Nee, nog niet. Ook nog niet écht de tijd gehad. Vandeweek ook nog even onze zangversterking doen, en daarna ben jij aan de beurt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al enig idee wat het probleem is?
Of ja, de oplossing? Het probleem was al duidelijk.
Klinkt goedquote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef savale het volgende:
[..]
Ja is echt eitje om in elkaar te zetten. Hier trouwens een demootje zonder effecten hoe dat dus klinkt:
Ja, zou wel mooi zijn dat hij dan ook zijn eigen speakers zou gebruiken. Anders heb ik niet zo veel aan die cab want die doet het helaas niet aan mijn andere versterker.quote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ook nog niet écht de tijd gehad. Vandeweek ook nog even onze zangversterking doen, en daarna ben jij aan de beurt.
Bedenk me net dat hij zo wel zijn eigen speakers by-passed, dus stacken heeft weinig zin... eens kijken of dat ook te verhelpen valt, misschien wel leuk.
Neem hem anders gerust weer van je over hoorquote:Op maandag 12 september 2011 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, zou wel mooi zijn dat hij dan ook zijn eigen speakers zou gebruiken. Anders heb ik niet zo veel aan die cab want die doet het helaas niet aan mijn andere versterker.
quote:
De aansluiting is er wel en er staat ook duidelijk output bij maar als ik de cab er aan hang, gebeurt er helemaal niets.quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neem hem anders gerust weer van je over hoor
En waarom niet aan je andere? Geen aansluiting? Ook zoiets is te maken
Hmmm, dat is vreemd. Als je weer eens langs komt neem je het maar even meequote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
De aansluiting is er wel en er staat ook duidelijk output bij maar als ik de cab er aan hang, gebeurt er helemaal niets.
Ik zit me nu af te vragen of ik hem ooit thuis heb gelaten wanneer ik jouw kant op ging.quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hmmm, dat is vreemd. Als je weer eens langs komt neem je het maar even mee
quote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Altijd leuk die studentengrapjes
[ afbeelding ]
Oh ja, die heb ik ook nog. Die heeft het afgelopen jaar ook al 0 keer aan gestaan. Zou die het nog wel doen?quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Altijd leuk die studentengrapjes
[ afbeelding ]
Het is een Marshall. Natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik ook nog. Die heeft het afgelopen jaar ook al 0 keer aan gestaan. Zou die het nog wel doen?
Kopen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kopen of niet kopen, kopen of niet kopen kopen of .....
Idd kopen nu je euro nog wat waard is ..quote:
Doe mij deze tele maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |