abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101870906
Bah, mijn server heeft niet genoeg mensen om ff lekker een 25man run naar Ulduar te vullen. Beetje jammer.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_101871070
Verd*mme ik heb nu al 2x in 2 dagen tijd dat ik continue de melding krijg dat WoW geen patching information kan krijgen en daardoor WoW niet op kan starten.. kom ik terug van school, lukt het ineens weer wel en na het avondeten ineens weer niet..

Mn vriendin zit naast me en op haar laptop kan het wel, op mijn laptop weer niet.. op de pc daarna weer wel...

Jullie hoor ik er ook niet over klagen dus denk niet dat het probleem bij Blizzard ligt, maar verder verander ik hier niks aan de internet instellingen.. hoe kan ik nou steeds die melding krijgen? :'(
pi_101873748
Heb vanmiddag nog gespeeld toen zei wow dat hij helemaal klaar was. Moet ik nu ineens nog 5GB downloaden :"D
  maandag 12 september 2011 @ 21:19:00 #254
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_101875326
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef Bienelientjee het volgende:
*O* Why? Because it's red! *O*
Nice! gz!
pi_101878910
Nu nog kiezen of ik moonkin ga of feral blijf op me Auchindoun druid :c
pi_101892097
Gister icc25 HC gedaan :).
pi_101892720
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:47 schreef keepoww het volgende:
Gister icc25 HC gedaan :).
goede ouwe tijd _O_
hoever ben je gekomen?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_101893144
Lich king dood :D en wat mooie town gear + title
pi_101893499
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:29 schreef keepoww het volgende:
Lich king dood :D en wat mooie town gear + title
LK ook hc? Mensen falen daar nog steeds kei en keihard op ;(
pi_101893578
Mwah we hadden 2 wipes op LK en 3 wipes op die draak ervoor siandrogra ofzo.
pi_101894696
Ja ook een keer zo'n failgroup gehad ja. Mensen die denken dat je met gear uit de volgende expansion LK heroic even oneshot :') . Laatst ook nog Yogg+0 gedaan met een pug, ook nooit meer.

Mensen die te laat uit die brain room gaan, niemand die tentakels aanvalt, mensen die het principe van Soul Link niet begrijpen enz. Kortom, drama. Na de eerste portals was de halve raid mindcontrolled :') .

Na 3 pogingen nog geen vooruitgang dus maar eruit gegaan.
pi_101894762
WAAR ik echt van baap is dat Tier 3 eruit is , dat zo geniaal zou voor men warrior patch 4.3
  Moderator / Redactie FP dinsdag 13 september 2011 @ 12:27:47 #263
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101894797
Zo, alweer 40 op m'n human assassination rogue :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_101895441
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:44 schreef keepoww het volgende:
Mwah we hadden 2 wipes op LK en 3 wipes op die draak ervoor siandrogra ofzo.
Hoe durf je de naam van Sindragosa niet te kennen. :(
pi_101895548
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoe durf je de naam van Sindragosa niet te kennen. :(
Ik moest ook even slikken -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:54:08 #266
54772 Silmarwen
pi_101895634
" Suffer, mortals, as your pathetic magic betraaaaaaaaaaaaaaaaaaays you!"

NACHTMERRIES!

Nog.
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:54:16 #267
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101895637
woohoo, gisteren NEF gedowned.
kostte ons 5 pogingen maar het is gelukt

Lekker nef wezen tanken in p1
leuk detail, ik zou backup-tank zijn voor de adds in p3, en ondertussen dpsen op nef.
Maar zag dat de tank het af en toe moeilijk had met alles goed bij te houden, dus uit eigen initiatief drop ik mijn dps op nef en ga ik met de tank meerennen, en alle adds die hij niet bijpakte nam ik erbij.

De try daarvoor ging het namelijk volledig mis, tank ging dood en ik moest aggro oppakken van de adds.
Maar omdat ik geen rage had lukte het me niet dus moest ik ALLES pullen, incl nef.
Shiel wall erop gedropt maar ging uiteindelijk toch mis helaas.

maar toch down *O*
helaas geen drops voor mij ;(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 13 september 2011 @ 13:58:22 #268
Rawr
pi_101897891
Zo, lvl 40 op m'n (human) rogue en al sinds 37 exalted met Darnassus. Hallo Swift Mistsaber O+
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_101900449
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lvl 40 op m'n (human) rogue en al sinds 37 exalted met Darnassus. Hallo Swift Mistsaber O+
:D, ik heb nu op lvl 51 alles behalve Gilneas en SW exalted. Gaat echt snel met die tabards. Gnome Warrior op een Stormsaber _O_

Oh en Yogg0 en LKHC pugs zijn humor!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:12:28 #270
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101901989
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest ook even slikken -O-
Niet iedereen was active tijdens Lootcrown Citadel. :{
Falen op yogg0 is wel ernstig, heb het nog gedaan tijdens/pre-ICC.

Oh, waarom zijn er zoveel chicks op mijn server 30+ :(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101905302
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:12 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Niet iedereen was active tijdens Lootcrown Citadel. :{
Falen op yogg0 is wel ernstig, heb het nog gedaan tijdens/pre-ICC.

Oh, waarom zijn er zoveel chicks op mijn server 30+ :(
Ohh welke server is dat? :)

Weet je welke HC erg lastig is... Die van TotGC. Anub'arak. Dachten we ook wel ff te doen. :)

Niet te doen dus....
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_101905693
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:35 schreef Junglebeast het volgende:

Weet je welke HC erg lastig is... Die van TotGC. Anub'arak. Dachten we ook wel ff te doen. :)

Niet te doen dus....
Die lijkt me juist (nog) moeilijker geworden aangezien hij healed van de aanwezige health.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:55:17 #273
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101905895
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:35 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Niet te doen dus....
Frostmane. Al de chicks in mn guild zijn 30+ :'(.
En Anub'arak is nu echt kut HC ja.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101906897
Hihi, doe ik een Stratholme run op m'n level 52 warriortje, dropped zomaar eventjes die Runeblade of Baron Rivendare :D. En niemand wou 'm (of kon 'm echt gebruiken), dus ik mocht 'm needen van ze. Toch wel leuk zo'n zwaardje.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101909838
:W

Ik heb WoW al een hele tijd niet meer aangeraakt, eigenlijk kort na Cata ben ik afgehaakt, en weet ook van een collega dat hij afgehaakt is. Merken jullie nog iets dat het sinds Cata minder populair is geworden, of is het alleen mijn perceptie? :7
pi_101909861
Kwam er net achter dat als je RBG mount achiev hebt en faction changed je weer een mail krijgt met een nieuwe mount voor de horde, terwijl de mount die je al hebt ook gewoon aangepast is :P

Even een lvl 20 bank alt regelen en die mount geven :P
pi_101909975
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:49 schreef STING het volgende:

Ik heb WoW al een hele tijd niet meer aangeraakt, eigenlijk kort naar Cata ben ik afgehaakt, en weet ook van een collega dat hij afgehaakt is. Merken jullie nog iets dat het sinds Cata minder populair is geworden, of is het alleen mijn perceptie? :7
Dat gevoel had ik in wotlk ook.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_101910353
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:49 schreef STING het volgende:

Ik heb WoW al een hele tijd niet meer aangeraakt, eigenlijk kort na Cata ben ik afgehaakt, en weet ook van een collega dat hij afgehaakt is. Merken jullie nog iets dat het sinds Cata minder populair is geworden, of is het alleen mijn perceptie? :7
Het is nog steeds even druk in mijn ogen en ik ken juist weer veel mensen die net zijn begonnen met spelen. Dus tsja.
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:09:00 #279
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_101910785
Ik merk wel dat het steeds rustiger wordt op mijn server. Zo rond één uur 's nachts neemt de activiteit echt zienderogen af. 's Ochtends wordt het echter alweer wat beter en 's middags en 's avonds is het er druk als gewoonlijk. Dus weet niet of ik kan zeggen dat het sinds Cata minder populair is geworden. Het gaat met golfbewegingen eigenlijk.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_101911259
Op SWC zie ik in Oggrimar een toename aan mensen rond de AH's.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:53:55 #281
54772 Silmarwen
pi_101913023
Yep... dat dus. Lijkt weer wat drukker te worden juist.
pi_101913482
Drukker in de steden denk ik omdat meer mensen afk-en en het spel verveeld zijn dat het een veredelde chatclient is geworden :P .
pi_101914714
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
Drukker in de steden denk ik omdat meer mensen afk-en en het spel verveeld zijn dat het een veredelde chatclient is geworden :P .
Ik vind er ook niet veel meer aan :X Sta ook alleen nog maar te nixen in Orgrimmar. En nog een char gearen heb ik ook al geen zin in :') Dus idd meer dan chatten doe ik ook niet
pi_101915622
Ik heb een alliance paladin gemaakt :P wel leuke realm.

Nadeel is dat ik mn main in geen 2 maanden aan heb geraakt :') .
pi_101920738
Heeft iemand een goede tree voor een PvP holydin?
En hoe zit het met Judgement en die andere skill Excorcism moet ik die veel gebruiken in PvP?
En naar welke stats moet ik reforgen als PvP?
Ik heb wel wat guides op internet gevonden maar ik hoor toch liever ervaringen van anderen.
pi_101922744
In arena zou ik wel zoveel mogelijk denouncen. Judgement altijd gebruiken met die ene seal up. Krijg je 3,5k mana ofzo dacht ik en met die ene talent ook een cast buff.
pi_101923668
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:55 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Frostmane. Al de chicks in mn guild zijn 30+ :'(.
En Anub'arak is nu echt kut HC ja.
valt wel mee hoor. Het is nog steeds mensen op low HP houden en tanks topped. Maakt niet echt veel uit dat er bijna 200k aan HP aanwezig is per player.
pi_101925190
Level 42 :)
  Moderator / Redactie FP woensdag 14 september 2011 @ 02:04:40 #289
Rawr
pi_101927094
48 op de rogue, 8 lvls hoger na een avondje spelen = :9 :7
pi_101927502
Rogue Legendary and Patch 4.3
Another interview showed up today in The Escapist. The most important part is the Rogue Legendary dagger and new raid level difficulty, but the important points are all below.

Rogues will get a legendary dagger and exciting quest line to go with it. The lore for the dagger has not been decided upon yet.
Looking for Raid tool raids will be easier than normal raids using a new level of difficulty (Looking For Raid).
The Looking for Raid tool will only work for 25 man raids, not 10 man.
Players will get different achievements and loot from doing Random Raid mode, no normal mode achievements or perks will be gained.
This will introduce players to the content and mechanics of the fights so that they are more prepared for an actual raid.
The new five mans will have tighter story integration with the Deathwing Raid than Icecrown Heroics did.
The Dragonflights will work together to help take down Deathwing.
Deathwing's random zone burning will continue at least until the end of Patch 4.3.
They might be talking about Pandas at Blizzcon.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_101928334
Nu level 51 op mijn rogue, eergister was ik level 36 dus gaat best lekker. Na 2 avondjes spelen.
pi_101928522
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 02:50 schreef Junglebeast het volgende:
Rogue Legendary and Patch 4.3
Another interview showed up today in The Escapist. The most important part is the Rogue Legendary dagger and new raid level difficulty, but the important points are all below.

Rogues will get a legendary dagger and exciting quest line to go with it. The lore for the dagger has not been decided upon yet.
Looking for Raid tool raids will be easier than normal raids using a new level of difficulty (Looking For Raid).
The Looking for Raid tool will only work for 25 man raids, not 10 man.
Players will get different achievements and loot from doing Random Raid mode, no normal mode achievements or perks will be gained.
This will introduce players to the content and mechanics of the fights so that they are more prepared for an actual raid.
The new five mans will have tighter story integration with the Deathwing Raid than Icecrown Heroics did.
The Dragonflights will work together to help take down Deathwing.
Deathwing's random zone burning will continue at least until the end of Patch 4.3.
They might be talking about Pandas at Blizzcon.
Klinkt allemaal veelbelovend :Y Denk alleen niet dat ik erg vaak gebruik ga maken van de random raid tool, maar wie weet is dat wel erg leuk.

Realms down tot 11:00 en dan krijg ik visite en kan ik natuurlijk ook geen dailies gaan doen.
pi_101928909
Oja het is downday ;(

Gisteren 23:00 pas thuis van mijn werk, dus hoopte nu een beetje te kunnen spelen :N
pi_101929118
Ja, ik had gehoopt ff enchanting te kunnen powerlevellen op m'n warrior. Dan vanmiddag maar ff doen.

Heb 't alweer gehad met de dailies iedere dag op m'n DK trouwens. Frenzyheart & Baradins Wardens inmiddels exalted dus wat dat betreft heb ik 't nog lang volgehouden, maar nu is de puf er alweer uit. M'n warrior is gewoon te leuk!
pi_101929169
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:12 schreef Blistering het volgende:
Ja, ik had gehoopt ff enchanting te kunnen powerlevellen op m'n warrior. Dan vanmiddag maar ff doen.

Heb 't alweer gehad met de dailies iedere dag op m'n DK trouwens. Frenzyheart & Baradins Wardens inmiddels exalted dus wat dat betreft heb ik 't nog lang volgehouden, maar nu is de puf er alweer uit. M'n warrior is gewoon te leuk!
Welke spec speel je op je warrior, en pve of vooral pvp ?
En wat vind je niet leuk aan je DK dan :o ?
pi_101929553
quote:
19s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Welke spec speel je op je warrior, en pve of vooral pvp ?
En wat vind je niet leuk aan je DK dan :o ?
Ik level enkel via dungeons als prot :). En prot is tof!

En weet niet, m'n DK is al sinds de launch van wotlk m'n main. Maar vind andere classes leuker, dus doe alleen enkel wat achievements of pvp op m'n DK nu. Moet nog 1 rep voor 50 exalted reps, 9 pets voor de 150 meta en 20 mounts voor de 150. Dus al met al nog wel aardig wat te doen :)
pi_101929665
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:36 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik level enkel via dungeons als prot :). En prot is tof!

En weet niet, m'n DK is al sinds de launch van wotlk m'n main. Maar vind andere classes leuker, dus doe alleen enkel wat achievements of pvp op m'n DK nu. Moet nog 1 rep voor 50 exalted reps, 9 pets voor de 150 meta en 20 mounts voor de 150. Dus al met al nog wel aardig wat te doen :)
Wat krijg je voor reward als je die dingen allemaal hebt :o ?
pi_101929754
Nog steeds offline verdorie :P Dan toch maar wat huiswerk maken ofzo.. Ben hard op weg voor mn flame hippogryph.. eindelijk eens een andere mount dan mn standaard wyvern.. Gister heel de tijd bezig geweest met de achievement 'Master of the Molten Flow maar die was nog best lastig.. de eerste 20 sentinels pakten geen party members op en de shamans besluiten ineens geen flamewave te gebruiken..

Na lang proberen toch gelukt maar nu moet ik die hunter nog.. om een of andere reden word ik (de keren dat hij dan hunter barrage gebruikt) toch geraakt.. toch blijf ik proberen :P
pi_101929757
quote:
19s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Wat krijg je voor reward als je die dingen allemaal hebt :o ?
50 reps niets volgens mij :'), 150 mounts ook niet :') en 150 pets een nieuwe pet.
pi_101930279
Pfff 8 truegold voor die lvl 365 wapens uit Molten Front. Per wapen. En dan heb je nog andere shizzle nodig zoals 5 chaos orbs....
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')