Ah oké, kan ik toch nog op tijd gaan slapen. Moet morgen wel fit zijn tijdens het basketballen.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
kwart voor 10 op rtl 5 geloof ik.
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah oké, kan ik toch nog op tijd gaan slapen. Moet morgen wel fit zijn tijdens het basketballen.
Hoi Eze. Noem je mij nou een sukkel?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:18 schreef Ezechielk het volgende:
Hoi Flips. Kom je vanavond Holland in da hood kijken?
Jonguhhh ik poke je gewoon altijd terug, dus ik poke jou kapotquote:Op donderdag 8 september 2011 18:18 schreef Patje1987 het volgende:
Nondeju flippie ik poke je kapot!
Basketballen ?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah oké, kan ik toch nog op tijd gaan slapen. Moet morgen wel fit zijn tijdens het basketballen.
Ja, ik moet een basketbalwedstrijd organiseren voor tijdens gym, het telt mee voor een cijfer.quote:
haatmeningquote:Op donderdag 8 september 2011 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik geef alleen mijn mening
Dat zou ik toch nooit durvenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi Eze. Noem je mij nou een sukkel?
Wat.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:24 schreef Dalando het volgende:
Ik ben met iets klaar wat Google Chrome gebruikers HEEEEL leuk gaan vinden.
Nou vertel.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:24 schreef Dalando het volgende:
Gaat chrome bier voor mij halen?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:24 schreef Dalando het volgende:
Wist je al dat er een app bestaat van Heineken en dat als je een foto van je biertje upload, je 2 euro krijgt ofzoquote:Op donderdag 8 september 2011 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gaat chrome bier voor mij halen?
Oh edit. Ja nouquote:Op donderdag 8 september 2011 18:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heul wel, je staat er toch?
Same herequote:Op donderdag 8 september 2011 18:26 schreef Jac0bus het volgende:
Ik mis jullieHele dag colleges en nu alweer koken
FOK! mobiel en eten bestellen, probleem opgelost.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:26 schreef Jac0bus het volgende:
Ik mis jullieHele dag colleges en nu alweer koken
heb je hem geinstalleerd?quote:
Nu ik ook alweerquote:Op donderdag 8 september 2011 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK HAD OOK ALWEER GEEDIT (is dat een werkwoord?)
Kan handig zijn jaquote:Op donderdag 8 september 2011 18:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu ik ook alweer. Oke, ik kap met editten in het vervolg
Nee ik kijk meestal eerst wat het doet voordat ik iets installeer.quote:
nouja er komt een icoontje rechtsboven in je scherm dat je doorstuurt naar het actieve UDOWU topic.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik kijk meestal eerst wat het doet voordat ik iets installeer.
Ohh, ok handig danquote:Op donderdag 8 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
nouja er komt een icoontje rechtsboven in je scherm dat je doorstuurt naar het actieve UDOWU topic.
voor de ekte ekte verslaafdequote:Op donderdag 8 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
nouja er komt een icoontje rechtsboven in je scherm dat je doorstuurt naar het actieve UDOWU topic.
Wat is er mis met een tabblad open laten staan?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je hem nou wegklikt? of als je je browser opstart?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is er mis met een tabblad open laten staan?
Ctrl-Shift-T en geschiedenis.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je hem nou wegklikt? of als je je browser opstart?
Geschiedenis? Dan is het topic toch niet meer actief? En dan moet je ook meer dan 1x klikken.quote:
Bami.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:36 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens... wat zal ik doen?
- shoarma uit de diepvries opwarmen, pitta broodje in de broodrooster etc.
- Turkse pizza uit de diepvries opwarmen, sla tussen knoflooksaus tussen enz.
- bami ( uiteraard zelfgemaakt, indonesisch gezin) uit de koelkast opwarmen in de magnetron.
- eitje bakken?
Andere opties zijn er dus NIET.
Even voor de duidelijkheid
turkse pizzaquote:Op donderdag 8 september 2011 18:36 schreef mc-Piel het volgende:
- bami ( uiteraard zelfgemaakt, indonesisch gezin) uit de koelkast opwarmen in de magnetron.
- eitje bakken?
Bami staat 1-0-0-0 voor.quote:
Shoarma uit de vriezer ? Turkse pizza uit de vriezer ?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:36 schreef mc-Piel het volgende:
- eitje bakken?
Dan is het makkelijkquote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef mc-Piel het volgende:
2-1-0-0 voor bami en pizza. Want zelf neig ik ook naar de bami.
Jongen, ga eens fruit eten.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Shoarma uit de vriezer ? Turkse pizza uit de vriezer ?
Waar is je smaak?
klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Bami met saté en een gebakken eitje.
In italië wel. En dan zetten ze ze op de bar. En dan denk je dat het bitterballen zijn.quote:
Dat je fruit moet eten, dat is gezond.quote:
Oh die! Die zijn inderdaad echt focking smerig!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
In italië wel. En dan zetten ze ze op de bar. En dan denk je dat het bitterballen zijn.
Totdat je een hap neemt
En je hebt geen vriendin of zus die de rol van 'vrouw in de keuken' kan vervullen?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:41 schreef mc-Piel het volgende:
Vanmiddag al verse aardbeien door de proteïne shake heen gegooid. Vind het best zo.
( ik drink ze niet, maatje van me wel.. hij zei dat het net milkshakes waren dus ik nam er ook een.. klopte trouwens!)
Dus geen fruit.
En waarom uit de vriezer?
Omdat moeders niet thuis is om vers voer te bouwen. Dit zijn restanten die nog te vinden zijn in huis.
Ik heb je al een paar keer verteld dat ik niet tegen fruit kanquote:Op donderdag 8 september 2011 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je fruit moet eten, dat is gezond.
[..]
Oh die! Die zijn inderdaad echt focking smerig!
witremlof, ik heb trouwens een vraagje. Ik heb een plugin voor Google chrome gemaakt die je naar het nieuwste topic in de udowu-topicreeks stuurt. Mag ik die eigenlijk wel in dit topic zettenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
In italië wel. En dan zetten ze ze op de bar. En dan denk je dat het bitterballen zijn.
Totdat je een hap neemt
Doodsverwensing, ban.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:43 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die hun frituurvet verneuken door er smerige olijven in te gooien verdienen een stuk glas in hun hartklep.
Een tweelingzus die niet kan koken. Ik eet nog liever iets gebouwd door de sovjet union wat licht geeft in het donker.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je hebt geen vriendin of zus die de rol van 'vrouw in de keuken' kan vervullen?
Fruit is lekker en gezond!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb je al een paar keer verteld dat ik niet tegen fruit kan
een beetje json, je moet de chrome api kennen en daarna is het gewoon een kwestie van HTML.quote:
Mensen met een abo wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
mag je serieus met notepad++ de CSS van FOK! aanpassen?
die css kan je gewoon met custom css doen hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
mag je serieus met notepad++ de CSS van FOK! aanpassen?
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een tweelingzus die niet kan koken. Ik eet nog liever iets gebouwd door de sovjet union wat licht geeft in het donker.
M'n vriendin is niet aanwezig atm
Dat is kut voor je.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet als je er bobbeltjes van krijgt in je keel en mond
Ik ga ook maar eens een abbo kopen denk ik. Beetje mensen kleurtjes etc geven.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
die css kan je gewoon met custom css doen hoormaar dan kan alleen ik die zien.
Dat heb ik ook met grapefruit, kiwi, banaan en nog eentje.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet als je er bobbeltjes van krijgt in je keel en mond
en als friend toevoegen HINT HINTquote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een abbo kopen denk ik. Beetje mensen kleurtjes etc geven.
watquote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef mc-Piel het volgende:
MENSEN DIE DOOD GAAN VAN PINDA'S, GOOI JE HANDEN IN DE LUCHT![]()
MENSEN DIE EEN INDONESISCHE VADER HEBBEN EN DUS PINDA ZIJN EN DOOD GAAN VAN PINDA'S, GOOI DIE HANDEN IN DE LUCHT...
Mc-Piel:![]()
de ironie
Een pinda allergisch voor pinda'squote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef mc-Piel het volgende:
MENSEN DIE EEN INDONESISCHE VADER HEBBEN EN DUS PINDA ZIJN EN DOOD GAAN VAN PINDA'S, GOOI DIE HANDEN IN DE LUCHT...
de ironie
json ken ik niet, maar dat linkje wat je gestuurd hebt is wel erg handig.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
een beetje json, je moet de chrome api kennen en daarna is het gewoon een kwestie van HTML.
Asjeblaft.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
json ken ik niet, maar dat linkje wat je gestuurd hebt is wel erg handig.
Dankjewel.
Sorry, maar ik begrijp er niks van.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef mc-Piel het volgende:
de ironie
Ik ook niet!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:49 schreef FreezePop het volgende:
Zover ik weet ben ik nergens allergisch voor. Gelukkig.
Ik welquote:Op donderdag 8 september 2011 18:49 schreef FreezePop het volgende:
Zover ik weet ben ik nergens allergisch voor. Gelukkig.
Ah oké, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:50 schreef mc-Piel het volgende:
M'n pa is indonesisch, ik ben dus een halfbloedje.. a.k.a. indo.
Indo's worden ook wel Pinda's genoemd.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:50 schreef Dalando het volgende:
Mensen die hard werken verdienen voedsel. Even eten,
Toen ik begon met lezen wist ik dat ik er in zou staan.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
Pinda's ( dodelijk)
Sesam
Soja
Schol ( let op de enkele ''o'')
Huisstofmijt
Kat
Paard
Knaagdieren
Trollscience
.. Oja, en ik heb onwijze hooikoorts!
Tot zover mijn lijstje.
Het lijkt me echt kut om met zoveel allergieën te leven.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
Pinda's ( dodelijk)
Sesam
Soja
Schol ( let op de enkele ''o'')
Huisstofmijt
Kat
Paard
Knaagdieren
Trollscience
.. Oja, en ik heb onwijze hooikoorts!
Tot zover mijn lijstje.
Die laatste is het ergst.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het lijkt me echt kut om met zoveel allergieën te leven.
Waarom duik jij toch altijd op als ik het over je hebquote:Op donderdag 8 september 2011 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Toen ik begon met lezen wist ik dat ik er in zou staan.
Hij is een semi-lurker.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom duik jij toch altijd op als ik het over je heb
Latex allergie.. oei lastig.quote:
Er bestaan ook latexvrije condooms.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Latex allergie.. oei lastig.
Dat wordt 'n schapendarmpje om je leuter.
En anders kun je er gewoon een plastic zakje omheen doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er bestaan ook latexvrije condooms.
Ik zou niet kunnen leven zonder pinda's, ik ben verslaafd aan pindakaas.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:55 schreef mc-Piel het volgende:
Valt overigens wel mee hoor, soja en sesam geen last van, enkel positief getest op allergie.
Pinda is wel een eckte eckte probleem. Maar is makkelijk te vermijden.
Hooikoorts heb ik alleen 's avonds in het voorjaar heel veel last van. En katten en paarden vermijd ik. Kutbeesten.
Hint naar het Venus Project.quote:
Lekker retro toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Latex allergie.. oei lastig.
Dat wordt 'n schapendarmpje om je leuter.
Wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Je hebt ook vrouwen die allergisch zijn voor sperma![]()
Voortplantingsfaal
Natuurlijke selectie.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Voortplantingsfaal
Inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Hint naar het Venus Project.
[..]
Je zal maar een van die vrouwen zijn, dan voel je je wel kut.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Voortplantingsfaal
Het is zeldzaam, maar het bestaat zekerquote:
Inderdaad. Maar we hebben nog altijd IVFquote:
Aanklagen die handel, staat niet op de verpakking dat je dat krijgt!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:59 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben wel gevoelig voor van die bodygel dingen van axe etc en al die andere merken. Weet niet waarom maar rode jeuk vlekken als ik het gebruik. Met shampoo of anderen dingen nooit last
Dan voel je je kut inderdaad goed als je allergisch bent.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je zal maar een van die vrouwen zijn, dan voel je je wel kut.
En andere vrouwen..quote:Op donderdag 8 september 2011 18:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Inderdaad. Maar we hebben nog altijd IVF
Ik word miljonair en jij krijgt 15% voor de tip. Zo ben ik wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Aanklagen die handel, staat niet op de verpakking dat je dat krijgt!
Thanks!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik word miljonair en jij krijgt 15% voor de tip. Zo ben ik wel.
Nouja, ik bedoelde dat uit het oogpunt van de vrouw, maar je hebt zeker gelijk. Zulke vrouwen wil je gewoon niet.quote:
Er zwemmen heel veel visjes in de zee..quote:Op donderdag 8 september 2011 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoelde dat uit het oogpunt van de vrouw, maar je hebt zeker gelijk. Zulke vrouwen wil je gewoon niet.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:01 schreef FreezePop het volgende:
WEG MET AXE! WEG MET DE GEVESTIGDE ORDE! DE OVERHEID WIL ONS NEER HOUDEN VIA ALLERGIEËN EN ANDERE ANGSTEN
en weg met pinda's ( alsin, de aardnootjes.)quote:Op donderdag 8 september 2011 19:01 schreef FreezePop het volgende:
WEG MET AXE! WEG MET DE GEVESTIGDE ORDE! DE OVERHEID WIL ONS NEER HOUDEN VIA ALLERGIEËN EN ANDERE ANGSTEN
Of vrouwen zonder kinderwens, condoom gebruiken en niet in haar klaarkomen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoelde dat uit het oogpunt van de vrouw, maar je hebt zeker gelijk. Zulke vrouwen wil je gewoon niet.
NEE!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
en weg met pinda's ( alsin, de aardnootjes.)
Neequote:Op donderdag 8 september 2011 18:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
witremlof, ik heb trouwens een vraagje. Ik heb een plugin voor Google chrome gemaakt die je naar het nieuwste topic in de udowu-topicreeks stuurt. Mag ik die eigenlijk wel in dit topic zetten?
Aan diequote:
Ga eens ergens anders baggeren.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
90ewopeeric;k kll/l;/l;cvxhhshhhshhhshhhsh
94890-0hoahrhhshhhshhhshhhshhhshhhshhhshhhshhhshhhsh
bv vj bbjkxdgoigofgtxdgxdggoiplopxdg
dgrhio9ri89rryuturiopwfkfkggjfgjfhfgudsjkdkjfdjfoorjuijalkdnanmojekeoddookdjgjecnsewuwesneiservanribnesdoesn rfjsjfjisoejoikfoikfikfoidjkjksfijuiejkfifjiejeifioeqfsijiodfjidjfihuiejpskfph
Geweldig!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Dit topic heeft meer reacties dan views
Echte diepzinnige shit hier jongenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Dit topic heeft meer reacties dan views
Een aantal reacties waren tegen de overheid en zijn nu verwijderdquote:Op donderdag 8 september 2011 19:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echte diepzinnige shit hier jongen
psst, ik weet het antwoord -> dmquote:Op donderdag 8 september 2011 19:06 schreef mc-Piel het volgende:
Er is nog steeds geen antwoord in dat topic over van wie het zaad nou komt wat wordt ingespoten...
Dat komt van mij!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:06 schreef mc-Piel het volgende:
Er is nog steeds geen antwoord in dat topic over van wie het zaad nou komt wat wordt ingespoten...
ben jij juicyhil dan?quote:
Niet langer zal de simpele burger bukken onder de gevestigde monopoly van grote multinationals, die via hun door links gefinancierde valuta de totale wereldbevolking besturen. Wij zullen opstaan. De revolutie zal hier beginnen!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:04 schreef Dalando het volgende:
http://www.axe.nl/axenl.php/index.html
onderaan staat contact link, kun je geld vragen doordat je ziek ben geweest vanwege allergie
in een sc op FOK!. Geweldigquote:Op donderdag 8 september 2011 19:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet langer zal de simpele burger bukken onder de gevestigde monopoly van grote multinationals, die via hun door links gefinancierde valuta de totale wereldbevolking besturen. Wij zullen opstaan. De revolutie zal hier beginnen!
En de volgende stap is zeker het Venus Project?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet langer zal de simpele burger bukken onder de gevestigde monopoly van grote multinationals, die via hun door links gefinancierde valuta de totale wereldbevolking besturen. Wij zullen opstaan. De revolutie zal hier beginnen!
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
en de stap daarna is om de twitter database leeg te halen, dat klopt ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
En de volgende stap is zeker het Venus Project opstarten?
http://www.thevenusproject.com/quote:Op donderdag 8 september 2011 19:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En daarna maken we van Nederland een republiek zonder Prinjesdag!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
en de stap daarna is om de twitter database leeg te halen, dat klopt ja.
Graagquote:Op donderdag 8 september 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
En de volgende stap is zeker het Venus Project?
Ik wist het.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
http://www.thevenusproject.com/
gr gr
Duh en koninginnenacht +dag schrappen we ook meteen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En daarna maken we van Nederland een republiek zonder Prinjesdag!
Ja, en geen zondagsrust meer. Iedereen moet gewoon iedere dag van 8 tot 6 werken.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duh en koninginnenacht +dag schrappen we ook meteen.
In natura?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:12 schreef Plastic_zak het volgende:
En daarna verbieden we geld en banken
En school ook gewoon elke dag van 9 tot 4quote:Op donderdag 8 september 2011 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en geen zondagsrust meer. Iedereen moet gewoon iedere dag van 8 tot 6 werken.
Ja, en daarna verbieden we plastic zakken, slecht voor het milieu en zo.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En school ook gewoon elke dag van 9 tot 4
Ik wil macht!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:13 schreef Dalando het volgende:
en daarna word monopoly de nieuwe dictator en alle vaste stamgasten bij UDOWU en wat andere bazen worden de mede-dictators.
Geen dictators, die zijn egoïstisch.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:13 schreef Dalando het volgende:
en daarna word monopoly de nieuwe dictator en alle vaste stamgasten bij UDOWU en wat andere bazen worden de mede-dictators.
En auto's, en we planten allemaal bomen en struiken. Back to the wild en dan inderdaad:quote:Op donderdag 8 september 2011 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en daarna verbieden we plastic zakken, slecht voor het milieu en zo.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:13 schreef Ezechielk het volgende:
En we leefden nog lang en gelukkig.
back to the wild, waar iedereen naakt was ookquote:Op donderdag 8 september 2011 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen dictators, die zijn egoïstisch.
[..]
En auto's, en we planten allemaal bomen en struiken. Back to the wild en dan inderdaad:
[..]
Ja nou, dat lees ik wel een andere keerquote:Op donderdag 8 september 2011 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
http://www.thevenusprojec(...)source-based-economy
Schaars gekleed.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
back to the wild, waar iedereen naakt was ook
We roeien gewoon de mensheid uit, beter voor het milieu en zo.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
En auto's, en we planten allemaal bomen en struiken. Back to the wild en dan inderdaad:
[..]
MAROKIP!quote:
Is die site serieus?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
http://www.thevenusproject.com/
gr gr
alle delen gekleed behalve gezicht en geslachtsorganen.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Neuh, er moet gewoon een gigantisch natuurramp komen, waardoor de mens weer even beseft hoe nietig zij is.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
We roeien gewoon de mensheid uit, beter voor het milieu en zo.
Das nog schaarser dan schaarsquote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
alle delen gekleed behalve gezicht en geslachtsorganen.
Ziet er wel erg utopisch uit.quote:
even ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh, er moet gewoon een gigantisch natuurramp komen, waardoor de mens weer even beseft hoe nietig zij is.
[..]
Das nog schaarser dan schaars
[..]
Ziet er wel erg utopisch uit.
Vrouwen en ook Meisjes. Trouwens, scheermesjes moeten ook dagelijks gebruikt worden rondom de schaamstrekenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef FreezePop het volgende:
Vrouwen verplicht naakt om voortplantingsdrang bij mannen te bevorderen.
Ja dag, dat stimuleert religie. De ideale wereld is atheïstisch en autistisch.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh, er moet gewoon een gigantisch natuurramp komen, waardoor de mens weer even beseft hoe nietig zij is.
Heel soms als FF weer vastloopt ofzo.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
MAROKIP!gebruik jij google chrome?
Meisjesquote:Op donderdag 8 september 2011 19:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vrouwen en ook Meisjes. Trouwens, scheermesjes moeten ook dagelijks gebruikt worden rondom de schaamstreken
Juist, jailbait.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Meisjes![]()
Van die meisjes die denken dat ze met hun kinderlichaam al helemaal sexy en volwassen zijn
Jailbait jongequote:Op donderdag 8 september 2011 19:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Meisjes![]()
Van die meisjes die denken dat ze met hun kinderlichaam al helemaal sexy en volwassen zijn
Omdat ik hevig aan het devven ben geweest en ik een knopje heb gemaakt voor chrome die je automatisch naar het nieuwste UDOWU topic stuurt.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heel soms als FF weer vastloopt ofzo.Hoezo
?
Gewoon overal treinen die rijden op zonne energiequote:Op donderdag 8 september 2011 19:17 schreef mc-Piel het volgende:
Wat is dit voor een hippie-congres.
Laat mij godverredomme autorijden.
Ach even zal in mens geval enkele 1000 jaar durenquote:
Niets mis met religie, als iedereen niet zijn eigen ideologie erin verwerkt.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja dag, dat stimuleert religie. De ideale wereld is atheïstisch en autistisch.
En jij denkt serieus dat mooie gebouwen en ideologieën even alle wereldproblemen gaan oplossen? Het probleem zijn niet de problemen, het is de mens. Zolang de mens er is, zullen die problemen niet verdwijnen.quote:
Oh wel handigquote:Op donderdag 8 september 2011 19:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat ik hevig aan het devven ben geweest en ik een knopje heb gemaakt voor chrome die je automatisch naar het nieuwste UDOWU topic stuurt.
iddquote:Op donderdag 8 september 2011 19:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik MK aankijk krijg ik klappen van haar neefjes
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:17 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, auto's moeten blijven inderdaad.
De mens moet gewoon even veranderen, dat lost alle problemen op. En geld moet verboden worden. Dit alles aldus het Venus Project.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat mooie gebouwen en ideologieën even alle wereldproblemen gaan oplossen? Het probleem zijn niet de problemen, het is de mens. Zolang de mens er is, zullen die problemen niet verdwijnen.
Niet alle problemen maar wel de meeste problemen jaquote:Op donderdag 8 september 2011 19:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat mooie gebouwen en ideologieën even alle wereldproblemen gaan oplossen? Het probleem zijn niet de problemen, het is de mens. Zolang de mens er is, zullen die problemen niet verdwijnen.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga echt mensen slaan als ik geen auto meer mag rijden
We moeten autorijden dan ook niet verbieden, maar wel het ov verbeteren en het gebruik ervan stimuleren.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
doet me denken aan http://abcnews.go.com/Hea(...)tt/story?id=14430223quote:Op donderdag 8 september 2011 19:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Meisjes![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
En daar zit het hele probleem. De mens verandert niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
De mens moet gewoon even veranderen, dat lost alle problemen op. En geld moet verboden worden. Dit alles aldus het Venus Project.
quote:
Dit. dan gaan de eerste doden vallen enz.quote:
Hangt af wat het groepsgedrag is.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En daar zit het hele probleem. De mens verandert niet.
quote:
en kankerlakkenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flikker op dan, hebben we eerst jaren kanker en gezwellen en dergelijke.
We moeten natuurlijk wel genoeg krachtige kernbommen gebruiken zodat iedereen gelijk dood is.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flikker op dan, hebben we eerst jaren kanker en gezwellen en dergelijke.
Voor sommige is dat inderdaad beter ja,quote:
Ben benieuwd hoelang Trollscience z'n adem in kan houden.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voor sommige is dat inderdaad beter ja,
Je zou maar laatste mens op aarde zijn en het per ongeluk overleven.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk wel genoeg krachtige kernbommen gebruiken zodat iedereen gelijk dood is.
Wacht maar, in 2030 moet je betalen voor zuurstof.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voor sommige is dat inderdaad beter ja,
haatheidquote:Op donderdag 8 september 2011 19:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang Trollscience z'n adem in kan houden.
De atoombommen van tegenwoordig hebben een veel lagere radioactieve fall-out dan vroegahquote:Op donderdag 8 september 2011 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flikker op, dan hebben we eerst jaren kanker en gezwellen en dergelijke.
Maar er is dan niemand die kan reageren!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou maar laatste mens op aarde zijn en het per ongeluk overleven.
Klinkt als een goed topic.
Doen we nu al.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wacht maar, in 2030 moet je betalen voor zuurstof.
En terecht, mensen die arm zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 19:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wacht maar, in 2030 moet je betalen voor zuurstof.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En terecht, mensen die arm zijn
Sowieso 10 min.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang Trollscience z'n adem in kan houden.
Geen trollpost, ik was serieusquote:Op donderdag 8 september 2011 19:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De atoombommen van tegenwoordig hebben een veel lagere radioactieve fall-out dan vroegah
Sowieso trollpost
Nu wel. Oh wacht.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar er is dan niemand die kan reageren!![]()
Trollpost van mij.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen trollpost, ik was serieusWaarom als ik serieus ben, denkt iedereen altijd dat ik troll
Tevens dan nog is er radio-activiteit en ook in de omgeving, op planten/dieren etc.
[..]
Nu wel. Oh wacht.
quote:
Fallout ís radioactiviteit lieve flipsenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen trollpost, ik was serieusWaarom als ik serieus ben, denkt iedereen altijd dat ik troll
Tevens dan nog is er radio-activiteit en ook in de omgeving, op planten/dieren etc.
[..]
Nu wel. Oh wacht.
Er worden mensen geboren met een gat naast hun oren, dat is ruimte voor kiewen, maar omdat mens, krijg je geen kiewen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:27 schreef mc-Piel het volgende:
In 2030 heb ik allang via Ebay kieuwen gekocht en leef ik onderwater.
Daarom koop ik ze ook via ebay.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er worden mensen geboren met een gat naast hun oren, dat is ruimte voor kiewen, maar omdat mens, krijg je geen kiewen.
Een republiek is de toekomst.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:29 schreef Dalando het volgende:
Als marokip in 2030 koningin is ben ik in 2030 koning![]()
Vanmiddag nog les gehad over mening hebben over onderwerpen waar je niks van weet, ik kan vanaf nu dus beter mn kop houden over dit onderwerp.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Fallout ís radioactiviteit lieve flipsen
Dan gaan jouw land en mijn land dikke fittie voerenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:29 schreef Dalando het volgende:
Als marokip in 2030 koningin is ben ik in 2030 koning![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen die niet nu al een kelder + voorraad gehosseld hebbenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:29 schreef Spouwerranger het volgende:
In 2030 is iedereen al 10 jaar dood vanwege de 4e wereldoorlog
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan gaan jouw land en mijn land dikke fittie voerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan gaan jouw land en mijn land dikke fittie voerenDan gooien jullie het zand in onze rivieren ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs die mensen zijn dan dood.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mensen die niet nu al een kelder + voorraad gehosseld hebben
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:30 schreef Dalando het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:31 schreef FreezePop het volgende:
In 2030 ben ik leider van de organisatie die via oorlog de wereld over neemt. Ik zal de beste leider ooit zijn en jullie zullen mij liefhebben en spijt hebben van de emogif die jullie op de post gaan zetten.
Helemaal niet je moet gewoon tactiek hebben.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zelfs die mensen zijn dan dood.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:31 schreef FreezePop het volgende:
In 2030 ben ik leider van de organisatie die via oorlog de wereld over neemt. Ik zal de beste leider ooit zijn en jullie zullen mij liefhebben en spijt hebben van de emogif die jullie op de post gaan zetten.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef FreezePop het volgende:
In 2030 woon ik samen met japieman op ons eigen eiland.
bij je ouders op de bankquote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef JApieman het volgende:
In 2030 heb ik een eigen eiland op een warme plek.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef FreezePop het volgende:
In 2030 woon ik samen met japieman op ons eigen eiland.
waar is de nohomo?quote:
hey hoi, BBQSausage gebruik jij chrome?quote:
Zo af en toe, heb je extentie al geïnstalleerd.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
hey hoi, BBQSausage gebruik jij chrome?
ik wist dat ze matties waren maar homosquote:
En vind je het wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo af en toe, heb je extentie al geïnstalleerd.
Dan voeren de eendjes jou zelfs.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
In 2030 geef ik iedereen gratis brood.
Ja, en dan wil ik ook op jullie eilandquote:Op donderdag 8 september 2011 19:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Natuurlijk met 43483 geile wijven erop.
Zo beter.
Oquote:
Oquote:Op donderdag 8 september 2011 19:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik wist dat ze matties waren maar homosdaar schrik ik even van.
Helemaal wel, het is mijn toekomstbeeld en iedereen is lekker doodquote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Helemaal niet je moet gewoon tactiek hebben.
Mag nietquote:Op donderdag 8 september 2011 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, en dan wil ik ook op jullie eiland
[..]
O
[..]
O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |