Of dodelijk verveeld bent!quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:34 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Je moet toch wat hé als je achievement geil bent
vial kun je kopen en miss voor meer verkopen. of blijf je op de zelfde realm?quote:
Gewoon zoals altijd, gaat ook niet veranderen. Enige cross faction is van het cartel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:27 schreef Olment het volgende:
Weet iemand trouwens of de AH's nu op realms crossfaction zijn. of dat er nog steeds een verschil is tussen horde, alliance en cartel?
80 uur hier, beat thatquote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb fishing nog nooit gebot en wil ook nog steeds een turtle (yeah, right, as if...) dus ik zou wel in pools kunnen beginnen
Echt 80 uur gericht op gevist?quote:
Nouja goed, wel met een bot. Maar ik moest er nu dus bijblijven, en constant kijken of die bot wel in de pools viste. Dus zodra 1 pool leeg was bot op pauze, mounten, naar volgende pool, bot weer aan. Ondertussen serie erbij. Dus tsja, wel 80 uur aanwezig geweest zeg maar.quote:Op zondag 11 september 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt 80 uur gericht op gevist?![]()
Kan me nog wel herinneren dat ik me helemaal had voorbereid op het vissen van zo'n rare fish in Northrend voor de achievement. Had er de hele dag voor uitgetrokken, bags leeggemaakt etc etc. Ik heb geloof zo'n 5 minuten gevist
* Blistering en Isabeau in koorquote:Op zondag 11 september 2011 20:36 schreef Chau het volgende:
Denk dat er een server transfer aankomt voor mij, Iemand die een leuke server kent voor PvP (RBG's) en gedeeltelijk PvE pugs?
Wat is jouw charactername op Auchquote:Op zondag 11 september 2011 20:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
[me=Blistering]en Isabeau in koor
[/me]
AUCHINDOUN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |