En V's.quote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Explorers zijn de rockgitaren die je kunt krijgen
Flying V'squote:
Die zwarte die je hebt gezien [dus die van de foto] is te koopquote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Flying V'sik moet er nog steeds een kopen though
Icemanquote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben op zoek naar een Ibanez Iceman [of nog beter, een Destroyer], dus als iemand iets tegenkomt, laat het even weten
Iceman [IC400]:
[ afbeelding ]
Destroyer:
[ afbeelding ]
Niemand ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
2 Akoestische cover gemaakt vandaag
Ik heb ze geliked op Facebookquote:
Gave plaat jaquote:Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha jawel die tweede is erg tof. Speel ik ook regelmatig
Ah de metal freak met een Spaanse Gitaar als afbeeldingquote:Op zondag 11 september 2011 19:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb ze geliked op Facebook
Klinkt echt heel erg goed, die van Seether komt wel heel erg in de buurt van het origineel!
Yep, that's me. Die foto was ook meer voor de show, maar goedquote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah de metal freak met een Spaanse Gitaar als afbeelding![]()
En thnx
quote:Op maandag 12 september 2011 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb Menno op Facebook maar dan puur omdat het zo'n kneus is dan kan ik daar grapjes over maken tegen m'n andere facebookvriendjes
zo hoort het ookquote:Op maandag 12 september 2011 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb Menno op Facebook maar dan puur omdat het zo'n kneus is dan kan ik daar grapjes over maken tegen m'n andere facebookvriendjes
Een van de bandleden van Faal zit hier op fokquote:Op maandag 12 september 2011 02:15 schreef Braddie het volgende:
Nee, geloof me dat wil je niet... die vriend van me kan niet met een metronoom spelen dus het was eigenlijk even een soort van Faal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |