Gewoon zoals altijd, gaat ook niet veranderen. Enige cross faction is van het cartel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:27 schreef Olment het volgende:
Weet iemand trouwens of de AH's nu op realms crossfaction zijn. of dat er nog steeds een verschil is tussen horde, alliance en cartel?
80 uur hier, beat thatquote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb fishing nog nooit gebot en wil ook nog steeds een turtle (yeah, right, as if...) dus ik zou wel in pools kunnen beginnen
Echt 80 uur gericht op gevist?quote:
Nouja goed, wel met een bot. Maar ik moest er nu dus bijblijven, en constant kijken of die bot wel in de pools viste. Dus zodra 1 pool leeg was bot op pauze, mounten, naar volgende pool, bot weer aan. Ondertussen serie erbij. Dus tsja, wel 80 uur aanwezig geweest zeg maar.quote:Op zondag 11 september 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt 80 uur gericht op gevist?![]()
Kan me nog wel herinneren dat ik me helemaal had voorbereid op het vissen van zo'n rare fish in Northrend voor de achievement. Had er de hele dag voor uitgetrokken, bags leeggemaakt etc etc. Ik heb geloof zo'n 5 minuten gevist
* Blistering en Isabeau in koorquote:Op zondag 11 september 2011 20:36 schreef Chau het volgende:
Denk dat er een server transfer aankomt voor mij, Iemand die een leuke server kent voor PvP (RBG's) en gedeeltelijk PvE pugs?
Wat is jouw charactername op Auchquote:Op zondag 11 september 2011 20:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
[me=Blistering]en Isabeau in koor
[/me]
AUCHINDOUN!
Ik geloof dat ik alleen Kathie in m'n friendslist heb.quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef Blistering het volgende:
Kathie is m'n main, Elizea is m'n alt en Thierry is m'n nieuwe project waar ik nu veel op speel.
Meer Alliance, maar het is redelijk gelijk en ik verwacht dat Horde verder aantrekt.quote:
Ken je toevallig een paar PvP guilds ? Dan zou ik even op amory kunnen kijkenquote:Op zondag 11 september 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meer Alliance, maar het is redelijk gelijk en ik verwacht dat Horde verder aantrekt.
Nee, ik ken alleen PvE guilds, maar ik vraag even. Moment.quote:Op zondag 11 september 2011 21:11 schreef Chau het volgende:
Ken je toevallig een paar PvP guilds ? Dan zou ik even op amory kunnen kijken
Je weet dat er bots zijn die alleen in pools fishen he?quote:Op zondag 11 september 2011 20:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nouja goed, wel met een bot. Maar ik moest er nu dus bijblijven, en constant kijken of die bot wel in de pools viste. Dus zodra 1 pool leeg was bot op pauze, mounten, naar volgende pool, bot weer aan. Ondertussen serie erbij. Dus tsja, wel 80 uur aanwezig geweest zeg maar.
Ik ook, maar ik kan er ook niet echt de vinger op leggen waarom ik me zo verveel. Heb nog genoeg te doen, maar niks wat me echt aan staat op het moment. Heel irritant.quote:
Ik zat tijdens TBC met mijn rogue en priest op 2300 ratingquote:Op maandag 12 september 2011 02:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb de grootste lol met m'n nieuwe rogueAmbush > Mutilate en dan zijn de mobs meestal al wel dood. Soms nog een Eviscerate, maar da's echt alleen tegen iets hogere, en rares
In PVP ben ik nog altijd extreem zwak als rogue, ben daar veel beter (maar stel nog niks voor) in met warrior en loladin.
Hoe is fury in pvpquote:Op maandag 12 september 2011 10:06 schreef keepoww het volgende:
Ik doe het wel aardig in pvp en pve ook qua DPS:
http://eu.battle.net/wow/(...)strom/Simioni/simple
Mis je in arena geen Mortal Strike ?quote:Op maandag 12 september 2011 10:13 schreef keepoww het volgende:
ja mn offspec is Tank dus ik hou ook fury voor PVP maar gaat prima hoor.
Swifty is beterquote:Op maandag 12 september 2011 10:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
wtf, dit is echt ziek gewoon, zie die burst!
Hmm denk dat hij een ability macro gebruiktquote:Op maandag 12 september 2011 10:41 schreef keepoww het volgende:
Hmm ik snap sowieso niks van Arena maar hij wacht eerst dus en daarna gebruikt die een macro? Of is die macro alleen die tekst voor burst..?
Swiftyquote:Op maandag 12 september 2011 10:31 schreef utopie het volgende:
[..]
Swifty is beterHij word betaald voor wow spelen en heeft sponsoren zoals Razer en Logitech geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |