Dat dus...quote:
*Jedi mind trickquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:05 schreef stefanhaan het volgende:
Als het.goed is morgen of maandag de comet binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, ik heb nog genoeg uitgaven:quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij heeft iedereen hier nu zo'n ding ofzo ?
ja maar inclusief alle belastingen enzo en verzendkosten 230quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nice, was het niet iets van ¤130 geworden ofzo?
Dan heb jij dezelfde als ik ?quote:
Dit is de comet thinline pearlquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dan heb jij dezelfde als ik ?
of heb jij hem wit ?
Ik heb een naturel met parelmoerslagplaat.
Ik niet!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Die had je al, sufferdquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Met een belachelijk lelijke bas. Ik zit te twijfelen toch nog een bas erbij te kopen voro opnames.
Goed bezigquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:57 schreef guitarist het volgende:
Dammmn, vandaag weer eens gerepeteerd met de band, dat ging echt heerlijk. Over de top poppie, maar écht heerlijk.
Ik ook nietquote:
Kooknie. Geen behoefte.quote:
Flying Vquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar..het is geen bas en ook geen Flying V. Dus heb er niks aan.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:09 schreef Aresdreams het volgende:
like 500 meter verderop woon ik...
Maar wel de feedback in eindhoven of?quote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar wel de feedback in eindhoven of?
Okee thnx. Dat is een beetje het probleem waar we op lopen. We hebben heel veel nummers die we "wel tof" vinden. Maar weinig die we echt heel gaaf vinden en dat is juist wat we wel willenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:46 schreef -Menn0- het volgende:
Leuk nr Dribbelonia! Alleen weet ik niet zo goed wat ik van de zang moet vinden tijdens het rustige gedeelte (het begin). Beetje zeurderig gezongen vind ik
Had jaquote:
Die is wel tof ja, heb je toch niet een totaal afzichtelijke smaak.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
Deze dalijk maar even testen
[ afbeelding ]
Dankjewel schatquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die is wel tof ja, heb je toch niet een totaal afzichtelijke smaak.
http://link.marktplaats.nl/480824724quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:49 schreef stefanhaan het volgende:
Deze dalijk maar even testen
[ afbeelding ]
Ga je schuld nou maar afkopen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:57 schreef Braddie het volgende:
Binnenkort een Line-6 Flextone III met Floorboard!
LOLquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:39 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Volgens mij is dat buiten hoor?
quote:
Zoiets als deze is inderdaadquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:47 schreef mr-green het volgende:
Speelt lekker
Ben momenteel veel Blues aan het spelen en dat gaat erg fijn op de LC Comet.
ps: natuurlijk heb ik ook liever een Maple Neck eropOp dit forum zie je wat mensen met hun LC Comet doen: http://www.tdpri.com/foru(...)omet-users-club.html
Toffe combi hoor!quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:59 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn 3 nieuwste gitaren van links naar rechts
[ afbeelding ]
London City, Gold Top.
London City, Comet Thinline Pearl
Ibanez, Acoustic Guitar
Kon het niet laten vandaag om die akoestische te laten staan bij de feedback
Nuh, maar als ze gewoon goed zijn wel aantrekkelijk geprijsd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:57 schreef Dribbel_ het volgende:
nice, ik heb ook zo'n zwarte accoustische, maar dan van een vaag chinees merk, maar doet het goed. was mn eerste gitaartjequote:Op zaterdag 10 september 2011 14:59 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn 3 nieuwste gitaren van links naar rechts
[ afbeelding ]
London City, Gold Top.
London City, Comet Thinline Pearl
Ibanez, Acoustic Guitar
Kon het niet laten vandaag om die akoestische te laten staan bij de feedback
Mijne heeft ook glittertjes in de lak zittenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nice, ik heb ook zo'n zwarte accoustische, maar dan van een vaag chinees merk, maar doet het goed. was mn eerste gitaartje
Je foto is wegquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:12 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
mijn zilveren les paul ook![]()
ja.. het moet maarquote:
hallonquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:20 schreef herzburger het volgende:
Hoi gitaristjes,
Ik ben sinds lange tijd weer op fok en stel me hierbij even voor. Ik speel nu ongeveer 3 jaar, bezit een fender telecaster deluxe '72 reissue (waar ik binnenkort een bigsby op ga pleuren) en een aria 12 - snaar, plus nog wat goedkope akoestische dingetjes, je kent het wel.
Ik speel over een Hughes & Kettner tube.
Ja. Dat was het wel.
Aangenaam, dus.
Wat voor H&K precies dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:20 schreef herzburger het volgende:
Hoi gitaristjes,
Ik ben sinds lange tijd weer op fok en stel me hierbij even voor. Ik speel nu ongeveer 3 jaar, bezit een fender telecaster deluxe '72 reissue (waar ik binnenkort een bigsby op ga pleuren) en een aria 12 - snaar, plus nog wat goedkope akoestische dingetjes, je kent het wel.
Ik speel over een Hughes & Kettner tube.
Ja. Dat was het wel.
Aangenaam, dus.
ik ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:53 schreef 73 het volgende:
ik begrijp niet wat men ziet in Telecasters
Maar die sustain.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef BurnaBoy het volgende:
En ik snap niet wat de meeste mensen zien in Les Pauls.
De tone die eruit komt is wel leuk, maar het model is gewoon kut
Vooral van een A mineur op de 5e fret ?quote:
vreemd, ik vind het Les Paul model juist een van de mooierequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:07 schreef BurnaBoy het volgende:
En ik snap niet wat de meeste mensen zien in Les Pauls.
De tone die eruit komt is wel leuk, maar het model is gewoon kut
Dat is waar, ik heb hetzelfde met de Stratocaster. Nu kan ik haast niet wachten op het moment dat ik de Telecaster mooi ga vinden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Je moet het leren waarderen denk ik. Eerst was ik helemaal niet van de Les Pauls en nu vind ik het eigenlijk de ultieme rockgitaar qua looks.
Kun je lang op wachten. Het speelt en klinkt geweldig maar ze blijven lelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 00:15 schreef 73 het volgende:
[..]
Dat is waar, ik heb hetzelfde met de Stratocaster. Nu kan ik haast niet wachten op het moment dat ik de Telecaster mooi ga vinden.
Blasphemy!quote:Op zondag 11 september 2011 02:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je lang op wachten. Het speelt en klinkt geweldig maar ze blijven lelijk.
Ze zien er nog steeds uit alsof een stagiaire op z'n eerste dag een Strat probeerde te makenquote:Op zondag 11 september 2011 09:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Blasphemy!
Tele's zijn een acquired taste
Helemaal mee eens. Vond ze eerst ook kut, maar heb er nu zelf een.quote:Op zondag 11 september 2011 09:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Blasphemy!
Tele's zijn een acquired taste
+1quote:Op zondag 11 september 2011 11:05 schreef herzburger het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vond ze eerst ook kut, maar heb er nu zelf een.
Van die new-school jackson en ibanez gitaren, die vind ik pas lelijk.
I'd play this:quote:Op zondag 11 september 2011 11:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Gelukkig is er nog altijd bcrich voor mensen met stijl
Sinds wanneer ben je rechts?quote:Op zondag 11 september 2011 11:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
I'd play this:
[ afbeelding ].
je zal er toch wel iets op kunnen spelen?quote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik gitarist?.
Ik denk wel dat ik hem versla met iron maiden spelen op de gitaarquote:Op zondag 11 september 2011 12:02 schreef The_Dean het volgende:
Die gast is een betere gitarist dan de gemiddelde gitarist hierzo hoor
muahquote:Op zondag 11 september 2011 13:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice, http://www.fender.com/en-(...)p/?partno=0301060541
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |