Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Quel'Thalasquote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Je bent een Paladin toch? Die gebruiken geen polearms ;p Paladins met polearms is net zoiets als Enhancement Shamans met daggers.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb uit een oude raid een mooie pole gehaald, nu pvp punten sparen voor die gladiator pole en met die nieuwe patch overzetten.
Edit: volgens mij was het deze: http://www.wowhead.com/item=28774#screenshots
Ik heb echt een half jaar gedaan over het vinden van Deathwing voor die achievement. Nu kom ik em elke week 2 keer tegen -_-quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Haha!Deathwing vloog net voorbij aan de horizon!
Ben gelukkig niet dood!
Tegenwoordig is het mass guild spamquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:48 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik heb echt een half jaar gedaan over het vinden van Deathwing voor die achievement. Nu kom ik em elke week 2 keer tegen -_-
Ik stapte vorige week door de portal in Stormwind naar Uldum en *bang* dood.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:50 schreef Blistering het volgende:
Gewoon in Uldum afk'en. Daar komt ie wel 1x per dag.
Begin anders eerst klein. Bij The Lich King ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:19 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Had geprobeerd Deathwing te tamen, lukte dus niet
quote:On heroic mode, Ragnaros now has 74.2 million on 10-man; on 25-man, it's now 246.9 million from its previous 290 million.
Bron: http://www.wowheadnews.co(...)eceives-a-major-nerf
Blijf die boss te random vinden op hc.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Maja, waarschijnlijk is het hard nodigWij gaan vanavond weer ons tandjes in Rhyolith heroic zetten....
Ja die vergelijking snap ik toch nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:51 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je bent een Paladin toch? Die gebruiken geen polearms ;p Paladins met polearms is net zoiets als Enhancement Shamans met daggers.
Agreed. En sowieso, een steady hoeveelheid guilds killde Ragnaros nu iedere week. Waarom iets nerfen wat absoluut geen nerf nodig heeft.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Bazen nerfen.
Bazen horen als M'uru te zijn pre nerf. Vooral als final hc boss.
Ross hoorde om 5 uur 's middags dat zijn guild ging disbanden. Direct een application opgestuurd. Om 7 uur raid, waarbij iedereen de mededeling kreeg. Na de raid Ventrilo interview en dezelfde avond transfer. Volgende dag raid in nieuwe guild.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:31 schreef Blistering het volgende:
Volgens mij is applien bij zo'n soort guild ook net zulke srs bsns als voor een echte baan. Duurt vaak ook lang enzo, tenminste wel bij mijn vorige guild. Krijg je een interview op vent/mumble/ts met een officer enzo.
Valt wel mee. Ligt aan de no-life ratio van de Guild. Top20 guilds zijn zeker zo. Maar boven de top20 kom je ook gewoon "normale' guilds tegen.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:31 schreef Blistering het volgende:
Volgens mij is applien bij zo'n soort guild ook net zulke srs bsns als voor een echte baan. Duurt vaak ook lang enzo, tenminste wel bij mijn vorige guild. Krijg je een interview op vent/mumble/ts met een officer enzo.
In topic kickquote:Op woensdag 7 september 2011 11:42 schreef keepoww het volgende:
Hoelang duurd het eingelijk voordat je honored raakt me je guild?
Niet lang. En het is duurt.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:24 schreef keepoww het volgende:
[..]
In topic kick... Iemand antwoord?
Als je level 85 bent is Arena's 2v2 het snelste.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef keepoww het volgende:
Thnx en je hebt gelijkt.
Maar de beste manier is questen?
Als je nog 80 bent...questen naar 85 geeft veel rep en daarna arena's. Of je moet een guildie van 80 vinden en dan kun je als lvl 80 2v2 arena's doen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:36 schreef keepoww het volgende:
En 80?
Ik wil namelijk asap een heirloom van de guild kopen, dat PVP vind ik niks om zo HP te grinden voor een wapen.
Zou wel top zijn als ik kan pvp voor wapen en tegelijk men guild rep omhoog grind.
,TF2quote:Op woensdag 7 september 2011 16:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik zit nu al een week elke dag op zo'n gamecard verkoopsite te kijken of ik een gamecard haal :c. Even TF2 spelen voor wat afleiding
De laatste keer dat ik dailies heb gedaan was van therazane en daarvoor van de Argent tournament. Dailiesquote:Op woensdag 7 september 2011 16:27 schreef Blistering het volgende:
Ik doe iedere dag 25 dailies, krijg je ook heul veul guild rep voor. Haal makkelijk die cap iedere week
Sowieso, alle dailies zijn kut. Ik deed ze alleen voor rep. 25 dailies per dag. Leipe shit ouwequote:Op woensdag 7 september 2011 16:39 schreef Blistering het volgende:
Argent Tournament zijn dan ook de aller-aller-ALLERergste
Het plezier spat er vanaf.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:29 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, 9e 85 is ook klaar. Nu nog mijn lock nog en dan moet ik een andere server vinden om op te levelen.
Wel hard nodig ja, zoals iemand op MMO champion het verwoordde ' Considering the fight has been available for ~2 months and <60 guilds have killed it, not surprised the nerf came' .quote:Op woensdag 7 september 2011 09:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Het zal weer is niet zo zijn!
Hij is net iets te moeilijk, net iets te lastig, juist net wat meer een uitdaging voor de huidige generatie raiders. Gaan ze hem nerven.........
Maja, waarschijnlijk is het hard nodigWij gaan vanavond weer ons tandjes in Rhyolith heroic zetten....
Wat is het criterium voor een nerf dan? Heb je liever dat bosses nooit generfed worden zodat hooguit 200/300 guilds in de wereld 'm neer krijgen en de rest zich er maanden lang op stuk bijt en misschien uit frustratie quit.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Agreed. En sowieso, een steady hoeveelheid guilds killde Ragnaros nu iedere week. Waarom iets nerfen wat absoluut geen nerf nodig heeft.
No me gusta.
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:29 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, 9e 85 is ook klaar. Nu nog mijn lock nog en dan moet ik een andere server vinden om op te levelen.
ik deed gister 2v2 arena, maar ik kreeg 0 guild rep erbij. Hoezo kreeg ik dat niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je level 85 bent is Arena's 2v2 het snelste.
Je moet het wel met een guildy doen hequote:Op donderdag 8 september 2011 09:45 schreef Pi-mol het volgende:
[..]
ik deed gister 2v2 arena, maar ik kreeg 0 guild rep erbij. Hoezo kreeg ik dat niet?
Ik heb gister de conquest points cap gehaald, maar dus 0 guild rep?
Ja, dat heb ik liever.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:08 schreef Georges het volgende:
[..]
Wat is het criterium voor een nerf dan? Heb je liever dat bosses nooit generfed worden zodat hooguit 200/300 guilds in de wereld 'm neer krijgen en de rest zich er maanden lang op stuk bijt en misschien uit frustratie quit.
Pre nerf Muru was een bitch.
lalquote:Op donderdag 8 september 2011 10:20 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je moet het wel met een guildy doen he
ilvl 446 ? dan ben je world best gearedquote:Op donderdag 8 september 2011 08:17 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren met mijn paladin en 2/3 guildies een paar random HC's gedaan. Best prettig kan ik je melden. Ik heb mijn paladin weer beetje kunnen gearen. Kreeg van guildies de valor boots, een epic ring, mining gloves (+5 mining) en heb zelf van Justice points epic legs gekocht. Heb nu een 2-set item bonus en mijn ilvl is nu 446. We kunnen nu dus ZA / ZG in om ff verder te gearen. alleen zal ik dan wel als dps mee gaan, want mijn holy-gear is nog niet voldoende voor ZA / ZG.. We'll see..
Heyquote:
Hoe is het jongenquote:
Nja er is een of andere Q-music party, dus misschien is het hartstikke leukquote:
Wut? Ik vind levelen leuker om te doen dan dezelfde dungeons dag in dag uit grinden. Lekker ontspannend en je loopt tenminste door de wereld heen in plaats van te hangen op je eigen dag in SW/Org.quote:
Vooral doen dan als jij dat leuk vindt. Ik doe eigenlijk alleen maar PVPquote:Op donderdag 8 september 2011 18:32 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Wut? Ik vind levelen leuker om te doen dan dezelfde dungeons dag in dag uit grinden. Lekker ontspannend en je loopt tenminste door de wereld heen in plaats van te hangen op je eigen dag in SW/Org.
Ik ben er ook met familie geweest hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 16:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja er is een of andere Q-music party, dus misschien is het hartstikke leuk
En tjah, het is voor mij oma haar verjaardagaf en toe moet je iets overhebben voor je familie vind ik
Ah tof, is het dan nu mijn beurt omquote:Op donderdag 8 september 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vooral doen dan als jij dat leuk vindt. Ik doe eigenlijk alleen maar PVP
Klinkt al even aantrekkelijk als Van der Valk...quote:Op donderdag 8 september 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er ook met familie geweest hoorEn met de familie was het best gezellig. Alleen die entourage. En dat verschrikkelijke eten
Dat beweer ik ook niet. Maar het gaat iig de goede kant op, om me in ZA / ZG te gearen en dan richting fatsoenlijke gear te gaan..quote:Op donderdag 8 september 2011 14:15 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ilvl 446 ? dan ben je world best geared
Hij bedoelt dat 446 ilvl nog geeneens verkrijgbaar isquote:Op donderdag 8 september 2011 19:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Maar het gaat iig de goede kant op, om me in ZA / ZG te gearen en dan richting fatsoenlijke gear te gaan..
Hm, niet opgevallen. Scherpquote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat 446 ilvl nog geeneens verkrijgbaar is. Je zal wel 346 bedoelen
Ik wel, lekker easy.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef Marco001 het volgende:
Gebruiken jullie een bot voor't fishen?
Ik vind dat namelijk echt de saaiste prof die er is...
Ben geen "hij"quote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat 446 ilvl nog geeneens verkrijgbaar is. Je zal wel 346 bedoelen
Sorry meidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
Geen Heirloons?quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nu best wel toffe gear heb op mijn warrior
http://eu.battle.net/wow/(...)un/Breakloose/simple
Ziet er ook tof uit
Na het weekendje weg maar eens pvpenik heb die axe van SM armory
Nee, dit is mijn eerste character.quote:
Klopt. Is inderdaad best grappig. Al zal dat later wel rechtgetrokken worden..quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn eerste character.
En ik doe nu alsnog altijd STUKKEN meer dmg dan de rest van de party, in een instance als tank
Hmm dat komt nu dus echt nog omdat warriors OP zouden zijn ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Klopt. Is inderdaad best grappig. Al zal dat later wel rechtgetrokken worden..
quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:01 schreef Sjiznit het volgende:
Woei, Warrior tier ziet er wel grappig uit weer. Beetje Deathwing skinnen en daar in rond gaan lopen.Hmmm ik weet het niet.... denk dat het door die kleuren komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mischien dat het er ingame beter uit ziet , net als tier 12 daar had ik ook ziets van hmmm... en nu ik een tijdje dat hele setje hebt ziet het er nog wel nice uit imo.
[edit] we hadden het slechter kunnen treffen :p
[ Bericht 1% gewijzigd door Altron op 09-09-2011 09:44:52 ]- Djehoetie / Jehuty -
Nah dat niet zo zeer, het is meer zo dat tanks in low level dungeons over het algemeen meer damage doen dan de daadwerkelijke DPSquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat komt nu dus echt nog omdat warriors OP zouden zijn ?
Ik dacht dat het aan de DPS uit de groep lag
Hoe duur is zoiets?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Al mijn auctions verkocht. Weer een lading vis kwijt!
![]()
Mag eindelijk mijn 3pers-Mammoth gaan halen!
16k.quote:
Hmm denk dat ze die gewoon laten zitten, maar je ze niet kan gaan transformordingesen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:08 schreef kovenant het volgende:
hoe zit het met de oldskool legendary's ?
ik heb op mn oude paladin die ik al tijd niet meer gebruik thunderfury en sulfuras.
en ook de mace om de aq gates te openen maar dat is ander verhaal.
gaan ze die helemaal uit het spel halen?
of de mensen die ze hebben houden het nog.
grgr henk
Nee. Tanks doen minder damage. Mijn dps is 3x zo hoog als die van een een tank zonder heirlooms.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:59 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nah dat niet zo zeer, het is meer zo dat tanks in low level dungeons over het algemeen meer damage doen dan de daadwerkelijke DPSMaar uiteindelijk op hogere levels komt dat ook wel goed
Sja wat is moeilijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm denk dat ze die gewoon laten zitten, maar je ze niet kan gaan transformordingesen.
Is het tegenwoordig nog moeilijk om aan dat wapen te komen?
Ach ik level nu lekker mijn warrior, dan een beetje PVP'n, kijken of ik dat wat vind.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Tanks doen minder damage. Mijn dps is 3x zo hoog als die van een een tank zonder heirlooms.
Ik zge niet dat tanks meer damage horen te doen, ik zeg dat ze meer dps doen dan dat de dps over het algemeen doen in low level dungeons. (het is dus eerder dat de DPS minder damage doen dan dat ze kunnen).quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Tanks doen minder damage. Mijn dps is 3x zo hoog als die van een een tank zonder heirlooms.
Ok bij deze dan 6 euroquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Marco001 het volgende:
Iemand interrese in een TGC lootcard? gaat om Landroś lil xt Bieden vanaf 5 euro..(had op 3 ebay auctions geboden, 2 gewonnen...
Ik ken het, Bepaalde items droppen nooit, en als ze een keer droppen dan wint iemand anders ze.. Zo ook shield van Beth'tilac, elke week gekilled zonder shield,, deze week dropte shield,, roll ik 17 ofzo en verlies het kei hard.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:46 schreef Blistering het volgende:
Is er ook zoiets als 0,0 geluk in WoW?Volgens weet ik nu hoe dat voelt. Van alle items (gear, mounts, pets) dropt er gewoon niets. En als er dan iets dropped (raptor mount in ZG bijv) dan roll je een keurige 5
.
Net ook weer, dropt die stomme raptor een keer, gelijk weer laagste roll. Doe je MH/BT/BWL voor gear voor 4.3, al 2 weken op rij 0 van 6 items die ik moet gezien. 47x TK, geen ashes of alar. 59 weken Karazhan, geen Fiery Warhorse. Geen glaives in BT ook. Altijd laagste rollen op dingen.
Zou ik al m'n luck hebben verloren 1/2 jaar geleden door Mimirons Head te winnen op de allerlaatste reset ofzo?
Voor de recipes moet je inderdaad via de dailies die vendor unlocken. Echter heb je wel veel true gold en chaos orbs nodig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef Thrilled het volgende:
Ik hoop dat ik die zeer binnenkort al kan maken.. waar/bij wie kan je die patterns kopen dan? Heb nu 525 BS en ben al volop dailies aan het doen, dus die vendors moet ik binnenkort allemaal kunnen unlocken..
Of moet ik niet bij die vendors wezen?
Ik heb al die caps voor elke week lekker opgegeven. Geen zin meer in, geen zin om elke week zoveel dingen te moeten doen. Heb ook al een maand niet de valor cap gehaald met mijn raiderquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Doe nu elke dag op me paladin Daily BG win en die white Hawkstrider en Anzu run. Daarna ga ik mooi een priest/druid levelen op andere servers.
Ook wekelijks natuurlijk de conquest cap.
dat heb ik dus ook,, na een tijdje in 4.* te hebben gezeten was ik onderhand wel klaar met random dungeons. Toen ongeveer 3 maanden geen enkele dungeon meer gedaan,, en nu ineens met FL heb je weer valor nodig en kan ik weer die dungeons gaan doen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:38 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik heb al die caps voor elke week lekker opgegeven. Geen zin meer in, geen zin om elke week zoveel dingen te moeten doen. Heb ook al een maand niet de valor cap gehaald met mijn raider
de "nieuwe" boss dropt t12 gear. dat zijn wel improvements als je 365 bent.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso, wat heb je aan die loot als je avg ilvl al 365 is.
Of dodelijk verveeld bent!quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:34 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Je moet toch wat hé als je achievement geil bent
vial kun je kopen en miss voor meer verkopen. of blijf je op de zelfde realm?quote:
Gewoon zoals altijd, gaat ook niet veranderen. Enige cross faction is van het cartel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:27 schreef Olment het volgende:
Weet iemand trouwens of de AH's nu op realms crossfaction zijn. of dat er nog steeds een verschil is tussen horde, alliance en cartel?
80 uur hier, beat thatquote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb fishing nog nooit gebot en wil ook nog steeds een turtle (yeah, right, as if...) dus ik zou wel in pools kunnen beginnen
Echt 80 uur gericht op gevist?quote:
Nouja goed, wel met een bot. Maar ik moest er nu dus bijblijven, en constant kijken of die bot wel in de pools viste. Dus zodra 1 pool leeg was bot op pauze, mounten, naar volgende pool, bot weer aan. Ondertussen serie erbij. Dus tsja, wel 80 uur aanwezig geweest zeg maar.quote:Op zondag 11 september 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt 80 uur gericht op gevist?![]()
Kan me nog wel herinneren dat ik me helemaal had voorbereid op het vissen van zo'n rare fish in Northrend voor de achievement. Had er de hele dag voor uitgetrokken, bags leeggemaakt etc etc. Ik heb geloof zo'n 5 minuten gevist
* Blistering en Isabeau in koorquote:Op zondag 11 september 2011 20:36 schreef Chau het volgende:
Denk dat er een server transfer aankomt voor mij, Iemand die een leuke server kent voor PvP (RBG's) en gedeeltelijk PvE pugs?
Wat is jouw charactername op Auchquote:Op zondag 11 september 2011 20:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
[me=Blistering]en Isabeau in koor
[/me]
AUCHINDOUN!
Ik geloof dat ik alleen Kathie in m'n friendslist heb.quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef Blistering het volgende:
Kathie is m'n main, Elizea is m'n alt en Thierry is m'n nieuwe project waar ik nu veel op speel.
Meer Alliance, maar het is redelijk gelijk en ik verwacht dat Horde verder aantrekt.quote:
Ken je toevallig een paar PvP guilds ? Dan zou ik even op amory kunnen kijkenquote:Op zondag 11 september 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meer Alliance, maar het is redelijk gelijk en ik verwacht dat Horde verder aantrekt.
Nee, ik ken alleen PvE guilds, maar ik vraag even. Moment.quote:Op zondag 11 september 2011 21:11 schreef Chau het volgende:
Ken je toevallig een paar PvP guilds ? Dan zou ik even op amory kunnen kijken
Je weet dat er bots zijn die alleen in pools fishen he?quote:Op zondag 11 september 2011 20:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nouja goed, wel met een bot. Maar ik moest er nu dus bijblijven, en constant kijken of die bot wel in de pools viste. Dus zodra 1 pool leeg was bot op pauze, mounten, naar volgende pool, bot weer aan. Ondertussen serie erbij. Dus tsja, wel 80 uur aanwezig geweest zeg maar.
Ik ook, maar ik kan er ook niet echt de vinger op leggen waarom ik me zo verveel. Heb nog genoeg te doen, maar niks wat me echt aan staat op het moment. Heel irritant.quote:
Ik zat tijdens TBC met mijn rogue en priest op 2300 ratingquote:Op maandag 12 september 2011 02:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb de grootste lol met m'n nieuwe rogueAmbush > Mutilate en dan zijn de mobs meestal al wel dood. Soms nog een Eviscerate, maar da's echt alleen tegen iets hogere, en rares
In PVP ben ik nog altijd extreem zwak als rogue, ben daar veel beter (maar stel nog niks voor) in met warrior en loladin.
Hoe is fury in pvpquote:Op maandag 12 september 2011 10:06 schreef keepoww het volgende:
Ik doe het wel aardig in pvp en pve ook qua DPS:
http://eu.battle.net/wow/(...)strom/Simioni/simple
Mis je in arena geen Mortal Strike ?quote:Op maandag 12 september 2011 10:13 schreef keepoww het volgende:
ja mn offspec is Tank dus ik hou ook fury voor PVP maar gaat prima hoor.
Swifty is beterquote:Op maandag 12 september 2011 10:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
wtf, dit is echt ziek gewoon, zie die burst!
Hmm denk dat hij een ability macro gebruiktquote:Op maandag 12 september 2011 10:41 schreef keepoww het volgende:
Hmm ik snap sowieso niks van Arena maar hij wacht eerst dus en daarna gebruikt die een macro? Of is die macro alleen die tekst voor burst..?
Swiftyquote:Op maandag 12 september 2011 10:31 schreef utopie het volgende:
[..]
Swifty is beterHij word betaald voor wow spelen en heeft sponsoren zoals Razer en Logitech geloof ik
Goeien grap.quote:Op maandag 12 september 2011 10:52 schreef utopie het volgende:
[..]
Jaloers omdat hij iedereen ownt, I know
Ìk wil graag in de top 25 in mijn guild blijven qua achievementsquote:Op maandag 12 september 2011 11:04 schreef keepoww het volgende:
Wat heb je aan fishing? Net zoals cooking en die shit het heeft toch niet echt een meerwaarde?
Die had ik vrij snel gelukkig, maar die cake... Gefeliciteerd btwquote:Op maandag 12 september 2011 10:59 schreef Silmarwen het volgende:
Nee.... skullfish soup. Vandaag de recipe gekregen
Een redelijk goede speler die zichzelf goed weet te verkopen doormiddel van youtube videos, niet meer niet minder.quote:Op maandag 12 september 2011 11:20 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeuren. Swifty is een goede speler.
Ik zeg ook niet dat hij extreem goed is. Hij weet wat hij doet en je ziet hem ook vaak genoeg verliezen van zijn guildies met hogere rating. Maar zijn filmpjes zijn best leuk om te kijken en je kan er nog wat winnen ook.quote:Op maandag 12 september 2011 11:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een redelijk goede speler die zichzelf goed weet te verkopen doormiddel van youtube videos, niet meer niet minder.
Tegen echt goede spelers zou hij er vrij weinig van bakken.
Ik zeg ook niet dat hij slecht is, ik wou alleen duidelijk maken dat swifty zeker geen top pvper is en zeker niet wordt gesponsord omdat ie een goede wow speler is maar omdat hij zoveel fanboys heeft die gelijk al dat razer spul kopen omdat hij het used.quote:Op maandag 12 september 2011 11:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij extreem goed is. Hij weet wat hij doet en je ziet hem ook vaak genoeg verliezen van zijn guildies met hogere rating. Maar zijn filmpjes zijn best leuk om te kijken en je kan er nog wat winnen ook.
Bedankt voor het aanbod, maar nee, ik heb een hekel aan raidenquote:Op maandag 12 september 2011 10:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zat tijdens TBC met mijn rogue en priest op 2300 ratingseason 3 was dat nog
Heb je tips nodig?
2300 rating in arena heh, ik pve'de ook nooit met mijn rogue.quote:Op maandag 12 september 2011 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar nee, ik heb een hekel aan raiden
editje: en pvp is wel geinig, doe het tussen het questen en dungeons door, vooral om wat honor te sprokkelen
Zygor, prima guidequote:Op maandag 12 september 2011 11:41 schreef kin238 het volgende:
Wat is de snelste manier om te levelen? (1e char)
Ik vind op internet wel guides, maar iemand een tip voor een goeie?
Ditquote:Op maandag 12 september 2011 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Waar heb je in het huidige wow in godsnaam een levelingguide voor nodig
De quests zijn allemaal recht toe recht aan, je hebt niet meer 30 quests om uit te kiezen, maar meestal 1-2 en na inleveren krijg je de volgende quests pas.
quote:Op maandag 12 september 2011 12:30 schreef Isabeau het volgende:
De quests zijn allemaal recht toe recht aan, je hebt niet meer 30 quests om uit te kiezen, maar meestal 1-2 en na inleveren krijg je de volgende quests pas.
piratenbaai paar mb, niet nodig.quote:Op maandag 12 september 2011 12:22 schreef keepoww het volgende:
Is er ook ergens gratis Zygor te vinden en hoe groot is het totaal? Zat op binsearch te kijken en daar vond ik kleine paar mb bestanden.
Ik moet zeggen dat het nu ik weer speel zóóó simpel gemaakt isquote:Op maandag 12 september 2011 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Speel het sinds 2 jaar weer, maar eerste wat ik deed was addons installen(wist ik veel dat het werkd aangegeven..) en inderdaad, Ik speel het nu weer net een maandje, heb al 1 char op lvl67 en de ander op lvl20.... (ben ik in 1 dungeon 2 keer gelevveld XD )quote:Op maandag 12 september 2011 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het nu ik weer speel zóóó simpel gemaakt is
Ze geven zelfs op de map aan waar je heen moet
Toen ik nog voor het eerste speelde in vanilla & TBC was dit nog niet en moest je alles zelf uitzoeken
Nja er waren toen wel addons voor, maar toch
Zijn addons ook te installeren op de mac trouwens ?
Dit is een erg goede:quote:Op maandag 12 september 2011 11:41 schreef kin238 het volgende:
Wat is de snelste manier om te levelen? (1e char)
Ik vind op internet wel guides, maar iemand een tip voor een goeie?
Ik heb ook een baan hoorquote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef Blistering het volgende:
Tsja, sommige mensen die WoW spelen hebben ook nog een baan of gaan naar school
goede ouwe tijdquote:
LK ook hc? Mensen falen daar nog steeds kei en keihard opquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:29 schreef keepoww het volgende:
Lich king dooden wat mooie town gear + title
Hoe durf je de naam van Sindragosa niet te kennen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:44 schreef keepoww het volgende:
Mwah we hadden 2 wipes op LK en 3 wipes op die draak ervoor siandrogra ofzo.
Ik moest ook even slikkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoe durf je de naam van Sindragosa niet te kennen.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lvl 40 op m'n (human) rogue en al sinds 37 exalted met Darnassus. Hallo Swift Mistsaber
Niet iedereen was active tijdens Lootcrown Citadel.quote:
Ohh welke server is dat?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet iedereen was active tijdens Lootcrown Citadel.
Falen op yogg0 is wel ernstig, heb het nog gedaan tijdens/pre-ICC.
Oh, waarom zijn er zoveel chicks op mijn server 30+
Die lijkt me juist (nog) moeilijker geworden aangezien hij healed van de aanwezige health.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:35 schreef Junglebeast het volgende:
Ohh welke server is dat?
Weet je welke HC erg lastig is... Die van TotGC. Anub'arak. Dachten we ook wel ff te doen.
Niet te doen dus....
Frostmane. Al de chicks in mn guild zijn 30+quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:35 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ohh welke server is dat?
Weet je welke HC erg lastig is... Die van TotGC. Anub'arak. Dachten we ook wel ff te doen.
Niet te doen dus....
Dat gevoel had ik in wotlk ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:49 schreef STING het volgende:
Ik heb WoW al een hele tijd niet meer aangeraakt, eigenlijk kort naar Cata ben ik afgehaakt, en weet ook van een collega dat hij afgehaakt is. Merken jullie nog iets dat het sinds Cata minder populair is geworden, of is het alleen mijn perceptie?
Het is nog steeds even druk in mijn ogen en ik ken juist weer veel mensen die net zijn begonnen met spelen. Dus tsja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:49 schreef STING het volgende:
Ik heb WoW al een hele tijd niet meer aangeraakt, eigenlijk kort na Cata ben ik afgehaakt, en weet ook van een collega dat hij afgehaakt is. Merken jullie nog iets dat het sinds Cata minder populair is geworden, of is het alleen mijn perceptie?
Ik vind er ook niet veel meer aanquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
Drukker in de steden denk ik omdat meer mensen afk-en en het spel verveeld zijn dat het een veredelde chatclient is geworden.
valt wel mee hoor. Het is nog steeds mensen op low HP houden en tanks topped. Maakt niet echt veel uit dat er bijna 200k aan HP aanwezig is per player.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Frostmane. Al de chicks in mn guild zijn 30+.
En Anub'arak is nu echt kut HC ja.
Klinkt allemaal veelbelovendquote:Op woensdag 14 september 2011 02:50 schreef Junglebeast het volgende:
Rogue Legendary and Patch 4.3
Another interview showed up today in The Escapist. The most important part is the Rogue Legendary dagger and new raid level difficulty, but the important points are all below.
Rogues will get a legendary dagger and exciting quest line to go with it. The lore for the dagger has not been decided upon yet.
Looking for Raid tool raids will be easier than normal raids using a new level of difficulty (Looking For Raid).
The Looking for Raid tool will only work for 25 man raids, not 10 man.
Players will get different achievements and loot from doing Random Raid mode, no normal mode achievements or perks will be gained.
This will introduce players to the content and mechanics of the fights so that they are more prepared for an actual raid.
The new five mans will have tighter story integration with the Deathwing Raid than Icecrown Heroics did.
The Dragonflights will work together to help take down Deathwing.
Deathwing's random zone burning will continue at least until the end of Patch 4.3.
They might be talking about Pandas at Blizzcon.
Welke spec speel je op je warrior, en pve of vooral pvp ?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:12 schreef Blistering het volgende:
Ja, ik had gehoopt ff enchanting te kunnen powerlevellen op m'n warrior. Dan vanmiddag maar ff doen.
Heb 't alweer gehad met de dailies iedere dag op m'n DK trouwens. Frenzyheart & Baradins Wardens inmiddels exalted dus wat dat betreft heb ik 't nog lang volgehouden, maar nu is de puf er alweer uit. M'n warrior is gewoon te leuk!
Ik level enkel via dungeons als protquote:Op woensdag 14 september 2011 09:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welke spec speel je op je warrior, en pve of vooral pvp ?
En wat vind je niet leuk aan je DK dan?
Wat krijg je voor reward als je die dingen allemaal hebtquote:Op woensdag 14 september 2011 09:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik level enkel via dungeons als prot. En prot is tof!
En weet niet, m'n DK is al sinds de launch van wotlk m'n main. Maar vind andere classes leuker, dus doe alleen enkel wat achievements of pvp op m'n DK nu. Moet nog 1 rep voor 50 exalted reps, 9 pets voor de 150 meta en 20 mounts voor de 150. Dus al met al nog wel aardig wat te doen
50 reps niets volgens mijquote:Op woensdag 14 september 2011 09:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat krijg je voor reward als je die dingen allemaal hebt?
Wat is truegold voor iets ?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:10 schreef Reuzelbek het volgende:
Pfff 8 truegold voor die lvl 365 wapens uit Molten Front. Per wapen. En dan heb je nog andere shizzle nodig zoals 5 chaos orbs....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |