goede ouwe tijdquote:
LK ook hc? Mensen falen daar nog steeds kei en keihard opquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:29 schreef keepoww het volgende:
Lich king dooden wat mooie town gear + title
Hoe durf je de naam van Sindragosa niet te kennen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:44 schreef keepoww het volgende:
Mwah we hadden 2 wipes op LK en 3 wipes op die draak ervoor siandrogra ofzo.
Ik moest ook even slikkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoe durf je de naam van Sindragosa niet te kennen.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lvl 40 op m'n (human) rogue en al sinds 37 exalted met Darnassus. Hallo Swift Mistsaber
Niet iedereen was active tijdens Lootcrown Citadel.quote:
Ohh welke server is dat?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet iedereen was active tijdens Lootcrown Citadel.
Falen op yogg0 is wel ernstig, heb het nog gedaan tijdens/pre-ICC.
Oh, waarom zijn er zoveel chicks op mijn server 30+
Die lijkt me juist (nog) moeilijker geworden aangezien hij healed van de aanwezige health.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:35 schreef Junglebeast het volgende:
Ohh welke server is dat?
Weet je welke HC erg lastig is... Die van TotGC. Anub'arak. Dachten we ook wel ff te doen.
Niet te doen dus....
Frostmane. Al de chicks in mn guild zijn 30+quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:35 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ohh welke server is dat?
Weet je welke HC erg lastig is... Die van TotGC. Anub'arak. Dachten we ook wel ff te doen.
Niet te doen dus....
Dat gevoel had ik in wotlk ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:49 schreef STING het volgende:
Ik heb WoW al een hele tijd niet meer aangeraakt, eigenlijk kort naar Cata ben ik afgehaakt, en weet ook van een collega dat hij afgehaakt is. Merken jullie nog iets dat het sinds Cata minder populair is geworden, of is het alleen mijn perceptie?
Het is nog steeds even druk in mijn ogen en ik ken juist weer veel mensen die net zijn begonnen met spelen. Dus tsja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:49 schreef STING het volgende:
Ik heb WoW al een hele tijd niet meer aangeraakt, eigenlijk kort na Cata ben ik afgehaakt, en weet ook van een collega dat hij afgehaakt is. Merken jullie nog iets dat het sinds Cata minder populair is geworden, of is het alleen mijn perceptie?
Ik vind er ook niet veel meer aanquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
Drukker in de steden denk ik omdat meer mensen afk-en en het spel verveeld zijn dat het een veredelde chatclient is geworden.
valt wel mee hoor. Het is nog steeds mensen op low HP houden en tanks topped. Maakt niet echt veel uit dat er bijna 200k aan HP aanwezig is per player.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Frostmane. Al de chicks in mn guild zijn 30+.
En Anub'arak is nu echt kut HC ja.
Klinkt allemaal veelbelovendquote:Op woensdag 14 september 2011 02:50 schreef Junglebeast het volgende:
Rogue Legendary and Patch 4.3
Another interview showed up today in The Escapist. The most important part is the Rogue Legendary dagger and new raid level difficulty, but the important points are all below.
Rogues will get a legendary dagger and exciting quest line to go with it. The lore for the dagger has not been decided upon yet.
Looking for Raid tool raids will be easier than normal raids using a new level of difficulty (Looking For Raid).
The Looking for Raid tool will only work for 25 man raids, not 10 man.
Players will get different achievements and loot from doing Random Raid mode, no normal mode achievements or perks will be gained.
This will introduce players to the content and mechanics of the fights so that they are more prepared for an actual raid.
The new five mans will have tighter story integration with the Deathwing Raid than Icecrown Heroics did.
The Dragonflights will work together to help take down Deathwing.
Deathwing's random zone burning will continue at least until the end of Patch 4.3.
They might be talking about Pandas at Blizzcon.
Welke spec speel je op je warrior, en pve of vooral pvp ?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:12 schreef Blistering het volgende:
Ja, ik had gehoopt ff enchanting te kunnen powerlevellen op m'n warrior. Dan vanmiddag maar ff doen.
Heb 't alweer gehad met de dailies iedere dag op m'n DK trouwens. Frenzyheart & Baradins Wardens inmiddels exalted dus wat dat betreft heb ik 't nog lang volgehouden, maar nu is de puf er alweer uit. M'n warrior is gewoon te leuk!
Ik level enkel via dungeons als protquote:Op woensdag 14 september 2011 09:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welke spec speel je op je warrior, en pve of vooral pvp ?
En wat vind je niet leuk aan je DK dan?
Wat krijg je voor reward als je die dingen allemaal hebtquote:Op woensdag 14 september 2011 09:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik level enkel via dungeons als prot. En prot is tof!
En weet niet, m'n DK is al sinds de launch van wotlk m'n main. Maar vind andere classes leuker, dus doe alleen enkel wat achievements of pvp op m'n DK nu. Moet nog 1 rep voor 50 exalted reps, 9 pets voor de 150 meta en 20 mounts voor de 150. Dus al met al nog wel aardig wat te doen
50 reps niets volgens mijquote:Op woensdag 14 september 2011 09:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat krijg je voor reward als je die dingen allemaal hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |