Dat dus...quote:
*Jedi mind trickquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef stefanhaan het volgende:
Als het.goed is morgen of maandag de comet binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, ik heb nog genoeg uitgaven:quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij heeft iedereen hier nu zo'n ding ofzo ?
ja maar inclusief alle belastingen enzo en verzendkosten 230quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nice, was het niet iets van ¤130 geworden ofzo?
Dan heb jij dezelfde als ik ?quote:
Dit is de comet thinline pearlquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dan heb jij dezelfde als ik ?
of heb jij hem wit ?
Ik heb een naturel met parelmoerslagplaat.
Ik niet!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Die had je al, sufferdquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Met een belachelijk lelijke bas. Ik zit te twijfelen toch nog een bas erbij te kopen voro opnames.
Goed bezigquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:57 schreef guitarist het volgende:
Dammmn, vandaag weer eens gerepeteerd met de band, dat ging echt heerlijk. Over de top poppie, maar écht heerlijk.
Ik ook nietquote:
Kooknie. Geen behoefte.quote:
Flying Vquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar..het is geen bas en ook geen Flying V. Dus heb er niks aan.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:09 schreef Aresdreams het volgende:
like 500 meter verderop woon ik...
Maar wel de feedback in eindhoven of?quote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar wel de feedback in eindhoven of?
Okee thnx. Dat is een beetje het probleem waar we op lopen. We hebben heel veel nummers die we "wel tof" vinden. Maar weinig die we echt heel gaaf vinden en dat is juist wat we wel willenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:46 schreef -Menn0- het volgende:
Leuk nr Dribbelonia! Alleen weet ik niet zo goed wat ik van de zang moet vinden tijdens het rustige gedeelte (het begin). Beetje zeurderig gezongen vind ik
Had jaquote:
Die is wel tof ja, heb je toch niet een totaal afzichtelijke smaak.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
Deze dalijk maar even testen
[ afbeelding ]
Dankjewel schatquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die is wel tof ja, heb je toch niet een totaal afzichtelijke smaak.
http://link.marktplaats.nl/480824724quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
Deze dalijk maar even testen
[ afbeelding ]
Ga je schuld nou maar afkopen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:57 schreef Braddie het volgende:
Binnenkort een Line-6 Flextone III met Floorboard!
LOLquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:39 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Volgens mij is dat buiten hoor?
quote:
Zoiets als deze is inderdaadquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:47 schreef mr-green het volgende:
Speelt lekker
Ben momenteel veel Blues aan het spelen en dat gaat erg fijn op de LC Comet.
ps: natuurlijk heb ik ook liever een Maple Neck eropOp dit forum zie je wat mensen met hun LC Comet doen: http://www.tdpri.com/foru(...)omet-users-club.html
Toffe combi hoor!quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:59 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn 3 nieuwste gitaren van links naar rechts
[ afbeelding ]
London City, Gold Top.
London City, Comet Thinline Pearl
Ibanez, Acoustic Guitar
Kon het niet laten vandaag om die akoestische te laten staan bij de feedback
Nuh, maar als ze gewoon goed zijn wel aantrekkelijk geprijsd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:57 schreef Dribbel_ het volgende:
nice, ik heb ook zo'n zwarte accoustische, maar dan van een vaag chinees merk, maar doet het goed. was mn eerste gitaartjequote:Op zaterdag 10 september 2011 14:59 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn 3 nieuwste gitaren van links naar rechts
[ afbeelding ]
London City, Gold Top.
London City, Comet Thinline Pearl
Ibanez, Acoustic Guitar
Kon het niet laten vandaag om die akoestische te laten staan bij de feedback
Mijne heeft ook glittertjes in de lak zittenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nice, ik heb ook zo'n zwarte accoustische, maar dan van een vaag chinees merk, maar doet het goed. was mn eerste gitaartje
Je foto is wegquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:12 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
mijn zilveren les paul ook![]()
ja.. het moet maarquote:
hallonquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:20 schreef herzburger het volgende:
Hoi gitaristjes,
Ik ben sinds lange tijd weer op fok en stel me hierbij even voor. Ik speel nu ongeveer 3 jaar, bezit een fender telecaster deluxe '72 reissue (waar ik binnenkort een bigsby op ga pleuren) en een aria 12 - snaar, plus nog wat goedkope akoestische dingetjes, je kent het wel.
Ik speel over een Hughes & Kettner tube.
Ja. Dat was het wel.
Aangenaam, dus.
Wat voor H&K precies dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:20 schreef herzburger het volgende:
Hoi gitaristjes,
Ik ben sinds lange tijd weer op fok en stel me hierbij even voor. Ik speel nu ongeveer 3 jaar, bezit een fender telecaster deluxe '72 reissue (waar ik binnenkort een bigsby op ga pleuren) en een aria 12 - snaar, plus nog wat goedkope akoestische dingetjes, je kent het wel.
Ik speel over een Hughes & Kettner tube.
Ja. Dat was het wel.
Aangenaam, dus.
ik ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:53 schreef 73 het volgende:
ik begrijp niet wat men ziet in Telecasters
Maar die sustain.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef BurnaBoy het volgende:
En ik snap niet wat de meeste mensen zien in Les Pauls.
De tone die eruit komt is wel leuk, maar het model is gewoon kut
Vooral van een A mineur op de 5e fret ?quote:
vreemd, ik vind het Les Paul model juist een van de mooierequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef BurnaBoy het volgende:
En ik snap niet wat de meeste mensen zien in Les Pauls.
De tone die eruit komt is wel leuk, maar het model is gewoon kut
Dat is waar, ik heb hetzelfde met de Stratocaster. Nu kan ik haast niet wachten op het moment dat ik de Telecaster mooi ga vinden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Je moet het leren waarderen denk ik. Eerst was ik helemaal niet van de Les Pauls en nu vind ik het eigenlijk de ultieme rockgitaar qua looks.
Kun je lang op wachten. Het speelt en klinkt geweldig maar ze blijven lelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 00:15 schreef 73 het volgende:
[..]
Dat is waar, ik heb hetzelfde met de Stratocaster. Nu kan ik haast niet wachten op het moment dat ik de Telecaster mooi ga vinden.
Blasphemy!quote:Op zondag 11 september 2011 02:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je lang op wachten. Het speelt en klinkt geweldig maar ze blijven lelijk.
Ze zien er nog steeds uit alsof een stagiaire op z'n eerste dag een Strat probeerde te makenquote:Op zondag 11 september 2011 09:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Blasphemy!
Tele's zijn een acquired taste
Helemaal mee eens. Vond ze eerst ook kut, maar heb er nu zelf een.quote:Op zondag 11 september 2011 09:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Blasphemy!
Tele's zijn een acquired taste
+1quote:Op zondag 11 september 2011 11:05 schreef herzburger het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vond ze eerst ook kut, maar heb er nu zelf een.
Van die new-school jackson en ibanez gitaren, die vind ik pas lelijk.
I'd play this:quote:Op zondag 11 september 2011 11:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Gelukkig is er nog altijd bcrich voor mensen met stijl
Sinds wanneer ben je rechts?quote:Op zondag 11 september 2011 11:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
I'd play this:
[ afbeelding ].
je zal er toch wel iets op kunnen spelen?quote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik gitarist?.
Ik denk wel dat ik hem versla met iron maiden spelen op de gitaarquote:Op zondag 11 september 2011 12:02 schreef The_Dean het volgende:
Die gast is een betere gitarist dan de gemiddelde gitarist hierzo hoor
muahquote:Op zondag 11 september 2011 13:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice, http://www.fender.com/en-(...)p/?partno=0301060541
En V's.quote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Explorers zijn de rockgitaren die je kunt krijgen
Flying V'squote:
Die zwarte die je hebt gezien [dus die van de foto] is te koopquote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Flying V'sik moet er nog steeds een kopen though
Icemanquote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben op zoek naar een Ibanez Iceman [of nog beter, een Destroyer], dus als iemand iets tegenkomt, laat het even weten
Iceman [IC400]:
[ afbeelding ]
Destroyer:
[ afbeelding ]
Niemand ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
2 Akoestische cover gemaakt vandaag
Ik heb ze geliked op Facebookquote:
Gave plaat jaquote:Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha jawel die tweede is erg tof. Speel ik ook regelmatig
Ah de metal freak met een Spaanse Gitaar als afbeeldingquote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb ze geliked op Facebook
Klinkt echt heel erg goed, die van Seether komt wel heel erg in de buurt van het origineel!
Yep, that's me. Die foto was ook meer voor de show, maar goedquote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah de metal freak met een Spaanse Gitaar als afbeelding![]()
En thnx
quote:Op maandag 12 september 2011 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb Menno op Facebook maar dan puur omdat het zo'n kneus is dan kan ik daar grapjes over maken tegen m'n andere facebookvriendjes
zo hoort het ookquote:Op maandag 12 september 2011 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb Menno op Facebook maar dan puur omdat het zo'n kneus is dan kan ik daar grapjes over maken tegen m'n andere facebookvriendjes
Een van de bandleden van Faal zit hier op fokquote:Op maandag 12 september 2011 02:15 schreef Braddie het volgende:
Nee, geloof me dat wil je niet... die vriend van me kan niet met een metronoom spelen dus het was eigenlijk even een soort van Faal.
Mn oude gitaarquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Mij niet, maar je mag me wel toevoegenquote:Op maandag 12 september 2011 08:47 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik heb iedereen hier volgens mij wel op facebook behalve braddie
Nee hoor, maar ik heb dan ook geen facebook.quote:Op maandag 12 september 2011 08:47 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik heb iedereen hier volgens mij wel op facebook behalve braddie
Ja weet ikquote:Op maandag 12 september 2011 09:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb dan ook geen facebook.
kvind die linkse wel het vetstquote:Op maandag 12 september 2011 09:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik toch foto's aan het maken was. Middelste wordt het meest bespeeldEn rechter kan nog niet want geen tuners erin.
Acoutische gitaar headstock op een electrieke gitaart, ik vind de inlay dan wel weer nicequote:
ja heb ik ook al paar keer gehad.quote:Op maandag 12 september 2011 11:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit is nu al de 3e keer in dit topic dat het topic opeens uit m'n Active Topics verdwijnt. Hebben meer mensen daar last van ?
quote:
Mwah, rond de donderdagmiddag wordt het beter.quote:Op maandag 12 september 2011 13:12 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar alleen op de Maandag last van
quote:Op maandag 12 september 2011 13:38 schreef The_Dean het volgende:
Ach, het is alweer de laatste maandag van de week!
Ook tof!quote:Op maandag 12 september 2011 15:14 schreef Aresdreams het volgende:
Ik mag op maandag even uitleven op het werk, om vervolgens de dag erna weer met volle overgave op me opleiding lessen te storten
Maar dan werk je zaterdags, ofniet? Detailhandel toch?quote:Op maandag 12 september 2011 15:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik ben op maandag altijd vrij
quote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef stefanhaan het volgende:
zo auditie voor band is nu definitief gefixedalleen nog keer datum prikken voor mee repeteren.
doe wat met websites, woensdag tm vrijdagquote:Op maandag 12 september 2011 15:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dan werk je zaterdags, ofniet? Detailhandel toch?
wat voor bandje?quote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef stefanhaan het volgende:
zo auditie voor band is nu definitief gefixedalleen nog keer datum prikken voor mee repeteren.
Moderne Metalquote:
Lekker de hele avond je gitaar stemmenquote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moderne Metal
De covers die we momenteel spelen:
Dope - Die Motherfucker Die
Limb Bizkit - Break stuff (in een iets ander jasje)
Disturbed - Hell
Slipknot - Before I forget
nee, want ze spelen alles in Drop C# en passen de tabs erop aanquote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lekker de hele avond je gitaar stemmen
wat?quote:Op maandag 12 september 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan zou ik wel even je gitaar erop intoneren.
quote:
volgens mijn stemapparataar nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Dat je gitaar waarschijnlijk vals is nu
Druk je vinger eens op de 12 fret en sla hem dan aan is het dan nog steeds dezelfde nootquote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
volgens mijn stemapparataar niet
Ja hoorquote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef genakt het volgende:
[..]
Druk je vinger eens op de 12 fret en sla hem dan aan is het dan nog steeds dezelfde noot
vandaar ook 2xquote:Op maandag 12 september 2011 16:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou het kan niet dat hij in E dan goed staat, en dat hij in C# ook nog steeds goed staat. Daar moet je het juist op aanpassen je kan niet loos met de stemmingen gaan kloten zonder die intonatie ook aan te moeten passen.
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
vandaar ook 2x
omdat hij daar idd niet kloptmaar teveel moeite
ik weet hetquote:
Als je open E snaar aanslaat en/of je vinger op 12e fret op dezelfde snaar doet is het ook een E hoor. Zo kan je zien of je gitaar geīntoneerd is. Dus waar jouquote:
Zuiverheid is sowieso overrated.quote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
vandaar ook 2x
omdat hij daar idd niet kloptmaar teveel moeite
nee dat zeg ik nu al 3 keerquote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef genakt het volgende:
[..]
Als je open E snaar aanslaat en/of je vinger op 12e fret op dezelfde snaar doet is het ook een E hoor. Zo kan je zien of je gitaar geīntoneerd is. Dus waar jou![]()
vandaan komt.
Bij jou nu waarschijnlijk niet dus![]()
:")
zeker in metalquote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zuiverheid is sowieso overrated.
ach er zit zoveel distortion overheen dat je het toch niet hoortquote:
Je bent in de war met punk.quote:
Dat hoor je wel degelijkquote:Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ach er zit zoveel distortion overheen dat je het toch niet hoort
Hoeveel distortion je ook gebruikt, als het vals is, blijft het gewoon vals.quote:Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan zou ik het vooral niet doen als ik jou wasquote:Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nja oké maar dat is wel heel ergquote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier zit ook veel distortion op. Nauwelijks te horen dat het vals is![]()
Wil je in die band spelen of niet?quote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef stefanhaan het volgende:
Mh, jullie willen mij allemaal moeite laten doen enzo
* stefanhaan Gaat schroevendraaiers halen
tis al gefixedquote:Op maandag 12 september 2011 17:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wil je in die band spelen of niet?
als je het goed vind klinken wrm niet?quote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Joker and the Thief mag je wel met slides spelen hč? Ja, ik vind gewoon dat dat mag.
Ik bedoel dan dit gedeelte:
12--10--12--10--12
12--10--12--10--12
12--10--12--10--12
Daaromquote:Op maandag 12 september 2011 19:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als je het goed vind klinken wrm niet?
Dat horen toch hammer-ons te zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Joker and the Thief mag je wel met slides spelen hč? Ja, ik vind gewoon dat dat mag.
Ik bedoel dan dit gedeelte:
12--10--12--10--12
12--10--12--10--12
12--10--12--10--12
Eigenlijk welquote:Op maandag 12 september 2011 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat horen toch hammer-ons te zijn?
Doe het dan ookquote:
Waarom zou je het niet proberen ? Als het live niet lukt hoeft toch ook niet dan. Maar in de oefenruimte gewoon proberen mag toch geen probleem zijn ?quote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moderne Metal
De covers die we momenteel spelen:
Dope - Die Motherfucker Die
Limb Bizkit - Break stuff (in een iets ander jasje)
Disturbed - Hell
Slipknot - Before I forget
In die stijl willen we ook verder (denk Sepultura, Soulfy etc.). Geen ballads, geen extreme technische dingen als Dream Theater, maar gewoon plankgas. We hebben allemaal meerdere jaren ervaring in een band en allen opgetreden, maar ook gitaristen met minder ervaring zijn welkom. Het is belangrijk dat je thuis je nummers oefent, zodat we op de repetities kunnen focussen op samen spelen.
daar zorg Ik dan wel voor Ik hou wel van technische rifjes enzoquote:Op maandag 12 september 2011 20:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet proberen ? Als het live niet lukt hoeft toch ook niet dan. Maar in de oefenruimte gewoon proberen mag toch geen probleem zijn ?Je moet toch blijven groeien als gitarist
![]()
Maar dat zijn mijn centen
Nou wat ik begreep was dat de gitaren in Drop C# gezet zijn om beter bij zijn stem te passen, eerst speelden ze namelijk alles in Drop D. Dat had ik iets fijner gevonden maarja hier leer ik meer vanquote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef The_Dean het volgende:
Hoop dat het een goede zanger is stefan
nja ik moet in Db Ab Db Gb Bb Eb spelen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:05 schreef The_Dean het volgende:
Wij spelen ook in DGCFAD en CGCFAD.
is het niet juist leuker om zelf muziek te schrijven?quote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou wat ik begreep was dat de gitaren in Drop C# gezet zijn om beter bij zijn stem te passen, eerst speelden ze namelijk alles in Drop D. Dat had ik iets fijner gevonden maarja hier leer ik meer van
En ik doe het alleen maar om gewoon samenspel enzo te lerenEn dat het me iets meer motiveert om echt volledige liedjes in te studeren
Ik ben nog niet zo supergoed in dingen zelf schrijven enzoquote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
is het niet juist leuker om zelf muziek te schrijven?
ik doe het ook hoorquote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
door het niet te doen leer je het nooit!
nja ik heb op die sites enz van hun gekeken daar staan wel namen van nummers enzo maar geen link om te luisteren ofsoquote:Op maandag 12 september 2011 21:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je eigenlijk materiaal ook van die band te horen gekregen ?
ja doe ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 22:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Als ik 1 tip mag geven nog. Kijk of het van jou kant ook klikt.
Een bandje hebben om het bandje is ook kut
quote:Op maandag 12 september 2011 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Is dat niet hetzelfde als solliciteren maar je geen idee hebt wat voor werk je moet doen ?
En ook verre van ingewikkeld. Bedankt man, komt op de lijst van binnenkort te starten project. Hoop dat het een lange winter wordt, nog genoeg te doenquote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef savale het volgende:
deze heb ik gebruikt:
http://www.till.com/articles/GuitarPreamp/
perfect voor als je wilt opnemen op je computer bijvoorbeeld. (hang m aan guitar rig en je kunt helemaal los)
quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Nog geen last van.
Wie wel ergens last van heeft zijn de buren
Klinkt lekker zo!
Word een mooi setje Brother
[ afbeelding ]
Ja is echt eitje om in elkaar te zetten. Hier trouwens een demootje zonder effecten hoe dat dus klinkt:quote:Op maandag 12 september 2011 23:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En ook verre van ingewikkeld. Bedankt man, komt op de lijst van binnenkort te starten project. Hoop dat het een lange winter wordt, nog genoeg te doen
Nee, nog niet. Ook nog niet écht de tijd gehad. Vandeweek ook nog even onze zangversterking doen, en daarna ben jij aan de beurt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al enig idee wat het probleem is?
Of ja, de oplossing? Het probleem was al duidelijk.
Klinkt goedquote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef savale het volgende:
[..]
Ja is echt eitje om in elkaar te zetten. Hier trouwens een demootje zonder effecten hoe dat dus klinkt:
Ja, zou wel mooi zijn dat hij dan ook zijn eigen speakers zou gebruiken. Anders heb ik niet zo veel aan die cab want die doet het helaas niet aan mijn andere versterker.quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ook nog niet écht de tijd gehad. Vandeweek ook nog even onze zangversterking doen, en daarna ben jij aan de beurt.
Bedenk me net dat hij zo wel zijn eigen speakers by-passed, dus stacken heeft weinig zin... eens kijken of dat ook te verhelpen valt, misschien wel leuk.
Neem hem anders gerust weer van je over hoorquote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, zou wel mooi zijn dat hij dan ook zijn eigen speakers zou gebruiken. Anders heb ik niet zo veel aan die cab want die doet het helaas niet aan mijn andere versterker.
quote:
De aansluiting is er wel en er staat ook duidelijk output bij maar als ik de cab er aan hang, gebeurt er helemaal niets.quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neem hem anders gerust weer van je over hoor
En waarom niet aan je andere? Geen aansluiting? Ook zoiets is te maken
Hmmm, dat is vreemd. Als je weer eens langs komt neem je het maar even meequote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
De aansluiting is er wel en er staat ook duidelijk output bij maar als ik de cab er aan hang, gebeurt er helemaal niets.
Ik zit me nu af te vragen of ik hem ooit thuis heb gelaten wanneer ik jouw kant op ging.quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hmmm, dat is vreemd. Als je weer eens langs komt neem je het maar even mee
quote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Altijd leuk die studentengrapjes
[ afbeelding ]
Oh ja, die heb ik ook nog. Die heeft het afgelopen jaar ook al 0 keer aan gestaan. Zou die het nog wel doen?quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een Marshall. Natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik ook nog. Die heeft het afgelopen jaar ook al 0 keer aan gestaan. Zou die het nog wel doen?
Kopen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kopen of niet kopen, kopen of niet kopen kopen of .....
Idd kopen nu je euro nog wat waard is ..quote:
Doe mij deze tele maarquote:
Warum gibt's hier Stroh?quote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ach blass mich doch einequote:Op dinsdag 13 september 2011 09:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Warum gibt's hier Stroh?
Oh, en van harte Dean!
Dat vroeg ik mij ook al af inderdaad. Eerst zit hij hier te verkondigen dat het ding van zijn "werk" is en nu verkoopt hij het ding. Geen wonder dat je zoiets ontslaatquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:58 schreef The_Dean het volgende:
Die is toch van z'n baas? En Doodad heeft niks met London City te maken volgens mij. Model is ook heel anders.
ook geweldig dat je naar hem refereert als een niet-mensquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af inderdaad. Eerst zit hij hier te verkondigen dat het ding van zijn "werk" is en nu verkoopt hij het ding. Geen wonder dat je zoiets ontslaat
Ow ja, en gefeliciteerd Dean
de nek is niet rechtquote:
Oh, damn.. dat wil ik volgend jaar gaan maken.quote:
Dit dus,quote:
en hoe jong ben je nu?quote:
De snaren staan ook niet op spanningquote:
Dan ben je ouder dan ikquote:
Eindelijk ingehaaldquote:
2 jaar geleden al.quote:
En de jengelstengel is gesmoltenquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
De snaren staan ook niet op spanning
Dan mijquote:
Slechte kwaliteit gitaar wel, indonesischquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de jengelstengel is gesmolten
Oh, en dan doe ik ook even mee: Gefliciteerd!
De volgende keer moet je toch even wat beter opletten bij Nederlands.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
De volgende keer moet je toch even wat beter opletten bij Nederlands.
Dus eigenlijk meer een faalnazi?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]sorry ik ben een falende taalnazi
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk meer een faalnazi?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk meer een faalnazi?
misschien onze andere gitarist :quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:56 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog interesse in een in nieuwstaat verkerende Peavey Windsor 100 watt volledig buizen top? 200 euro.
Gemeeldquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:36 schreef The_Dean het volgende:
Cool, thanks. Foto's volgen straks.
Hij zit op het werk en zal t vanavond ff bekijken.quote:
quote:
MIsschien was het juist bewust?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:22 schreef Zorro het volgende:
Dat woord staat ook pas 397 keer in dit topic, hoe kon hij dat nou weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |