsnappingsluik in de bodem van de Wrangler? of een McGyver open dakkie?
Dat langwerpige vak links? zit daar niks onder dan?quote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vlakke laadvloer met extra laadruimte.
[ afbeelding ]
Ik kan ze zelf ook wel knippen/zetten maar is te duur qua materiaal. Prefab is vaak goedkoper met dit spul.quote:Op zondag 11 september 2011 16:57 schreef densmee het volgende:
op deze manier?
[ afbeelding ]
ik ken wel iemand die dat voor jou kan zetten
Hele vloer achter de stoelen heeft een opbergvak eronder. Dat vlak links is de cover voor de stoel als die plat ligt (staat nu rechtop). Misschien wat moeilijk te visualiseren als je de auto niet kent.quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat langwerpige vak links? zit daar niks onder dan?
Neuh, ik snappum wel, zo'n zelfde stuk tapijt ligt nu achterop het andere deel van de bankquote:Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hele vloer achter de stoelen heeft een opbergvak eronder. Dat vlak links is de cover voor de stoel als die plat ligt (staat nu rechtop). Misschien wat moeilijk te visualiseren als je de auto niet kent.
Hmkay; volgens mij ga je gewoon smokkelenquote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Barcaconia het volgende:
Nee, ik heb vaak mijn bank plat liggen en er zitten zeer hinderlijke gaten en oneffenheden in de vloer, waar kleine spullen vaak in verloren gaan onder de bank.
hiermee heb je een vlakke vloer waarbij je de banken nog kan gebruiken, èn kan ik wat dingen voor langere tijd in mijn auto laten liggen buiten het zicht (note:cabrio...)
Pics had ik toch wel verwacht van je. Staat ie ook al in v&a?quote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
De Niva heeft een kattenstaart gekregen
De rest zit nog tussen de bullbar?quote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
De Niva heeft een kattenstaart gekregen
en alu en popnagels, want in alu zijn wel meer profielen te vinden denk ikquote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan ze zelf ook wel knippen/zetten maar is te duur qua materiaal. Prefab is vaak goedkoper met dit spul.
nee. nee.quote:Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Pics had ik toch wel verwacht van je. Staat ie ook al in v&a?
nee, de staart die ik gister zelf droegquote:Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De rest zit nog tussen de bullbar?
kalequote:Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de staart die ik gister zelf droeg
Hmmz, een neppert of dat? :quote:Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de staart die ik gister zelf droeg
quote:Op zondag 11 september 2011 17:25 schreef lipje het volgende:
[..]
kale
Dat zijn wel pics waard [ afbeelding ]
Nee, daar begin ik niet aan. Met die gigantisch strenge grenscontroles naar Duitsland heb ik daar wel wat meer voor nodig.quote:Op zondag 11 september 2011 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay; volgens mij ga je gewoon smokkelen![]()
Heb je hier wat aan?
Das alleen aan de Belgische grensquote:Op zondag 11 september 2011 17:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, daar begin ik niet aan. Met die gigantisch strenge grenscontroles naar Duitsland heb ik daar wel wat meer voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |