Ah oké, kan ik toch nog op tijd gaan slapen. Moet morgen wel fit zijn tijdens het basketballen.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
kwart voor 10 op rtl 5 geloof ik.
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah oké, kan ik toch nog op tijd gaan slapen. Moet morgen wel fit zijn tijdens het basketballen.
Hoi Eze. Noem je mij nou een sukkel?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:18 schreef Ezechielk het volgende:
Hoi Flips. Kom je vanavond Holland in da hood kijken?
Jonguhhh ik poke je gewoon altijd terug, dus ik poke jou kapotquote:Op donderdag 8 september 2011 18:18 schreef Patje1987 het volgende:
Nondeju flippie ik poke je kapot!
Basketballen ?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah oké, kan ik toch nog op tijd gaan slapen. Moet morgen wel fit zijn tijdens het basketballen.
Ja, ik moet een basketbalwedstrijd organiseren voor tijdens gym, het telt mee voor een cijfer.quote:
haatmeningquote:Op donderdag 8 september 2011 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik geef alleen mijn mening
Dat zou ik toch nooit durvenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi Eze. Noem je mij nou een sukkel?
Wat.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:24 schreef Dalando het volgende:
Ik ben met iets klaar wat Google Chrome gebruikers HEEEEL leuk gaan vinden.
Nou vertel.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:24 schreef Dalando het volgende:
Gaat chrome bier voor mij halen?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:24 schreef Dalando het volgende:
Wist je al dat er een app bestaat van Heineken en dat als je een foto van je biertje upload, je 2 euro krijgt ofzoquote:Op donderdag 8 september 2011 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gaat chrome bier voor mij halen?
Oh edit. Ja nouquote:Op donderdag 8 september 2011 18:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heul wel, je staat er toch?
Same herequote:Op donderdag 8 september 2011 18:26 schreef Jac0bus het volgende:
Ik mis jullieHele dag colleges en nu alweer koken
FOK! mobiel en eten bestellen, probleem opgelost.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:26 schreef Jac0bus het volgende:
Ik mis jullieHele dag colleges en nu alweer koken
heb je hem geinstalleerd?quote:
Nu ik ook alweerquote:Op donderdag 8 september 2011 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK HAD OOK ALWEER GEEDIT (is dat een werkwoord?)
Kan handig zijn jaquote:Op donderdag 8 september 2011 18:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu ik ook alweer. Oke, ik kap met editten in het vervolg
Nee ik kijk meestal eerst wat het doet voordat ik iets installeer.quote:
nouja er komt een icoontje rechtsboven in je scherm dat je doorstuurt naar het actieve UDOWU topic.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik kijk meestal eerst wat het doet voordat ik iets installeer.
Ohh, ok handig danquote:Op donderdag 8 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
nouja er komt een icoontje rechtsboven in je scherm dat je doorstuurt naar het actieve UDOWU topic.
voor de ekte ekte verslaafdequote:Op donderdag 8 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
nouja er komt een icoontje rechtsboven in je scherm dat je doorstuurt naar het actieve UDOWU topic.
Wat is er mis met een tabblad open laten staan?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je hem nou wegklikt? of als je je browser opstart?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is er mis met een tabblad open laten staan?
Ctrl-Shift-T en geschiedenis.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je hem nou wegklikt? of als je je browser opstart?
Geschiedenis? Dan is het topic toch niet meer actief? En dan moet je ook meer dan 1x klikken.quote:
Bami.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:36 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens... wat zal ik doen?
- shoarma uit de diepvries opwarmen, pitta broodje in de broodrooster etc.
- Turkse pizza uit de diepvries opwarmen, sla tussen knoflooksaus tussen enz.
- bami ( uiteraard zelfgemaakt, indonesisch gezin) uit de koelkast opwarmen in de magnetron.
- eitje bakken?
Andere opties zijn er dus NIET.
Even voor de duidelijkheid
turkse pizzaquote:Op donderdag 8 september 2011 18:36 schreef mc-Piel het volgende:
- bami ( uiteraard zelfgemaakt, indonesisch gezin) uit de koelkast opwarmen in de magnetron.
- eitje bakken?
Bami staat 1-0-0-0 voor.quote:
Shoarma uit de vriezer ? Turkse pizza uit de vriezer ?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:36 schreef mc-Piel het volgende:
- eitje bakken?
Dan is het makkelijkquote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef mc-Piel het volgende:
2-1-0-0 voor bami en pizza. Want zelf neig ik ook naar de bami.
Jongen, ga eens fruit eten.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Shoarma uit de vriezer ? Turkse pizza uit de vriezer ?
Waar is je smaak?
klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Bami met saté en een gebakken eitje.
In italië wel. En dan zetten ze ze op de bar. En dan denk je dat het bitterballen zijn.quote:
Dat je fruit moet eten, dat is gezond.quote:
Oh die! Die zijn inderdaad echt focking smerig!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
In italië wel. En dan zetten ze ze op de bar. En dan denk je dat het bitterballen zijn.
Totdat je een hap neemt
En je hebt geen vriendin of zus die de rol van 'vrouw in de keuken' kan vervullen?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:41 schreef mc-Piel het volgende:
Vanmiddag al verse aardbeien door de proteïne shake heen gegooid. Vind het best zo.
( ik drink ze niet, maatje van me wel.. hij zei dat het net milkshakes waren dus ik nam er ook een.. klopte trouwens!)
Dus geen fruit.
En waarom uit de vriezer?
Omdat moeders niet thuis is om vers voer te bouwen. Dit zijn restanten die nog te vinden zijn in huis.
Ik heb je al een paar keer verteld dat ik niet tegen fruit kanquote:Op donderdag 8 september 2011 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je fruit moet eten, dat is gezond.
[..]
Oh die! Die zijn inderdaad echt focking smerig!
witremlof, ik heb trouwens een vraagje. Ik heb een plugin voor Google chrome gemaakt die je naar het nieuwste topic in de udowu-topicreeks stuurt. Mag ik die eigenlijk wel in dit topic zettenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
In italië wel. En dan zetten ze ze op de bar. En dan denk je dat het bitterballen zijn.
Totdat je een hap neemt
Doodsverwensing, ban.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:43 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die hun frituurvet verneuken door er smerige olijven in te gooien verdienen een stuk glas in hun hartklep.
Een tweelingzus die niet kan koken. Ik eet nog liever iets gebouwd door de sovjet union wat licht geeft in het donker.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je hebt geen vriendin of zus die de rol van 'vrouw in de keuken' kan vervullen?
Fruit is lekker en gezond!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb je al een paar keer verteld dat ik niet tegen fruit kan
een beetje json, je moet de chrome api kennen en daarna is het gewoon een kwestie van HTML.quote:
Mensen met een abo wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
mag je serieus met notepad++ de CSS van FOK! aanpassen?
die css kan je gewoon met custom css doen hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
mag je serieus met notepad++ de CSS van FOK! aanpassen?
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een tweelingzus die niet kan koken. Ik eet nog liever iets gebouwd door de sovjet union wat licht geeft in het donker.
M'n vriendin is niet aanwezig atm
Dat is kut voor je.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet als je er bobbeltjes van krijgt in je keel en mond
Ik ga ook maar eens een abbo kopen denk ik. Beetje mensen kleurtjes etc geven.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
die css kan je gewoon met custom css doen hoormaar dan kan alleen ik die zien.
Dat heb ik ook met grapefruit, kiwi, banaan en nog eentje.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet als je er bobbeltjes van krijgt in je keel en mond
en als friend toevoegen HINT HINTquote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een abbo kopen denk ik. Beetje mensen kleurtjes etc geven.
watquote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef mc-Piel het volgende:
MENSEN DIE DOOD GAAN VAN PINDA'S, GOOI JE HANDEN IN DE LUCHT![]()
MENSEN DIE EEN INDONESISCHE VADER HEBBEN EN DUS PINDA ZIJN EN DOOD GAAN VAN PINDA'S, GOOI DIE HANDEN IN DE LUCHT...
Mc-Piel:![]()
de ironie
Een pinda allergisch voor pinda'squote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef mc-Piel het volgende:
MENSEN DIE EEN INDONESISCHE VADER HEBBEN EN DUS PINDA ZIJN EN DOOD GAAN VAN PINDA'S, GOOI DIE HANDEN IN DE LUCHT...
de ironie
json ken ik niet, maar dat linkje wat je gestuurd hebt is wel erg handig.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
een beetje json, je moet de chrome api kennen en daarna is het gewoon een kwestie van HTML.
Asjeblaft.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
json ken ik niet, maar dat linkje wat je gestuurd hebt is wel erg handig.
Dankjewel.
Sorry, maar ik begrijp er niks van.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef mc-Piel het volgende:
de ironie
Ik ook niet!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:49 schreef FreezePop het volgende:
Zover ik weet ben ik nergens allergisch voor. Gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |