Oh edit. Ja nouquote:Op donderdag 8 september 2011 18:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heul wel, je staat er toch?
Same herequote:Op donderdag 8 september 2011 18:26 schreef Jac0bus het volgende:
Ik mis jullieHele dag colleges en nu alweer koken
FOK! mobiel en eten bestellen, probleem opgelost.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:26 schreef Jac0bus het volgende:
Ik mis jullieHele dag colleges en nu alweer koken
heb je hem geinstalleerd?quote:
Nu ik ook alweerquote:Op donderdag 8 september 2011 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK HAD OOK ALWEER GEEDIT (is dat een werkwoord?)
Kan handig zijn jaquote:Op donderdag 8 september 2011 18:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu ik ook alweer. Oke, ik kap met editten in het vervolg
Nee ik kijk meestal eerst wat het doet voordat ik iets installeer.quote:
nouja er komt een icoontje rechtsboven in je scherm dat je doorstuurt naar het actieve UDOWU topic.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik kijk meestal eerst wat het doet voordat ik iets installeer.
Ohh, ok handig danquote:Op donderdag 8 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
nouja er komt een icoontje rechtsboven in je scherm dat je doorstuurt naar het actieve UDOWU topic.
voor de ekte ekte verslaafdequote:Op donderdag 8 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
nouja er komt een icoontje rechtsboven in je scherm dat je doorstuurt naar het actieve UDOWU topic.
Wat is er mis met een tabblad open laten staan?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je hem nou wegklikt? of als je je browser opstart?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is er mis met een tabblad open laten staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |