pas over 2 maanden oid kan ik weer rustig beginnen te plannen om verder dan een uurtje van huis te gaan...quote:Op zondag 27 maart 2011 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kom 16 april gezellig naar Budapest met zijn allen
pinkstermaandag (13 juni) elfstedentochtquote:Op zondag 27 maart 2011 23:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
pas over 2 maanden oid kan ik weer rustig beginnen te plannen om verder dan een uurtje van huis te gaan...
Ik wil meedoen met de trekker elfstedentocht maar je kon daar slechts 1 middag in januari telefonisch voor inschrijvenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pinkstermaandag (13 juni) elfstedentocht
1e zaterdag van september buzzybee puzzelrit
daarom: meedoen met FMC elfstedentochtquote:Op zondag 27 maart 2011 23:51 schreef Barcaconia het volgende:
Of wacht, haal ik nu de trekker en oldtimer elfstedentocht door elkaar?
Beide wil ik meedoen maar kon niet vanwege rare inschrijvingen iig.
Ik heb geen motor en op tweede pinksterdag doe ik al mee aan een andere rit.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daarom: meedoen met FMC elfstedentocht
paal en ik hebben ook geen motor, flapdrolquote:Op zondag 27 maart 2011 23:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb geen motor en op tweede pinksterdag doe ik al mee aan de gayparade.
Zou nog niet zo'n slecht idee zijn. Moet dat met een speciaal voertuig?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
maar goed, dan zie ik je t eerste weekend van september
Kortom, een bagger-OPquote:Op zondag 27 maart 2011 23:06 schreef Sounddragon het volgende:
een kleidragster met een topsnelheid van 25 km/u
Ik ben al een paar keer in Budapest geweest, dit jaar wilde ik het eens proberen over te slaanquote:Op zondag 27 maart 2011 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kom 16 april gezellig naar Budapest met zijn allen
Alsof jouw hokken harder dan 25 gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 01:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Kortom, een bagger-OP
[..]
Ik ben al een paar keer in Budapest geweest, dit jaar wilde ik het eens proberen over te slaan
In hun huidige staat? 25 is dan al een godswonderquote:Op maandag 28 maart 2011 01:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alsof jouw hokken harder dan 25 gaan
Dat bedoel ikquote:Op maandag 28 maart 2011 01:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
In hun huidige staat? 25 is dan al een godswonder
Die ga ik niet zoeken zolang jij hem niet op komt halenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben vandaag alleen maar naar de AH geweestOngelofelijk zeg, net de Ikea op een nationale vrije dag daar
En danpy moet de afstandbediening nog zoeken
anne-tjequote:Op zondag 27 maart 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow ja, dat had ik nog niet eens gezien.
TF-je.
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's al best een oude request
dacht er ineens weer aan toen ik de pm van alexxxxx zag, was het compleet vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
Inderdaad, ik had korting moeten vragen in het hotel, gemiste kans...quote:Op maandag 28 maart 2011 09:55 schreef Freezer het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik van een uur ben bestolen.... Hadden jullie ook zo'n kort weekend?
Daar hoef ik amper het dorp voor uitquote:Op maandag 28 maart 2011 10:19 schreef Duvel het volgende:
In het kader van "auto + beestje": een Mazda en een lama.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 08:22 schreef ThaFreak het volgende:Je zwaait naar jezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mijn foto? Ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:18 schreef Dangel het volgende:
maar jou foto is natuurlijk in het Wild Erlebnis park Daun genomen
gaaf park he?quote:
't Was best geinig ja. Uit je hand etende herten en zo.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:29 schreef Dangel het volgende:
[..]
gaaf park he?wil er eens op eennatte dag met de Niva doorheen, lijkt me gaaf dan
Hij lijkt bestquote:Op maandag 28 maart 2011 12:15 schreef Dangel het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen Wimbach en Kottenborn
Ga een keer mee naar de Ring danquote:Op zondag 27 maart 2011 23:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
pas over 2 maanden oid kan ik weer rustig beginnen te plannen om verder dan een uurtje van huis te gaan...
Doe ik!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |