Shoarma uit de vriezer ? Turkse pizza uit de vriezer ?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:36 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens... wat zal ik doen?
- shoarma uit de diepvries opwarmen, pitta broodje in de broodrooster etc.
- Turkse pizza uit de diepvries opwarmen, sla tussen knoflooksaus tussen enz.
- bami ( uiteraard zelfgemaakt, indonesisch gezin) uit de koelkast opwarmen in de magnetron.
- eitje bakken?
Andere opties zijn er dus NIET.
Even voor de duidelijkheid
Dan is het makkelijkquote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef mc-Piel het volgende:
2-1-0-0 voor bami en pizza. Want zelf neig ik ook naar de bami.
Jongen, ga eens fruit eten.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Shoarma uit de vriezer ? Turkse pizza uit de vriezer ?
Waar is je smaak?
klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Bami met saté en een gebakken eitje.
In italië wel. En dan zetten ze ze op de bar. En dan denk je dat het bitterballen zijn.quote:
Dat je fruit moet eten, dat is gezond.quote:
Oh die! Die zijn inderdaad echt focking smerig!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
In italië wel. En dan zetten ze ze op de bar. En dan denk je dat het bitterballen zijn.
Totdat je een hap neemt
En je hebt geen vriendin of zus die de rol van 'vrouw in de keuken' kan vervullen?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:41 schreef mc-Piel het volgende:
Vanmiddag al verse aardbeien door de proteïne shake heen gegooid. Vind het best zo.
( ik drink ze niet, maatje van me wel.. hij zei dat het net milkshakes waren dus ik nam er ook een.. klopte trouwens!)
Dus geen fruit.
En waarom uit de vriezer?
Omdat moeders niet thuis is om vers voer te bouwen. Dit zijn restanten die nog te vinden zijn in huis.
Ik heb je al een paar keer verteld dat ik niet tegen fruit kanquote:Op donderdag 8 september 2011 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je fruit moet eten, dat is gezond.
[..]
Oh die! Die zijn inderdaad echt focking smerig!
witremlof, ik heb trouwens een vraagje. Ik heb een plugin voor Google chrome gemaakt die je naar het nieuwste topic in de udowu-topicreeks stuurt. Mag ik die eigenlijk wel in dit topic zettenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
In italië wel. En dan zetten ze ze op de bar. En dan denk je dat het bitterballen zijn.
Totdat je een hap neemt
Doodsverwensing, ban.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:43 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die hun frituurvet verneuken door er smerige olijven in te gooien verdienen een stuk glas in hun hartklep.
Een tweelingzus die niet kan koken. Ik eet nog liever iets gebouwd door de sovjet union wat licht geeft in het donker.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je hebt geen vriendin of zus die de rol van 'vrouw in de keuken' kan vervullen?
Fruit is lekker en gezond!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb je al een paar keer verteld dat ik niet tegen fruit kan
een beetje json, je moet de chrome api kennen en daarna is het gewoon een kwestie van HTML.quote:
Mensen met een abo wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
mag je serieus met notepad++ de CSS van FOK! aanpassen?
die css kan je gewoon met custom css doen hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
mag je serieus met notepad++ de CSS van FOK! aanpassen?
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een tweelingzus die niet kan koken. Ik eet nog liever iets gebouwd door de sovjet union wat licht geeft in het donker.
M'n vriendin is niet aanwezig atm
Dat is kut voor je.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet als je er bobbeltjes van krijgt in je keel en mond
Ik ga ook maar eens een abbo kopen denk ik. Beetje mensen kleurtjes etc geven.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
die css kan je gewoon met custom css doen hoormaar dan kan alleen ik die zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |