SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
Melk is goed voor....Melk is niet goed voor je, eerder slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
Melk is goed voor....mc-Piel is een kleine slapjanusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
En eigenlijk horen we dat niet te doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens zijn wij de enige levende wezens die ons hele leven melk blijven drinken.
Dit dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
En eigenlijk horen we dat niet te doen.
Dat iets lekker is, betekent nog niet dat het goed voor je is.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
blabla melk vrouwelijke hormonen blablabla melk is vet blabla.
Boeie, melk is tantoelekker.
Niet alles wat in mijn ogen '' goed'' is voor me, hoeft ook in medische opzichten goed voor me te zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat iets lekker is, betekent nog niet dat het goed voor je is.
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr gr aan mijn rode broeders
Dank, dank.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
Wat heb je toch weer een geyle UI Japie!
Ik hou van Arianaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil haar bezwangeren
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik hou van ArianaDat je seks met haar wilt kan ik nog begrijpen, maar bezwangeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil haar bezwangeren
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Voor de kinderbijslag.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je seks met haar wilt kan ik nog begrijpen, maar bezwangeren?
En later alimentatie.quote:
quote:
Dit, dat mens is hartstikke rijk!quote:
Hoeft ook niet, ik heb een vriendin voor dat soort zaken.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:20 schreef LompeHork het volgende:
Meh, als ze bezwangerd is kun je er een aantal maanden helemaal niets mee.
Hoezo '' alweer'' ?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Over precies 3 maanden ben ik alweer jarig
Ik ben pas over 10 maanden jarig.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Over precies 3 maanden ben ik alweer jarig
19x om precies te zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 17:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoezo '' alweer'' ?
Vaker jarig geweest?
Ik over een maand en 14 dagenquote:Op donderdag 8 september 2011 17:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben pas over 10 maanden jarig.
Echt geweldig voor je meid!quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt geweldig voor je meid!Kusjes en knuffels en succes ermee!
![]()
Ah, dan zou ik het zeker doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik heb een vriendin voor dat soort zaken.
Ik ben geen meidquote:
quote:
quote:Ariana Joan Butera-Grande (26 juni 1993) is een Amerikaanse actrice en zangeres van Italiaanse afkomst. Ariana Grande is geboren en getogen in Boca Raton in Florida . Ze maakte haar acteerdebuut in de Broadway-musical 13. Daarnaast is ze bekend van de serie Victorious, als Caterina "Cat" Hannah Valentine. Ze zal ook te zien zijn in het 2e seizoen van Victorious. Ook covert ze nummers op Youtube.
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik hou van ArianaIk ook wel, en trouwen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil haar bezwangeren
¯_(ツ)_/¯
Ze is maar een paar dagen jonger dan ik.quote:
Wat voor college?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Pff.. net weer de hele dag met twee van die klapautisten in een collegezaal gezeten. Waarom snappen die mongolen niet dat je gewoon af en toe je bek moet dicht houden en niet alles door de zaal moet schreeuwen als je iets ziet zoals bij pictionary
Was een gastcollege van iemand uit Engeland dat ging over lijkidentificatie bij rampen en grote verkeersongelukken. Echt toffe plaatjesquote:Op donderdag 8 september 2011 17:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze is maar een paar dagen jonger dan ik.
[..]
Wat voor college?
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:51 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn eten lijkt op macaroni met gesmolten kaas.
Je eten is macaroni met gesmolten kaas?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:51 schreef Patje1987 het volgende:
Lijkindentificatie?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was een gastcollege van iemand uit Engeland dat ging over lijkidentificatie bij rampen en grote verkeersongelukken. Echt toffe plaatjes_
Nicequote:Op donderdag 8 september 2011 17:51 schreef Patje1987 het volgende:
Dat klopt, mijn eten bestaat uit macaroni met gesmolten kaas.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je eten is macaroni met gesmolten kaas?
Eigenlijk een laboratoriumopleiding met een forensisch tintje eraanquote:Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lijkindentificatie?Wat voor opleiding volg jij?
Heerlijk, eet smakelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn eten bestaat uit macaroni met gesmolten kaas.
Mensen frituren olijven?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
Eens met TT. Vooral indien gefrituurd, want dan lijken ze op bitterballen
Klinkt wel interessant, maar toch zou ik er niet voor kiezen.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eigenlijk een laboratoriumopleiding met een forensisch tintje eraan
Ieder z'n eigen interesses, toch? Wat ben jij van plan te kiezen dan na je middelbaar?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen frituren olijven?
[..]
Klinkt wel interessant, maar zou er toch niet voor kiezen.
Iets met scheikunde, waarschijnlijk biochemie.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen interesses, toch? Wat ben jij van plan te kiezen dan na je middelbaar?
Wat heb je het toch zwaar, het is wel 3 hele minuten fietsen naar je werk!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:01 schreef Roburtt het volgende:
tfoe, ben net 10 min thuis en moet over 10 min weer werken/
ik bedoelde trainenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat heb je het toch zwaar, je werk is wel 3 minuten fietsen!![]()
Hoe was je eten bij Julia's?
Dat kraampje met Vietnamese loempia's bij het station? Die zijn lekker.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:03 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik bedoelde trainen
Meh, toch maar niet gedaan. Kwam een loempia kraampje tegen die ik nog niet kende, ik ben echt teleur gesteld in mezelf![]()
Nee, nu stond er een aan de andere kant van centraal, waar ze coca cola zero aan het uitdelen warenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat kraampje met Vietnamese loempia's bij het station? Die zijn lekker.
Dat is toch dezelfde kraam, of zijn er twee?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee, nu stond er een aan de andere kant van centraal, waar ze coca cola zero aan het uitdelen waren
Maar de stond een dikke zwarte dame achter
Die opleiding van mij is ook veel biologie en scheikunde. Vooral scheikunde eigenlijkquote:Op donderdag 8 september 2011 18:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets met scheikunde, waarschijnlijk biochemie.
Ja, maar ik wil dat forensische tintje niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die opleiding van mij is ook veel biologie en scheikunde. Vooral scheikunde eigenlijk
Dit was een heul anderequote:Op donderdag 8 september 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde kraam, of zijn er twee?
Nice!quote:
Van 5 tot half 6quote:Op donderdag 8 september 2011 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah oké, hoe laat was je op CS dan?
Later.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:10 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Van 5 tot half 6.
Maar ik ga trainen!
Ik ga ook even kijken, gewoon uit nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Vanavond Holland in da Hood. Ik ga sowieso kijken.
Haha inderdaad. Gewoon kijken omdat dat teaserfilmpje zo episch wasquote:Op donderdag 8 september 2011 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga ook even kijken, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik gniffelde vandaag toen ze het over Dokkum hadden in een wiskunde opgave.
Echte bazen wetenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:14 schreef mc-Piel het volgende:
Vanavond Holland in da hood
Vanavond expiditie robinson
Alleen anti-klacht 1 is terecht.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:14 schreef mc-Piel het volgende:
Vanavond Holland in da hood
Vanavond expiditie robinson
kwart voor 10 op rtl 5 geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Rezania het volgende:
Hoe laat en op welke zender is Holland in da hood eigenlijk?
Nee hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Ezechielk het volgende:
Holland in da hood. Daar wordt je spontaan labiel van volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |