Vrouwen en ook Meisjes. Trouwens, scheermesjes moeten ook dagelijks gebruikt worden rondom de schaamstrekenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef FreezePop het volgende:
Vrouwen verplicht naakt om voortplantingsdrang bij mannen te bevorderen.
Ja dag, dat stimuleert religie. De ideale wereld is atheïstisch en autistisch.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh, er moet gewoon een gigantisch natuurramp komen, waardoor de mens weer even beseft hoe nietig zij is.
Heel soms als FF weer vastloopt ofzo.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
MAROKIP!gebruik jij google chrome?
Meisjesquote:Op donderdag 8 september 2011 19:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vrouwen en ook Meisjes. Trouwens, scheermesjes moeten ook dagelijks gebruikt worden rondom de schaamstreken
Juist, jailbait.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Meisjes![]()
Van die meisjes die denken dat ze met hun kinderlichaam al helemaal sexy en volwassen zijn
Jailbait jongequote:Op donderdag 8 september 2011 19:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Meisjes![]()
Van die meisjes die denken dat ze met hun kinderlichaam al helemaal sexy en volwassen zijn
Omdat ik hevig aan het devven ben geweest en ik een knopje heb gemaakt voor chrome die je automatisch naar het nieuwste UDOWU topic stuurt.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heel soms als FF weer vastloopt ofzo.Hoezo
?
Gewoon overal treinen die rijden op zonne energiequote:Op donderdag 8 september 2011 19:17 schreef mc-Piel het volgende:
Wat is dit voor een hippie-congres.
Laat mij godverredomme autorijden.
Ach even zal in mens geval enkele 1000 jaar durenquote:
Niets mis met religie, als iedereen niet zijn eigen ideologie erin verwerkt.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja dag, dat stimuleert religie. De ideale wereld is atheïstisch en autistisch.
En jij denkt serieus dat mooie gebouwen en ideologieën even alle wereldproblemen gaan oplossen? Het probleem zijn niet de problemen, het is de mens. Zolang de mens er is, zullen die problemen niet verdwijnen.quote:
Oh wel handigquote:Op donderdag 8 september 2011 19:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat ik hevig aan het devven ben geweest en ik een knopje heb gemaakt voor chrome die je automatisch naar het nieuwste UDOWU topic stuurt.
iddquote:Op donderdag 8 september 2011 19:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik MK aankijk krijg ik klappen van haar neefjes
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:17 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, auto's moeten blijven inderdaad.
De mens moet gewoon even veranderen, dat lost alle problemen op. En geld moet verboden worden. Dit alles aldus het Venus Project.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat mooie gebouwen en ideologieën even alle wereldproblemen gaan oplossen? Het probleem zijn niet de problemen, het is de mens. Zolang de mens er is, zullen die problemen niet verdwijnen.
Niet alle problemen maar wel de meeste problemen jaquote:Op donderdag 8 september 2011 19:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat mooie gebouwen en ideologieën even alle wereldproblemen gaan oplossen? Het probleem zijn niet de problemen, het is de mens. Zolang de mens er is, zullen die problemen niet verdwijnen.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga echt mensen slaan als ik geen auto meer mag rijden
We moeten autorijden dan ook niet verbieden, maar wel het ov verbeteren en het gebruik ervan stimuleren.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga echt mensen slaan als ik geen auto meer mag rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |