Dat heb ik ook met grapefruit, kiwi, banaan en nog eentje.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet als je er bobbeltjes van krijgt in je keel en mond
en als friend toevoegen HINT HINTquote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een abbo kopen denk ik. Beetje mensen kleurtjes etc geven.
watquote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef mc-Piel het volgende:
MENSEN DIE DOOD GAAN VAN PINDA'S, GOOI JE HANDEN IN DE LUCHT![]()
MENSEN DIE EEN INDONESISCHE VADER HEBBEN EN DUS PINDA ZIJN EN DOOD GAAN VAN PINDA'S, GOOI DIE HANDEN IN DE LUCHT...
Mc-Piel:![]()
de ironie
Een pinda allergisch voor pinda'squote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef mc-Piel het volgende:
MENSEN DIE EEN INDONESISCHE VADER HEBBEN EN DUS PINDA ZIJN EN DOOD GAAN VAN PINDA'S, GOOI DIE HANDEN IN DE LUCHT...
de ironie
json ken ik niet, maar dat linkje wat je gestuurd hebt is wel erg handig.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
een beetje json, je moet de chrome api kennen en daarna is het gewoon een kwestie van HTML.
Asjeblaft.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
json ken ik niet, maar dat linkje wat je gestuurd hebt is wel erg handig.
Dankjewel.
Sorry, maar ik begrijp er niks van.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef mc-Piel het volgende:
de ironie
Ik ook niet!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:49 schreef FreezePop het volgende:
Zover ik weet ben ik nergens allergisch voor. Gelukkig.
Ik welquote:Op donderdag 8 september 2011 18:49 schreef FreezePop het volgende:
Zover ik weet ben ik nergens allergisch voor. Gelukkig.
Ah oké, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:50 schreef mc-Piel het volgende:
M'n pa is indonesisch, ik ben dus een halfbloedje.. a.k.a. indo.
Indo's worden ook wel Pinda's genoemd.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:50 schreef Dalando het volgende:
Mensen die hard werken verdienen voedsel. Even eten,
Toen ik begon met lezen wist ik dat ik er in zou staan.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
Pinda's ( dodelijk)
Sesam
Soja
Schol ( let op de enkele ''o'')
Huisstofmijt
Kat
Paard
Knaagdieren
Trollscience
.. Oja, en ik heb onwijze hooikoorts!
Tot zover mijn lijstje.
Het lijkt me echt kut om met zoveel allergieën te leven.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
Pinda's ( dodelijk)
Sesam
Soja
Schol ( let op de enkele ''o'')
Huisstofmijt
Kat
Paard
Knaagdieren
Trollscience
.. Oja, en ik heb onwijze hooikoorts!
Tot zover mijn lijstje.
Die laatste is het ergst.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het lijkt me echt kut om met zoveel allergieën te leven.
Waarom duik jij toch altijd op als ik het over je hebquote:Op donderdag 8 september 2011 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Toen ik begon met lezen wist ik dat ik er in zou staan.
Hij is een semi-lurker.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom duik jij toch altijd op als ik het over je heb
Latex allergie.. oei lastig.quote:
Er bestaan ook latexvrije condooms.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Latex allergie.. oei lastig.
Dat wordt 'n schapendarmpje om je leuter.
En anders kun je er gewoon een plastic zakje omheen doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er bestaan ook latexvrije condooms.
Ik zou niet kunnen leven zonder pinda's, ik ben verslaafd aan pindakaas.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:55 schreef mc-Piel het volgende:
Valt overigens wel mee hoor, soja en sesam geen last van, enkel positief getest op allergie.
Pinda is wel een eckte eckte probleem. Maar is makkelijk te vermijden.
Hooikoorts heb ik alleen 's avonds in het voorjaar heel veel last van. En katten en paarden vermijd ik. Kutbeesten.
Hint naar het Venus Project.quote:
Lekker retro toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Latex allergie.. oei lastig.
Dat wordt 'n schapendarmpje om je leuter.
Wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Je hebt ook vrouwen die allergisch zijn voor sperma![]()
Voortplantingsfaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |