En later alimentatie.quote:
quote:
Dit, dat mens is hartstikke rijk!quote:
Hoeft ook niet, ik heb een vriendin voor dat soort zaken.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:20 schreef LompeHork het volgende:
Meh, als ze bezwangerd is kun je er een aantal maanden helemaal niets mee.
Hoezo '' alweer'' ?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Over precies 3 maanden ben ik alweer jarig
Ik ben pas over 10 maanden jarig.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Over precies 3 maanden ben ik alweer jarig
19x om precies te zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 17:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoezo '' alweer'' ?
Vaker jarig geweest?
Ik over een maand en 14 dagenquote:Op donderdag 8 september 2011 17:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben pas over 10 maanden jarig.
Echt geweldig voor je meid!quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt geweldig voor je meid!Kusjes en knuffels en succes ermee!
![]()
Ah, dan zou ik het zeker doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik heb een vriendin voor dat soort zaken.
Ik ben geen meidquote:
quote:
quote:Ariana Joan Butera-Grande (26 juni 1993) is een Amerikaanse actrice en zangeres van Italiaanse afkomst. Ariana Grande is geboren en getogen in Boca Raton in Florida . Ze maakte haar acteerdebuut in de Broadway-musical 13. Daarnaast is ze bekend van de serie Victorious, als Caterina "Cat" Hannah Valentine. Ze zal ook te zien zijn in het 2e seizoen van Victorious. Ook covert ze nummers op Youtube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |