Dan ben je niet ziekquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:53 schreef Paladijn het volgende:
Ziek
Zometeen wel even buurten bij een feestje in Schieringen
huh?quote:
Het is echt heftig inderdaad!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:11 schreef Duvel het volgende:
Het aantal ontladingen is echt enorm, kan me niet heugen dit de laatste paar jaar te hebben gezien.
That's what she said!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:11 schreef Duvel het volgende:
Het aantal ontladingen is echt enorm, kan me niet heugen dit de laatste paar jaar te hebben gezien.
Klopt, net als Utrecht momenteel...quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
Zo te zien is het meeste nog redelijk mis ook als je in Kaasdorp zit; in Dordt hebben ze écht de volle laag
Gelukkig ben ik niet aan het werkquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klopt, net als Utrecht momenteel...
mwa in de auto zit je veilig . lekker koffie drinkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet aan het werk
Meer geflits in de wolken dan naar de grond...quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef blup het volgende:
ja hoop poeha maar weinig geknal hier in utrecht.
Die zijn ook deftig geaardquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:35 schreef blup het volgende:
Ik ga er altijd braaf voor zitten en kijk altijd uit naar de grote GSM mast hier op een flat verderop. Godverdomme nog nooooit een inslag geweest.
Hmm, nee, maar het wordt wel goed afgevoerd áls het gebeurt, dus dik vuurwerk zit er niet inquote:
Het zijn geen 2 verschillende kleuren, het is dezelfde kleur. Zonder alle poespas eromheen:quote:Op zondag 11 september 2011 00:11 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb geen fotosjop, wat is er te zien?
pff, ik zit altijd als een kind voor de etelage van een speelgoedwinkel naar buiten te kijken. 1x maar een gigantische inslag gezien wat me bijstaat als de dag van gister. Super dikke bliksemschicht loodrecht naar beneden, bleef 1 seconde door gaan om vervolgens met allerlei sprites die zich eromheen vormde weer te verdwijnen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, nee, maar het wordt wel goed afgevoerd áls het gebeurt, dus dik vuurwerk zit er niet in
Uiteraard vanuit huis of in de auto, 1x buiten achteraf in zware onweer gezeten..quote:Op zondag 11 september 2011 00:20 schreef Sounddragon het volgende:
Onweer is best kewl, maar wel op gepaste afstand
Tuurlijk wel, die enorme bliksemstroom die over allerlei gecorrodeerde boutverbindinkjes gaat lopen en zo.quote:Op zondag 11 september 2011 00:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, nee, maar het wordt wel goed afgevoerd áls het gebeurt, dus dik vuurwerk zit er niet in
Dan heb je niet het goede tv-pakket.quote:Op zondag 11 september 2011 02:08 schreef Anne het volgende:
Kan niet slapen. En er is uiteraard geen fuck op TV!
Het is een vak apart, onweer goed fotograferen. Voor sommige toestellen is er custom firmware die erbij kan helpen trouwens.quote:
Ja ik had 2 acceptabele van de 30 ofzo. Maargoed, eerste keer.quote:Op zondag 11 september 2011 11:13 schreef Duvel het volgende:
Er zijn iets van 17 geslaagde opnames van de 1200. Kwestie van mazzel hebben dus.
't Is altijd een beetje gokken met het diafragma, de belichtingstijd en zo. Probleem is het strooilicht: je kunt niet gewoon de sluiter openzetten/ En met die wolken zoals gisteravond heb je al snel gewoon een zwaar overbelichte foto...quote:Op zondag 11 september 2011 11:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ik had 2 acceptabele van de 30 ofzo. Maargoed, eerste keer.
Ja ik ga de volgende keer gewoon weer oefenen. Strooilicht kreeg ik aardig weg maar er waren weinig echt mooie schichten hier aan de horizon.quote:Op zondag 11 september 2011 11:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is altijd een beetje gokken met het diafragma, de belichtingstijd en zo. Probleem is het strooilicht: je kunt niet gewoon de sluiter openzetten/ En met die wolken zoals gisteravond heb je al snel gewoon een zwaar overbelichte foto...
Het is uit tussen fkwhdkmwljrk en zwartmetsuikerquote:
Welk toestel heb jequote:Op zondag 11 september 2011 12:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ik ga de volgende keer gewoon weer oefenen. Strooilicht kreeg ik aardig weg maar er waren weinig echt mooie schichten hier aan de horizon.
quote:Op zondag 11 september 2011 12:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is uit tussen fkwhdkmwljrk en zwartmetsuiker
Nikon D40, eerste camera. Nog wel met kitlens en B+W polarisatiefilter en UV-filter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |