Ik wel, lekker easy.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef Marco001 het volgende:
Gebruiken jullie een bot voor't fishen?
Ik vind dat namelijk echt de saaiste prof die er is...
Ben geen "hij"quote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat 446 ilvl nog geeneens verkrijgbaar is. Je zal wel 346 bedoelen
Sorry meidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
Geen Heirloons?quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nu best wel toffe gear heb op mijn warrior
http://eu.battle.net/wow/(...)un/Breakloose/simple
Ziet er ook tof uit
Na het weekendje weg maar eens pvpenik heb die axe van SM armory
Nee, dit is mijn eerste character.quote:
Klopt. Is inderdaad best grappig. Al zal dat later wel rechtgetrokken worden..quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn eerste character.
En ik doe nu alsnog altijd STUKKEN meer dmg dan de rest van de party, in een instance als tank
Hmm dat komt nu dus echt nog omdat warriors OP zouden zijn ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Klopt. Is inderdaad best grappig. Al zal dat later wel rechtgetrokken worden..
quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:01 schreef Sjiznit het volgende:
Woei, Warrior tier ziet er wel grappig uit weer. Beetje Deathwing skinnen en daar in rond gaan lopen.Hmmm ik weet het niet.... denk dat het door die kleuren komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mischien dat het er ingame beter uit ziet , net als tier 12 daar had ik ook ziets van hmmm... en nu ik een tijdje dat hele setje hebt ziet het er nog wel nice uit imo.
[edit] we hadden het slechter kunnen treffen :p
[ Bericht 1% gewijzigd door Altron op 09-09-2011 09:44:52 ]- Djehoetie / Jehuty -
Nah dat niet zo zeer, het is meer zo dat tanks in low level dungeons over het algemeen meer damage doen dan de daadwerkelijke DPSquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat komt nu dus echt nog omdat warriors OP zouden zijn ?
Ik dacht dat het aan de DPS uit de groep lag
Hoe duur is zoiets?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Al mijn auctions verkocht. Weer een lading vis kwijt!
![]()
Mag eindelijk mijn 3pers-Mammoth gaan halen!
16k.quote:
Hmm denk dat ze die gewoon laten zitten, maar je ze niet kan gaan transformordingesen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:08 schreef kovenant het volgende:
hoe zit het met de oldskool legendary's ?
ik heb op mn oude paladin die ik al tijd niet meer gebruik thunderfury en sulfuras.
en ook de mace om de aq gates te openen maar dat is ander verhaal.
gaan ze die helemaal uit het spel halen?
of de mensen die ze hebben houden het nog.
grgr henk
Nee. Tanks doen minder damage. Mijn dps is 3x zo hoog als die van een een tank zonder heirlooms.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:59 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nah dat niet zo zeer, het is meer zo dat tanks in low level dungeons over het algemeen meer damage doen dan de daadwerkelijke DPSMaar uiteindelijk op hogere levels komt dat ook wel goed
Sja wat is moeilijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm denk dat ze die gewoon laten zitten, maar je ze niet kan gaan transformordingesen.
Is het tegenwoordig nog moeilijk om aan dat wapen te komen?
Ach ik level nu lekker mijn warrior, dan een beetje PVP'n, kijken of ik dat wat vind.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Tanks doen minder damage. Mijn dps is 3x zo hoog als die van een een tank zonder heirlooms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |