SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
Melk is goed voor....Melk is niet goed voor je, eerder slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
Melk is goed voor....mc-Piel is een kleine slapjanusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
En eigenlijk horen we dat niet te doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens zijn wij de enige levende wezens die ons hele leven melk blijven drinken.
Dit dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
En eigenlijk horen we dat niet te doen.
Dat iets lekker is, betekent nog niet dat het goed voor je is.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
blabla melk vrouwelijke hormonen blablabla melk is vet blabla.
Boeie, melk is tantoelekker.
Niet alles wat in mijn ogen '' goed'' is voor me, hoeft ook in medische opzichten goed voor me te zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat iets lekker is, betekent nog niet dat het goed voor je is.
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr gr aan mijn rode broeders
Dank, dank.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
Wat heb je toch weer een geyle UI Japie!
Ik hou van Arianaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil haar bezwangeren
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik hou van ArianaDat je seks met haar wilt kan ik nog begrijpen, maar bezwangeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil haar bezwangeren
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Voor de kinderbijslag.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je seks met haar wilt kan ik nog begrijpen, maar bezwangeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |