hoe lang geleden? en in welke periode?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef Anne het volgende:
Daar ben ik ook bovenop geweest, de Grossglockner. Alleen was het toen uiteraard kutweer.
Jeetje. Geen idee. Toen was ik 13 ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:25 schreef lipje het volgende:
[..]
hoe lang geleden? en in welke periode?
2 jaar terug dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Jeetje. Geen idee. Toen was ik 13 ofzo.
Jups. En volgens weer.nl is het morgen weer regen..quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:08 schreef cofi het volgende:
Mogguh!
Mooi balen dat je moet werken D-Mon!
Tot hoe laat moet je?quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:14 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vertrek over een half uurtje pas
Bagger, morgen dagje stadswandelen in A'damquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:14 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Jups. En volgens weer.nl is het morgen weer regen..
neem een paraplu meequote:Op zaterdag 10 september 2011 10:16 schreef cofi het volgende:
[..]
Bagger, morgen dagje stadswandelen in A'dam
Goed planquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:19 schreef D-Mon het volgende:
[..]
neem een paraplu mee![]()
Ik werk trouwens bij een internet bedrijfje, dus fokken is niet heeeeel lastig te doen..
Vooral niet omdat mijn baas wel gewoon van het zonnetje geniet vandaag.
Kun je niet van iemand wat lenen? Of gewoon tanken en zeggen dat je je pinpas bent vergetenquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil rijden maar de ING maakt het onmogelijk om te tankenen uiteraard is de tank leeg.
Op zoek gaan naar een buurvrouw die haar tankdop vergeten is.. en dan met een jerrycan en slangetje wat 'lenen'quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil rijden maar de ING maakt het onmogelijk om te tankenen uiteraard is de tank leeg.
Ja tuurlijk maar ik heb het niet per se nodig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:33 schreef cofi het volgende:
Lenen omdat je even niet bij je geld kunt (technisch probleem) lijkt mij niet zo'n probleem. Lenen omdat je te weinig geld hebt is een ander verhaal.
Bij het bedrijf waar ik stage gelopen heb was er eens iemand die getankt had, maar zijn portefeuille en tankpas was vergeten. Kregen we gewoon een rekening opgestuurd.
Dan was je er wel vroeg uit voor een ochtend na een kroeg avond.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar ik heb het niet perse nodig.
Gister wel naar de kroeg geweest en mijn vrienden maar even laten voorschieten
Persé kan ookquote:
Je hebt gelijk, ik zal het veranderen. Excuses voor de flater.quote:
Er kwam iets op tv dat ik wilde zien. Maar was ook 1 uur thuis, waren half 9 al vertrokken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:06 schreef cofi het volgende:
[..]
Dan was je er wel vroeg uit voor een ochtend na een kroeg avond.
[..]
Persé kan ook
Alleen volgens het witte boekkie ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:06 schreef cofi het volgende:
[..]
Dan was je er wel vroeg uit voor een ochtend na een kroeg avond.
[..]
Persé kan ook
Dat mag hij zelf doen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Densmee wel ff in de bloemen zetten toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |