Sowieso 10 min.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang Trollscience z'n adem in kan houden.
Geen trollpost, ik was serieusquote:Op donderdag 8 september 2011 19:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De atoombommen van tegenwoordig hebben een veel lagere radioactieve fall-out dan vroegah
Sowieso trollpost
Nu wel. Oh wacht.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar er is dan niemand die kan reageren!![]()
Trollpost van mij.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen trollpost, ik was serieusWaarom als ik serieus ben, denkt iedereen altijd dat ik troll
Tevens dan nog is er radio-activiteit en ook in de omgeving, op planten/dieren etc.
[..]
Nu wel. Oh wacht.
quote:
Fallout ís radioactiviteit lieve flipsenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen trollpost, ik was serieusWaarom als ik serieus ben, denkt iedereen altijd dat ik troll
Tevens dan nog is er radio-activiteit en ook in de omgeving, op planten/dieren etc.
[..]
Nu wel. Oh wacht.
Er worden mensen geboren met een gat naast hun oren, dat is ruimte voor kiewen, maar omdat mens, krijg je geen kiewen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:27 schreef mc-Piel het volgende:
In 2030 heb ik allang via Ebay kieuwen gekocht en leef ik onderwater.
Daarom koop ik ze ook via ebay.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er worden mensen geboren met een gat naast hun oren, dat is ruimte voor kiewen, maar omdat mens, krijg je geen kiewen.
Een republiek is de toekomst.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:29 schreef Dalando het volgende:
Als marokip in 2030 koningin is ben ik in 2030 koning![]()
Vanmiddag nog les gehad over mening hebben over onderwerpen waar je niks van weet, ik kan vanaf nu dus beter mn kop houden over dit onderwerp.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Fallout ís radioactiviteit lieve flipsen
Dan gaan jouw land en mijn land dikke fittie voerenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:29 schreef Dalando het volgende:
Als marokip in 2030 koningin is ben ik in 2030 koning![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen die niet nu al een kelder + voorraad gehosseld hebbenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:29 schreef Spouwerranger het volgende:
In 2030 is iedereen al 10 jaar dood vanwege de 4e wereldoorlog
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan gaan jouw land en mijn land dikke fittie voerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan gaan jouw land en mijn land dikke fittie voerenDan gooien jullie het zand in onze rivieren ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs die mensen zijn dan dood.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mensen die niet nu al een kelder + voorraad gehosseld hebben
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:30 schreef Dalando het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:31 schreef FreezePop het volgende:
In 2030 ben ik leider van de organisatie die via oorlog de wereld over neemt. Ik zal de beste leider ooit zijn en jullie zullen mij liefhebben en spijt hebben van de emogif die jullie op de post gaan zetten.
Helemaal niet je moet gewoon tactiek hebben.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zelfs die mensen zijn dan dood.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:31 schreef FreezePop het volgende:
In 2030 ben ik leider van de organisatie die via oorlog de wereld over neemt. Ik zal de beste leider ooit zijn en jullie zullen mij liefhebben en spijt hebben van de emogif die jullie op de post gaan zetten.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef FreezePop het volgende:
In 2030 woon ik samen met japieman op ons eigen eiland.
bij je ouders op de bankquote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef JApieman het volgende:
In 2030 heb ik een eigen eiland op een warme plek.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef FreezePop het volgende:
In 2030 woon ik samen met japieman op ons eigen eiland.
waar is de nohomo?quote:
hey hoi, BBQSausage gebruik jij chrome?quote:
Zo af en toe, heb je extentie al geïnstalleerd.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
hey hoi, BBQSausage gebruik jij chrome?
ik wist dat ze matties waren maar homosquote:
En vind je het wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo af en toe, heb je extentie al geïnstalleerd.
Dan voeren de eendjes jou zelfs.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
In 2030 geef ik iedereen gratis brood.
Ja, en dan wil ik ook op jullie eilandquote:Op donderdag 8 september 2011 19:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Natuurlijk met 43483 geile wijven erop.
Zo beter.
Oquote:
Oquote:Op donderdag 8 september 2011 19:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik wist dat ze matties waren maar homosdaar schrik ik even van.
Helemaal wel, het is mijn toekomstbeeld en iedereen is lekker doodquote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Helemaal niet je moet gewoon tactiek hebben.
Mag nietquote:Op donderdag 8 september 2011 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, en dan wil ik ook op jullie eiland
[..]
O
[..]
O
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |