Dat hoor je wel degelijkquote:Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ach er zit zoveel distortion overheen dat je het toch niet hoort
Hoeveel distortion je ook gebruikt, als het vals is, blijft het gewoon vals.quote:Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan zou ik het vooral niet doen als ik jou wasquote:Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nja oké maar dat is wel heel ergquote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier zit ook veel distortion op. Nauwelijks te horen dat het vals is![]()
Wil je in die band spelen of niet?quote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef stefanhaan het volgende:
Mh, jullie willen mij allemaal moeite laten doen enzo
* stefanhaan Gaat schroevendraaiers halen
tis al gefixedquote:Op maandag 12 september 2011 17:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wil je in die band spelen of niet?
als je het goed vind klinken wrm niet?quote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Joker and the Thief mag je wel met slides spelen hè? Ja, ik vind gewoon dat dat mag.
Ik bedoel dan dit gedeelte:
12--10--12--10--12
12--10--12--10--12
12--10--12--10--12
Daaromquote:Op maandag 12 september 2011 19:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
als je het goed vind klinken wrm niet?
Dat horen toch hammer-ons te zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Joker and the Thief mag je wel met slides spelen hè? Ja, ik vind gewoon dat dat mag.
Ik bedoel dan dit gedeelte:
12--10--12--10--12
12--10--12--10--12
12--10--12--10--12
Eigenlijk welquote:Op maandag 12 september 2011 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat horen toch hammer-ons te zijn?
Doe het dan ookquote:
Waarom zou je het niet proberen ? Als het live niet lukt hoeft toch ook niet dan. Maar in de oefenruimte gewoon proberen mag toch geen probleem zijn ?quote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moderne Metal
De covers die we momenteel spelen:
Dope - Die Motherfucker Die
Limb Bizkit - Break stuff (in een iets ander jasje)
Disturbed - Hell
Slipknot - Before I forget
In die stijl willen we ook verder (denk Sepultura, Soulfy etc.). Geen ballads, geen extreme technische dingen als Dream Theater, maar gewoon plankgas. We hebben allemaal meerdere jaren ervaring in een band en allen opgetreden, maar ook gitaristen met minder ervaring zijn welkom. Het is belangrijk dat je thuis je nummers oefent, zodat we op de repetities kunnen focussen op samen spelen.
daar zorg Ik dan wel voor Ik hou wel van technische rifjes enzoquote:Op maandag 12 september 2011 20:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet proberen ? Als het live niet lukt hoeft toch ook niet dan. Maar in de oefenruimte gewoon proberen mag toch geen probleem zijn ?Je moet toch blijven groeien als gitarist
![]()
Maar dat zijn mijn centen
Nou wat ik begreep was dat de gitaren in Drop C# gezet zijn om beter bij zijn stem te passen, eerst speelden ze namelijk alles in Drop D. Dat had ik iets fijner gevonden maarja hier leer ik meer vanquote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef The_Dean het volgende:
Hoop dat het een goede zanger is stefan
nja ik moet in Db Ab Db Gb Bb Eb spelen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:05 schreef The_Dean het volgende:
Wij spelen ook in DGCFAD en CGCFAD.
is het niet juist leuker om zelf muziek te schrijven?quote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou wat ik begreep was dat de gitaren in Drop C# gezet zijn om beter bij zijn stem te passen, eerst speelden ze namelijk alles in Drop D. Dat had ik iets fijner gevonden maarja hier leer ik meer van
En ik doe het alleen maar om gewoon samenspel enzo te lerenEn dat het me iets meer motiveert om echt volledige liedjes in te studeren
Ik ben nog niet zo supergoed in dingen zelf schrijven enzoquote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
is het niet juist leuker om zelf muziek te schrijven?
ik doe het ook hoorquote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
door het niet te doen leer je het nooit!
nja ik heb op die sites enz van hun gekeken daar staan wel namen van nummers enzo maar geen link om te luisteren ofsoquote:Op maandag 12 september 2011 21:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je eigenlijk materiaal ook van die band te horen gekregen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |