Maar dan werk je zaterdags, ofniet? Detailhandel toch?quote:Op maandag 12 september 2011 15:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik ben op maandag altijd vrij
quote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef stefanhaan het volgende:
zo auditie voor band is nu definitief gefixedalleen nog keer datum prikken voor mee repeteren.
doe wat met websites, woensdag tm vrijdagquote:Op maandag 12 september 2011 15:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dan werk je zaterdags, ofniet? Detailhandel toch?
wat voor bandje?quote:Op maandag 12 september 2011 15:42 schreef stefanhaan het volgende:
zo auditie voor band is nu definitief gefixedalleen nog keer datum prikken voor mee repeteren.
Moderne Metalquote:
Lekker de hele avond je gitaar stemmenquote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moderne Metal
De covers die we momenteel spelen:
Dope - Die Motherfucker Die
Limb Bizkit - Break stuff (in een iets ander jasje)
Disturbed - Hell
Slipknot - Before I forget
nee, want ze spelen alles in Drop C# en passen de tabs erop aanquote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lekker de hele avond je gitaar stemmen
wat?quote:Op maandag 12 september 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan zou ik wel even je gitaar erop intoneren.
quote:
volgens mijn stemapparataar nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Dat je gitaar waarschijnlijk vals is nu
Druk je vinger eens op de 12 fret en sla hem dan aan is het dan nog steeds dezelfde nootquote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
volgens mijn stemapparataar niet
Ja hoorquote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef genakt het volgende:
[..]
Druk je vinger eens op de 12 fret en sla hem dan aan is het dan nog steeds dezelfde noot
vandaar ook 2xquote:Op maandag 12 september 2011 16:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou het kan niet dat hij in E dan goed staat, en dat hij in C# ook nog steeds goed staat. Daar moet je het juist op aanpassen je kan niet loos met de stemmingen gaan kloten zonder die intonatie ook aan te moeten passen.
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
vandaar ook 2x
omdat hij daar idd niet kloptmaar teveel moeite
ik weet hetquote:
Als je open E snaar aanslaat en/of je vinger op 12e fret op dezelfde snaar doet is het ook een E hoor. Zo kan je zien of je gitaar geïntoneerd is. Dus waar jouquote:
Zuiverheid is sowieso overrated.quote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
vandaar ook 2x
omdat hij daar idd niet kloptmaar teveel moeite
nee dat zeg ik nu al 3 keerquote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef genakt het volgende:
[..]
Als je open E snaar aanslaat en/of je vinger op 12e fret op dezelfde snaar doet is het ook een E hoor. Zo kan je zien of je gitaar geïntoneerd is. Dus waar jou![]()
vandaan komt.
Bij jou nu waarschijnlijk niet dus![]()
:")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |