Dan ben je niet ziekquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:53 schreef Paladijn het volgende:
Ziek
Zometeen wel even buurten bij een feestje in Schieringen
huh?quote:
Het is echt heftig inderdaad!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:11 schreef Duvel het volgende:
Het aantal ontladingen is echt enorm, kan me niet heugen dit de laatste paar jaar te hebben gezien.
That's what she said!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:11 schreef Duvel het volgende:
Het aantal ontladingen is echt enorm, kan me niet heugen dit de laatste paar jaar te hebben gezien.
Klopt, net als Utrecht momenteel...quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
Zo te zien is het meeste nog redelijk mis ook als je in Kaasdorp zit; in Dordt hebben ze écht de volle laag
Gelukkig ben ik niet aan het werkquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klopt, net als Utrecht momenteel...
mwa in de auto zit je veilig . lekker koffie drinkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet aan het werk
Meer geflits in de wolken dan naar de grond...quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef blup het volgende:
ja hoop poeha maar weinig geknal hier in utrecht.
Die zijn ook deftig geaardquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:35 schreef blup het volgende:
Ik ga er altijd braaf voor zitten en kijk altijd uit naar de grote GSM mast hier op een flat verderop. Godverdomme nog nooooit een inslag geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |