Dat ziet er niet eens uit als een echte achterbuurt...quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:33 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Deze:
http://www.groetenuitleeuwarden.nl/buitenwijken/schieringen.htm
Het is ook niet echt slecht op het moment. Het is een mengelmoes van arbeiders gezinnen, jonge gezinnen en studenten. Volgens mij zijn er weinig uitkering trekkers bij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat ziet er niet eens uit als een echte achterbuurt...
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:33 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Deze:
http://www.groetenuitleeuwarden.nl/buitenwijken/schieringen.htm
Waitwut?quote:Bron : Leeuwarder Straatnamen, W.Dolk, Miedema Pers, uitgegeven in 1969
Ja, die heeft minstens hetzelfde onderhoud nodig wat de 96 gehad heeft en vertoont volgens mij nog meer roest. Alleen minder op het plaatwerk en meer aan de bodem. Denk dat ik die volgend voorjaar/zomer wel sowieso geheel uit elkaar ga halenquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is die 95 er nog slechter aan toe dan?
das volgend jaarquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Jeetje. Geen idee. Toen was ik 13 ofzo.
Je vist anders wel alle prijzen van Fok!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:26 schreef densmee het volgende:
Ongeloofelijk ik doe aan 3 prijsvragen mee op fok en ik win ze alle 3
Motorbeurs koptelefoon en nu weer een vishengel (en ik heb een hekel aan vissen)
klopt en als voorwaarde zon en warmtequote:
OOK nog jaquote:
Dat zei ikquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:54 schreef Anne het volgende:
Volgens mij is densmee daadwerkelijk op 21 oktober jarig.
Misschien is de belangstelling beperkt. Of anne is corrupt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:26 schreef densmee het volgende:
Ongeloofelijk ik doe aan 3 prijsvragen mee op fok en ik win ze alle 3
Motorbeurs koptelefoon en nu weer een vishengel (en ik heb een hekel aan vissen)
Warmte was aanwezig, zon...nah.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:46 schreef lipje het volgende:
[..]
klopt en als voorwaarde zon en warmte
Er móet gehandeld worden buiten badkuipen misschien is dat de redenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Misschien is de belangstelling beperkt. Of anne is corrupt.
Iig kun je binnenkort nog eens proberen of vissen een optie voor je isquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:21 schreef densmee het volgende:
[..]
Er móet gehandeld worden buiten badkuipen misschien is dat de reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |