Mn oude gitaarquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb Menno op Facebook maar dan puur omdat het zo'n kneus is dan kan ik daar grapjes over maken tegen m'n andere facebookvriendjes
Mij niet, maar je mag me wel toevoegenquote:Op maandag 12 september 2011 08:47 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik heb iedereen hier volgens mij wel op facebook behalve braddie
Nee hoor, maar ik heb dan ook geen facebook.quote:Op maandag 12 september 2011 08:47 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik heb iedereen hier volgens mij wel op facebook behalve braddie
Ja weet ikquote:Op maandag 12 september 2011 09:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb dan ook geen facebook.
kvind die linkse wel het vetstquote:Op maandag 12 september 2011 09:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik toch foto's aan het maken was. Middelste wordt het meest bespeeldEn rechter kan nog niet want geen tuners erin.
Acoutische gitaar headstock op een electrieke gitaart, ik vind de inlay dan wel weer nicequote:
ja heb ik ook al paar keer gehad.quote:Op maandag 12 september 2011 11:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit is nu al de 3e keer in dit topic dat het topic opeens uit m'n Active Topics verdwijnt. Hebben meer mensen daar last van ?
quote:
Mwah, rond de donderdagmiddag wordt het beter.quote:Op maandag 12 september 2011 13:12 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar alleen op de Maandag last van
quote:Op maandag 12 september 2011 13:38 schreef The_Dean het volgende:
Ach, het is alweer de laatste maandag van de week!
Ook tof!quote:Op maandag 12 september 2011 15:14 schreef Aresdreams het volgende:
Ik mag op maandag even uitleven op het werk, om vervolgens de dag erna weer met volle overgave op me opleiding lessen te storten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |