quote:Op donderdag 8 september 2011 17:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik hou van ArianaIk ook wel, en trouwen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil haar bezwangeren
¯_(ツ)_/¯
Ze is maar een paar dagen jonger dan ik.quote:
Wat voor college?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Pff.. net weer de hele dag met twee van die klapautisten in een collegezaal gezeten. Waarom snappen die mongolen niet dat je gewoon af en toe je bek moet dicht houden en niet alles door de zaal moet schreeuwen als je iets ziet zoals bij pictionary
Was een gastcollege van iemand uit Engeland dat ging over lijkidentificatie bij rampen en grote verkeersongelukken. Echt toffe plaatjesquote:Op donderdag 8 september 2011 17:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze is maar een paar dagen jonger dan ik.
[..]
Wat voor college?
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:51 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn eten lijkt op macaroni met gesmolten kaas.
Je eten is macaroni met gesmolten kaas?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:51 schreef Patje1987 het volgende:
Lijkindentificatie?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was een gastcollege van iemand uit Engeland dat ging over lijkidentificatie bij rampen en grote verkeersongelukken. Echt toffe plaatjes_
Nicequote:Op donderdag 8 september 2011 17:51 schreef Patje1987 het volgende:
Dat klopt, mijn eten bestaat uit macaroni met gesmolten kaas.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je eten is macaroni met gesmolten kaas?
Eigenlijk een laboratoriumopleiding met een forensisch tintje eraanquote:Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lijkindentificatie?Wat voor opleiding volg jij?
Heerlijk, eet smakelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn eten bestaat uit macaroni met gesmolten kaas.
Mensen frituren olijven?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
Eens met TT. Vooral indien gefrituurd, want dan lijken ze op bitterballen
Klinkt wel interessant, maar toch zou ik er niet voor kiezen.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eigenlijk een laboratoriumopleiding met een forensisch tintje eraan
Ieder z'n eigen interesses, toch? Wat ben jij van plan te kiezen dan na je middelbaar?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen frituren olijven?
[..]
Klinkt wel interessant, maar zou er toch niet voor kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |