Ja, bij ons dus ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was bij ons thuis een gezegde._!
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, bij ons dus ook.En ik drink nogal veel melk, dus krijg het té vaak te horen.
Inderdaad kansloosquote:Op donderdag 8 september 2011 16:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kansloos ergens, in de toekomst ga ik mijn kind gewoon leren dat bier het nieuwe melk is, dan kan hij al op vroege leeftijd FOK!ker worden.
quote:<!--
What the hell are you looking at?
-->
Gelukkig sta ik er niet opquote:Op donderdag 8 september 2011 16:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had vannacht Baggeruservote-spammersZo'n kerel dacht met een dynamisch ip niet op te vallen.
Idem hoor, drink rustig 1.5 liter weg op een dag!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Inderdaad kansloosIk zou niet zonder melk kunnen trouwens, dus bier als melkvervanger is echt geen optie.
Wait, wut?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had vannacht Baggeruservote-spammersZo'n kerel dacht met een dynamisch ip niet op te vallen.
Ik ookquote:Op donderdag 8 september 2011 16:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem hoor, drink rustig 1.5 liter weg op een dag!
Ja, zo'n kerel ging dus telkens met verschillende ip's op MK stemmen, en op nog een aantal anderen.quote:[..]
Wait, wut?
Ik ook, liefst tussen de middag en na het eten 's avonds ookquote:Op donderdag 8 september 2011 16:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ookSowieso elke ochtend een groot glas melk
quote:[..]
Ja, zo'n kerel ging dus telkens met verschillende ip's op MK stemmen, en op nog een aantal anderen.![]()
Op een gegeven moment stond MK bovenaan met 20 votes, en stond ik er onder met 13 votes.
Even een kijkje genomen waar die votes vandaan kwamen, XX.XX.XX.12 tot XX.XX.XX.59 enzo.
Doe mij eens een direct linkje waarmee ik op jou kan stemmen. Ik heb een aantal volledige /24 netwerkjes tot mijn beschikking.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ookSowieso elke ochtend een groot glas melk
[..]
Ja, zo'n kerel ging dus telkens met verschillende ip's op MK stemmen, en op nog een aantal anderen.![]()
Op een gegeven moment stond MK bovenaan met 20 votes, en stond ik er onder met 13 votes.
Even een kijkje genomen waar die votes vandaan kwamen, XX.XX.XX.12 tot XX.XX.XX.59 enzo.
's avonds ook inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 16:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ook, liefst tussen de middag en na het eten 's avonds ook
[..]Valt niet op enzo, zelfde range.
Je kunt niet voten via een directe linkquote:Op donderdag 8 september 2011 16:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe mij eens een direct linkje waarmee ik op jou kan stemmen. Ik heb een aantal volledige /24 netwerkjes tot mijn beschikking.
Daar gaat dan drie uur van je levenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
's avonds ook inderdaad
En idd, hij probeerde het ook best lang, is er 3 uur mee bezig geweest ofzo.
Verdommequote:Op donderdag 8 september 2011 16:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kunt niet voten via een directe link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |