Sorry meidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
Geen Heirloons?quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nu best wel toffe gear heb op mijn warrior
http://eu.battle.net/wow/(...)un/Breakloose/simple
Ziet er ook tof uit
Na het weekendje weg maar eens pvpenik heb die axe van SM armory
Nee, dit is mijn eerste character.quote:
Klopt. Is inderdaad best grappig. Al zal dat later wel rechtgetrokken worden..quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn eerste character.
En ik doe nu alsnog altijd STUKKEN meer dmg dan de rest van de party, in een instance als tank
Hmm dat komt nu dus echt nog omdat warriors OP zouden zijn ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Klopt. Is inderdaad best grappig. Al zal dat later wel rechtgetrokken worden..
quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:01 schreef Sjiznit het volgende:
Woei, Warrior tier ziet er wel grappig uit weer. Beetje Deathwing skinnen en daar in rond gaan lopen.Hmmm ik weet het niet.... denk dat het door die kleuren komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mischien dat het er ingame beter uit ziet , net als tier 12 daar had ik ook ziets van hmmm... en nu ik een tijdje dat hele setje hebt ziet het er nog wel nice uit imo.
[edit] we hadden het slechter kunnen treffen :p
[ Bericht 1% gewijzigd door Altron op 09-09-2011 09:44:52 ]- Djehoetie / Jehuty -
Nah dat niet zo zeer, het is meer zo dat tanks in low level dungeons over het algemeen meer damage doen dan de daadwerkelijke DPSquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat komt nu dus echt nog omdat warriors OP zouden zijn ?
Ik dacht dat het aan de DPS uit de groep lag
Hoe duur is zoiets?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Al mijn auctions verkocht. Weer een lading vis kwijt!
![]()
Mag eindelijk mijn 3pers-Mammoth gaan halen!
16k.quote:
Hmm denk dat ze die gewoon laten zitten, maar je ze niet kan gaan transformordingesen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:08 schreef kovenant het volgende:
hoe zit het met de oldskool legendary's ?
ik heb op mn oude paladin die ik al tijd niet meer gebruik thunderfury en sulfuras.
en ook de mace om de aq gates te openen maar dat is ander verhaal.
gaan ze die helemaal uit het spel halen?
of de mensen die ze hebben houden het nog.
grgr henk
Nee. Tanks doen minder damage. Mijn dps is 3x zo hoog als die van een een tank zonder heirlooms.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:59 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nah dat niet zo zeer, het is meer zo dat tanks in low level dungeons over het algemeen meer damage doen dan de daadwerkelijke DPSMaar uiteindelijk op hogere levels komt dat ook wel goed
Sja wat is moeilijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm denk dat ze die gewoon laten zitten, maar je ze niet kan gaan transformordingesen.
Is het tegenwoordig nog moeilijk om aan dat wapen te komen?
Ach ik level nu lekker mijn warrior, dan een beetje PVP'n, kijken of ik dat wat vind.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Tanks doen minder damage. Mijn dps is 3x zo hoog als die van een een tank zonder heirlooms.
Ik zge niet dat tanks meer damage horen te doen, ik zeg dat ze meer dps doen dan dat de dps over het algemeen doen in low level dungeons. (het is dus eerder dat de DPS minder damage doen dan dat ze kunnen).quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Tanks doen minder damage. Mijn dps is 3x zo hoog als die van een een tank zonder heirlooms.
Ok bij deze dan 6 euroquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Marco001 het volgende:
Iemand interrese in een TGC lootcard? gaat om Landroś lil xt Bieden vanaf 5 euro..(had op 3 ebay auctions geboden, 2 gewonnen...
Ik ken het, Bepaalde items droppen nooit, en als ze een keer droppen dan wint iemand anders ze.. Zo ook shield van Beth'tilac, elke week gekilled zonder shield,, deze week dropte shield,, roll ik 17 ofzo en verlies het kei hard.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:46 schreef Blistering het volgende:
Is er ook zoiets als 0,0 geluk in WoW?Volgens weet ik nu hoe dat voelt. Van alle items (gear, mounts, pets) dropt er gewoon niets. En als er dan iets dropped (raptor mount in ZG bijv) dan roll je een keurige 5
.
Net ook weer, dropt die stomme raptor een keer, gelijk weer laagste roll. Doe je MH/BT/BWL voor gear voor 4.3, al 2 weken op rij 0 van 6 items die ik moet gezien. 47x TK, geen ashes of alar. 59 weken Karazhan, geen Fiery Warhorse. Geen glaives in BT ook. Altijd laagste rollen op dingen.
Zou ik al m'n luck hebben verloren 1/2 jaar geleden door Mimirons Head te winnen op de allerlaatste reset ofzo?
Voor de recipes moet je inderdaad via de dailies die vendor unlocken. Echter heb je wel veel true gold en chaos orbs nodig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef Thrilled het volgende:
Ik hoop dat ik die zeer binnenkort al kan maken.. waar/bij wie kan je die patterns kopen dan? Heb nu 525 BS en ben al volop dailies aan het doen, dus die vendors moet ik binnenkort allemaal kunnen unlocken..
Of moet ik niet bij die vendors wezen?
Ik heb al die caps voor elke week lekker opgegeven. Geen zin meer in, geen zin om elke week zoveel dingen te moeten doen. Heb ook al een maand niet de valor cap gehaald met mijn raiderquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Doe nu elke dag op me paladin Daily BG win en die white Hawkstrider en Anzu run. Daarna ga ik mooi een priest/druid levelen op andere servers.
Ook wekelijks natuurlijk de conquest cap.
dat heb ik dus ook,, na een tijdje in 4.* te hebben gezeten was ik onderhand wel klaar met random dungeons. Toen ongeveer 3 maanden geen enkele dungeon meer gedaan,, en nu ineens met FL heb je weer valor nodig en kan ik weer die dungeons gaan doen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:38 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik heb al die caps voor elke week lekker opgegeven. Geen zin meer in, geen zin om elke week zoveel dingen te moeten doen. Heb ook al een maand niet de valor cap gehaald met mijn raider
de "nieuwe" boss dropt t12 gear. dat zijn wel improvements als je 365 bent.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso, wat heb je aan die loot als je avg ilvl al 365 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |