De baan was al gesloten. Maar verder wel geluk gehad met het weer, er waren wat laag hangende wolkjes en wat hoge wolken, en die lage wolkjes losten in de loop van de dag/naarmate we verder kwamen op
 De baan was al gesloten. Maar verder wel geluk gehad met het weer, er waren wat laag hangende wolkjes en wat hoge wolken, en die lage wolkjes losten in de loop van de dag/naarmate we verder kwamen op  

hoe lang geleden? en in welke periode?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef Anne het volgende:
Daar ben ik ook bovenop geweest, de Grossglockner. Alleen was het toen uiteraard kutweer.

Jeetje. Geen idee. Toen was ik 13 ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:25 schreef lipje het volgende:
[..]
hoe lang geleden? en in welke periode?
 .
.

2 jaar terug dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Jeetje. Geen idee. Toen was ik 13 ofzo.

Jups. En volgens weer.nl is het morgen weer regen..quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:08 schreef cofi het volgende:
Mogguh!
Mooi balen dat je moet werken D-Mon!

Tot hoe laat moet je?quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vertrek over een half uurtje pas

Bagger, morgen dagje stadswandelen in A'damquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:14 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Jups. En volgens weer.nl is het morgen weer regen..

neem een paraplu meequote:Op zaterdag 10 september 2011 10:16 schreef cofi het volgende:
[..]
Bagger, morgen dagje stadswandelen in A'dam

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |