nja ik moet in Db Ab Db Gb Bb Eb spelen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:05 schreef The_Dean het volgende:
Wij spelen ook in DGCFAD en CGCFAD.
is het niet juist leuker om zelf muziek te schrijven?quote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou wat ik begreep was dat de gitaren in Drop C# gezet zijn om beter bij zijn stem te passen, eerst speelden ze namelijk alles in Drop D. Dat had ik iets fijner gevonden maarja hier leer ik meer van
En ik doe het alleen maar om gewoon samenspel enzo te lerenEn dat het me iets meer motiveert om echt volledige liedjes in te studeren
Ik ben nog niet zo supergoed in dingen zelf schrijven enzoquote:Op maandag 12 september 2011 21:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
is het niet juist leuker om zelf muziek te schrijven?
ik doe het ook hoorquote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
door het niet te doen leer je het nooit!
nja ik heb op die sites enz van hun gekeken daar staan wel namen van nummers enzo maar geen link om te luisteren ofsoquote:Op maandag 12 september 2011 21:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je eigenlijk materiaal ook van die band te horen gekregen ?
ja doe ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 22:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Als ik 1 tip mag geven nog. Kijk of het van jou kant ook klikt.
Een bandje hebben om het bandje is ook kut
quote:Op maandag 12 september 2011 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Is dat niet hetzelfde als solliciteren maar je geen idee hebt wat voor werk je moet doen ?
En ook verre van ingewikkeld. Bedankt man, komt op de lijst van binnenkort te starten project. Hoop dat het een lange winter wordt, nog genoeg te doenquote:Op maandag 12 september 2011 23:28 schreef savale het volgende:
deze heb ik gebruikt:
http://www.till.com/articles/GuitarPreamp/
perfect voor als je wilt opnemen op je computer bijvoorbeeld. (hang m aan guitar rig en je kunt helemaal los)
quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Nog geen last van.
Wie wel ergens last van heeft zijn de buren
Klinkt lekker zo!
Word een mooi setje Brother
[ afbeelding ]
Ja is echt eitje om in elkaar te zetten. Hier trouwens een demootje zonder effecten hoe dat dus klinkt:quote:Op maandag 12 september 2011 23:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En ook verre van ingewikkeld. Bedankt man, komt op de lijst van binnenkort te starten project. Hoop dat het een lange winter wordt, nog genoeg te doen
Nee, nog niet. Ook nog niet écht de tijd gehad. Vandeweek ook nog even onze zangversterking doen, en daarna ben jij aan de beurt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al enig idee wat het probleem is?
Of ja, de oplossing? Het probleem was al duidelijk.
Klinkt goedquote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef savale het volgende:
[..]
Ja is echt eitje om in elkaar te zetten. Hier trouwens een demootje zonder effecten hoe dat dus klinkt:
Ja, zou wel mooi zijn dat hij dan ook zijn eigen speakers zou gebruiken. Anders heb ik niet zo veel aan die cab want die doet het helaas niet aan mijn andere versterker.quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ook nog niet écht de tijd gehad. Vandeweek ook nog even onze zangversterking doen, en daarna ben jij aan de beurt.
Bedenk me net dat hij zo wel zijn eigen speakers by-passed, dus stacken heeft weinig zin... eens kijken of dat ook te verhelpen valt, misschien wel leuk.
Neem hem anders gerust weer van je over hoorquote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, zou wel mooi zijn dat hij dan ook zijn eigen speakers zou gebruiken. Anders heb ik niet zo veel aan die cab want die doet het helaas niet aan mijn andere versterker.
quote:
De aansluiting is er wel en er staat ook duidelijk output bij maar als ik de cab er aan hang, gebeurt er helemaal niets.quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neem hem anders gerust weer van je over hoor
En waarom niet aan je andere? Geen aansluiting? Ook zoiets is te maken
Hmmm, dat is vreemd. Als je weer eens langs komt neem je het maar even meequote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
De aansluiting is er wel en er staat ook duidelijk output bij maar als ik de cab er aan hang, gebeurt er helemaal niets.
Ik zit me nu af te vragen of ik hem ooit thuis heb gelaten wanneer ik jouw kant op ging.quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hmmm, dat is vreemd. Als je weer eens langs komt neem je het maar even mee
quote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Altijd leuk die studentengrapjes
[ afbeelding ]
Oh ja, die heb ik ook nog. Die heeft het afgelopen jaar ook al 0 keer aan gestaan. Zou die het nog wel doen?quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een Marshall. Natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik ook nog. Die heeft het afgelopen jaar ook al 0 keer aan gestaan. Zou die het nog wel doen?
Kopen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kopen of niet kopen, kopen of niet kopen kopen of .....
Idd kopen nu je euro nog wat waard is ..quote:
Doe mij deze tele maarquote:
Warum gibt's hier Stroh?quote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ach blass mich doch einequote:Op dinsdag 13 september 2011 09:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Warum gibt's hier Stroh?
Oh, en van harte Dean!
Dat vroeg ik mij ook al af inderdaad. Eerst zit hij hier te verkondigen dat het ding van zijn "werk" is en nu verkoopt hij het ding. Geen wonder dat je zoiets ontslaatquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:58 schreef The_Dean het volgende:
Die is toch van z'n baas? En Doodad heeft niks met London City te maken volgens mij. Model is ook heel anders.
ook geweldig dat je naar hem refereert als een niet-mensquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af inderdaad. Eerst zit hij hier te verkondigen dat het ding van zijn "werk" is en nu verkoopt hij het ding. Geen wonder dat je zoiets ontslaat
Ow ja, en gefeliciteerd Dean
de nek is niet rechtquote:
Oh, damn.. dat wil ik volgend jaar gaan maken.quote:
Dit dus,quote:
en hoe jong ben je nu?quote:
De snaren staan ook niet op spanningquote:
Dan ben je ouder dan ikquote:
Eindelijk ingehaaldquote:
2 jaar geleden al.quote:
En de jengelstengel is gesmoltenquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
De snaren staan ook niet op spanning
Dan mijquote:
Slechte kwaliteit gitaar wel, indonesischquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de jengelstengel is gesmolten
Oh, en dan doe ik ook even mee: Gefliciteerd!
De volgende keer moet je toch even wat beter opletten bij Nederlands.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
De volgende keer moet je toch even wat beter opletten bij Nederlands.
Dus eigenlijk meer een faalnazi?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]sorry ik ben een falende taalnazi
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk meer een faalnazi?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk meer een faalnazi?
misschien onze andere gitarist :quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:56 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog interesse in een in nieuwstaat verkerende Peavey Windsor 100 watt volledig buizen top? 200 euro.
Gemeeldquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:36 schreef The_Dean het volgende:
Cool, thanks. Foto's volgen straks.
Hij zit op het werk en zal t vanavond ff bekijken.quote:
quote:
MIsschien was het juist bewust?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:22 schreef Zorro het volgende:
Dat woord staat ook pas 397 keer in dit topic, hoe kon hij dat nou weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |