Hmm denk dat hij een ability macro gebruiktquote:Op maandag 12 september 2011 10:41 schreef keepoww het volgende:
Hmm ik snap sowieso niks van Arena maar hij wacht eerst dus en daarna gebruikt die een macro? Of is die macro alleen die tekst voor burst..?
Swiftyquote:Op maandag 12 september 2011 10:31 schreef utopie het volgende:
[..]
Swifty is beterHij word betaald voor wow spelen en heeft sponsoren zoals Razer en Logitech geloof ik
Goeien grap.quote:Op maandag 12 september 2011 10:52 schreef utopie het volgende:
[..]
Jaloers omdat hij iedereen ownt, I know
Ìk wil graag in de top 25 in mijn guild blijven qua achievementsquote:Op maandag 12 september 2011 11:04 schreef keepoww het volgende:
Wat heb je aan fishing? Net zoals cooking en die shit het heeft toch niet echt een meerwaarde?
Die had ik vrij snel gelukkig, maar die cake... Gefeliciteerd btwquote:Op maandag 12 september 2011 10:59 schreef Silmarwen het volgende:
Nee.... skullfish soup. Vandaag de recipe gekregen
Een redelijk goede speler die zichzelf goed weet te verkopen doormiddel van youtube videos, niet meer niet minder.quote:Op maandag 12 september 2011 11:20 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeuren. Swifty is een goede speler.
Ik zeg ook niet dat hij extreem goed is. Hij weet wat hij doet en je ziet hem ook vaak genoeg verliezen van zijn guildies met hogere rating. Maar zijn filmpjes zijn best leuk om te kijken en je kan er nog wat winnen ook.quote:Op maandag 12 september 2011 11:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een redelijk goede speler die zichzelf goed weet te verkopen doormiddel van youtube videos, niet meer niet minder.
Tegen echt goede spelers zou hij er vrij weinig van bakken.
Ik zeg ook niet dat hij slecht is, ik wou alleen duidelijk maken dat swifty zeker geen top pvper is en zeker niet wordt gesponsord omdat ie een goede wow speler is maar omdat hij zoveel fanboys heeft die gelijk al dat razer spul kopen omdat hij het used.quote:Op maandag 12 september 2011 11:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij extreem goed is. Hij weet wat hij doet en je ziet hem ook vaak genoeg verliezen van zijn guildies met hogere rating. Maar zijn filmpjes zijn best leuk om te kijken en je kan er nog wat winnen ook.
Bedankt voor het aanbod, maar nee, ik heb een hekel aan raidenquote:Op maandag 12 september 2011 10:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zat tijdens TBC met mijn rogue en priest op 2300 ratingseason 3 was dat nog
Heb je tips nodig?
2300 rating in arena heh, ik pve'de ook nooit met mijn rogue.quote:Op maandag 12 september 2011 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar nee, ik heb een hekel aan raiden
editje: en pvp is wel geinig, doe het tussen het questen en dungeons door, vooral om wat honor te sprokkelen
Zygor, prima guidequote:Op maandag 12 september 2011 11:41 schreef kin238 het volgende:
Wat is de snelste manier om te levelen? (1e char)
Ik vind op internet wel guides, maar iemand een tip voor een goeie?
Ditquote:Op maandag 12 september 2011 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Waar heb je in het huidige wow in godsnaam een levelingguide voor nodig
De quests zijn allemaal recht toe recht aan, je hebt niet meer 30 quests om uit te kiezen, maar meestal 1-2 en na inleveren krijg je de volgende quests pas.
quote:Op maandag 12 september 2011 12:30 schreef Isabeau het volgende:
De quests zijn allemaal recht toe recht aan, je hebt niet meer 30 quests om uit te kiezen, maar meestal 1-2 en na inleveren krijg je de volgende quests pas.
piratenbaai paar mb, niet nodig.quote:Op maandag 12 september 2011 12:22 schreef keepoww het volgende:
Is er ook ergens gratis Zygor te vinden en hoe groot is het totaal? Zat op binsearch te kijken en daar vond ik kleine paar mb bestanden.
Ik moet zeggen dat het nu ik weer speel zóóó simpel gemaakt isquote:Op maandag 12 september 2011 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Speel het sinds 2 jaar weer, maar eerste wat ik deed was addons installen(wist ik veel dat het werkd aangegeven..) en inderdaad, Ik speel het nu weer net een maandje, heb al 1 char op lvl67 en de ander op lvl20.... (ben ik in 1 dungeon 2 keer gelevveld XD )quote:Op maandag 12 september 2011 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het nu ik weer speel zóóó simpel gemaakt is
Ze geven zelfs op de map aan waar je heen moet
Toen ik nog voor het eerste speelde in vanilla & TBC was dit nog niet en moest je alles zelf uitzoeken
Nja er waren toen wel addons voor, maar toch
Zijn addons ook te installeren op de mac trouwens ?
Dit is een erg goede:quote:Op maandag 12 september 2011 11:41 schreef kin238 het volgende:
Wat is de snelste manier om te levelen? (1e char)
Ik vind op internet wel guides, maar iemand een tip voor een goeie?
Ik heb ook een baan hoorquote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef Blistering het volgende:
Tsja, sommige mensen die WoW spelen hebben ook nog een baan of gaan naar school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |